Xboxlife forum

Fallout 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf charlie bumbum » 7. aug 2009 11:49

Bug i "The Maintenance Level" teleporten fra
"Waste Disposal" tilbage til "Engineering Core" funker ikke :(
charlie bumbum
Niveau 4
 
Indlæg: 534


Indlægaf Pense007 » 7. aug 2009 16:22

Det med teleporterne der ikke virker kan fikses ved at save, gå ud på dashboard, og så ind i spillet igen. Hjalp mig, ihvertfald.
Billede
Pense007
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Indlægaf charlie bumbum » 8. aug 2009 16:13

Pense007 skrev:Det med teleporterne der ikke virker kan fikses ved at save, gå ud på dashboard, og så ind i spillet igen. Hjalp mig, ihvertfald.



Hmm pis virker ikke her,, venter på en bug-free version :roll:
charlie bumbum
Niveau 4
 
Indlæg: 534


Indlægaf CVMogensen » 13. sep 2009 10:43

Er jeg den eneste der oplever, at spillet forholdsvis tit crasher? Mest i udvidelsespakkerne.
CVMogensen
Niveau 3
 
Indlæg: 284


Indlægaf skitzofraen » 13. sep 2009 10:47

CVMogensen skrev:Er jeg den eneste der oplever, at spillet forholdsvis tit crasher? Mest i udvidelsespakkerne.


Jeg har ikke oplevet, at spillet er crashet hverken i det oprindelige spil, eller i DLC pakkerne.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Ink129 » 13. sep 2009 14:40

Det er heller ikke min oplevelse, nej.
Nu har jeg godt nok også kun fået spillet to af udvidelsespakkerne igennem (Anchorage og The Pitt), men disse har ikke forårsaget problemer af denne slags for mig.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf TheLEVIS » 22. sep 2009 20:05

Hey,

Prøver lige at spørge dumt her istedet for at oprette et helt indlæg :)

Nogen af jer der ved om det er muligt at køre flere forskellige spil "samtidigt"? Jeg hører at det lader sig gøre på PC men har samtidigt ladet mig fortælle at resultatet af at klikke "New Game" på xbox'en er at alle tidligere saves ryger til helvede :/
Tør sgu ikke rigtigt bare prøve - der kommer umiddelbart ikke nogen advarsel nemlig. Ikke hos mig anyways.

Pft.
TheLEVIS
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf Justin Anhtony » 22. sep 2009 20:10

Du kan sagtens starte et nyt spil uden at dit gemte går tabt, du skal bare ikke gemme oven på samme save ;)
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf TheLEVIS » 22. sep 2009 23:42

OK. Det kunne jeg så ikke. Nu har jeg ligepræcis 1 save og 1 autosave fra det nye spil jeg satte igang. Alle andre saves er væk. Det er sgu da egentligt rimeligt øv! Nogen som helst måde hvorpå man muligvis kan rive slettet data frem fra harddisken?
TheLEVIS
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf Ink129 » 23. sep 2009 11:43

TheLEVIS skrev:OK. Det kunne jeg så ikke. Nu har jeg ligepræcis 1 save og 1 autosave fra det nye spil jeg satte igang. Alle andre saves er væk. Det er sgu da egentligt rimeligt øv! Nogen som helst måde hvorpå man muligvis kan rive slettet data frem fra harddisken?


Men du havde kun én save ud over din autosave fra dit gamle spil eller hvad? Og denne er blevet slettet/overwritet af sig selv?

Hm, kan ikke forstå, at dette sker. Når du laver et nyt spil, så burde den kun overwrite din autosave og lade dine egne manuelle saves være. Medmindre du selv har gemt oven på dine gamle saves, så burde de da stadig være der. Dette lyder sært :-k
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf DkSlayer » 23. sep 2009 12:21

Du må ha' fucket op på en eller anden måde, for man kan sagtens starte nyt spil uden at saves blir slettet/overskrevet
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Indlægaf TheLEVIS » 23. sep 2009 17:38

Jeg havde 2xx saves fra det tidligere spil. Nu har jeg 2 (inkl. auto) fra det nye og intet andet. Det nye save hedder endda også 2xx så det ser ud somom den har fortsat i samme "række" som de første.

Det er ganske sandsynligt at jeg selv har fucket op i et eller andet... Er dog ikke lige skarp nok til selv at regne ud hvad det skulle være.

Men det er ikke muligt at hente det frem igen på en eller anden måde?
TheLEVIS
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf CrawzR » 26. sep 2009 11:59

Er muligt at bruge mit nuværende savegame, når jeg køber Fallout 3 GOTY?
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf CaptainKicker » 26. sep 2009 14:30

Prozel skrev:Er muligt at bruge mit nuværende savegame, når jeg køber Fallout 3 GOTY?


Det er jeg næsten 100% sikker på at du kan.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf CrawzR » 26. sep 2009 16:08

CaptainKicker skrev:
Prozel skrev:Er muligt at bruge mit nuværende savegame, når jeg køber Fallout 3 GOTY?


Det er jeg næsten 100% sikker på at du kan.


Super og mange tak ;)
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron