Xboxlife forum

Fallout 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf spif2001 » 10. maj 2009 12:27

Nå - efter forgæves at forsøge med Recover Gamertag på den ene og den anden facon, har jeg taget en anden figur og gennemført første quest i Broken Steel igen.

Denne gang fik jeg achievementen på xbox.com også. Heldigvis...

Så det må åbenbart være løsningen for de af os, som ikke kunne få de achievements vi var berrettiget til. Lamt...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Vix-blue » 10. maj 2009 14:46

Når man første gang kommer ind i The Pitt og de tager ens ting, får man dem så igen på et tidspunkt?
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf switch-it » 10. maj 2009 14:54

Vix-blue skrev:Når man første gang kommer ind i The Pitt og de tager ens ting, får man dem så igen på et tidspunkt?


Ja.
switch-it
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Vix-blue » 10. maj 2009 14:56

Super. Blev lige bange et øjeblik for at det skulle være gået tabt.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf switch-it » 10. maj 2009 14:59

Turbo Teddy skrev:Hvis det også har en lyddæmper, så er det en riffel du får gennem The Pitt (nr. 2 DLC)


Nej det er ikke infiltrator. Jeg tror det er en Gauss Rifle, men ved det ikke helt for jeg har ikke spillet Opreation Achorage.
switch-it
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Retrieve gear

Indlægaf Schliemann » 10. maj 2009 15:42

Vix-blue skrev:Når man første gang kommer ind i The Pitt og de tager ens ting, får man dem så igen på et tidspunkt?


Du skal dog sørge for at få det igen inden du afslutter quest'en i The Pitt. Man får ikke bare udleveret tingene igen. Man skal aktivt selv tage det. Jeg var lige ved at miste alle mine ting, men havde heldigvis et save.
Schliemann
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Indlægaf Vix-blue » 10. maj 2009 21:52

Så fik jeg klaret The Pitt. Men er kun halvvejs til level 27, så jeg skal ud og dræbe en masse fjender.

Er der nogen der kender nogen gode steder hvor der er mange fjender?
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf spif2001 » 11. maj 2009 07:12

Vix-blue skrev:Så fik jeg klaret The Pitt. Men er kun halvvejs til level 27, så jeg skal ud og dræbe en masse fjender.

Er der nogen der kender nogen gode steder hvor der er mange fjender?

Monstrene respawner jo rundt omkring, så en tur til The Mall er vel altid godt. Ellers de forskellige fabrikker og kontorbygninger, man kan gå ind i, og så et par løbeture rundt i subway systemet.

Deathclaw hulen er vel også god for lidt XP, og ellers kan du jo udrydde de forskellige settlements. Paradise Falls, Underworld, Big Town, Megaton, Tenpenny Tower, The Citadel osv.

Generelt er der vel rimelig med XP de fleste steder, så længe man ikke bare nøjes med at rende rundt ude i ødemarken.

EDIT: Jeg så lige på dine achievements, at du stadig ikke har fundet alle Bobbleheads, så du kunne evt. gå efter dem, og evt. gå efter alle de unikke våben og armors der findes i spillet. Så føles det ikke helt som XP grinding. Se min signatur for en guide til hvor de forskellige ting er. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Vix-blue » 11. maj 2009 08:15

Det kunne jeg, men jeg fik ikke taget bubbleheadet i Raven Rock. Men jeg kunne jo altid finde de andre, så de er lettere at finde ved næste gennemspilning.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf Vix-blue » 11. maj 2009 08:20

switch-it skrev:Nogen af jer der ved hvad det er for et våben der bliver brugt i IGN's video-anmeldelse af Broken Sword? Den med sigtekornet..


Det er en Gauss Rifle.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf BETAVERTION » 12. maj 2009 18:42

Det kan godt være at dette er et ekstremt dumt spørgsmål, men kan man godt downloade Broken Steel først, og derefter The Pitt og OA?
Billede
BETAVERTION
 
Indlæg: 1194

Brugeravatar

Indlægaf spif2001 » 12. maj 2009 18:54

Det kan du godt. De tre DLC er uafhængige af hinanden.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Vix-blue » 12. maj 2009 19:01

BETAVERTION skrev:Det kan godt være at dette er et ekstremt dumt spørgsmål, men kan man godt downloade Broken Steel først, og derefter The Pitt og OA?


Det kan du sagtens. Det gjorde jeg selv.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf switch-it » 12. maj 2009 19:29

Ved ikke om det er fordi jeg er lttp men syntes ikke der er særlig meget snak om Broken Steel?!

Jeg syntes ihvertfald det er en fremragende dlc. Det er bare mere af det gode fra Fallout 3 og jeg har ca spillet 20 ekstra timer pga at level cappet er blevet hævet. Sgu et fantastisk job de har gjordt ovre hos Bethesda.

Jeg har nu spillet det i lidt over 60 timer hvilket kun er halvdelen af hvad jeg har spillet af Oblivion men det føles alligevel som super lang tid. Og jeg har hele tiden haft noget at lave.

Nogen af jer der er blevet forelsket i Tesla Cannon? ;)
Billede
switch-it
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf BETAVERTION » 12. maj 2009 19:37

Okay fedt nok. Det vil jeg så gøre, så bliver det vel også nemmere at komme i lvl 30 :)
Billede
BETAVERTION
 
Indlæg: 1194

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster