Xboxlife forum

Fallout 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Mr. Aggiz » 1. nov 2008 18:10

BriIxX skrev:MiniSpoiler Warning:


Nogen der ved hvor den der Family er i Bloodties? Kan sgu ikke finde den har været rundt ved de tre steder, men jeg har måske ikke kigget godt nok?


Har det samme problem som dig og har kigget de tre steder igennem to gange for at være sikker, men jeg kan stadig ikke finde dem :?
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf Kegle » 1. nov 2008 18:30

Omg det er løgn ikke?? De er i det bageste hus:S
Billede
Do not underestimate the power of the Cola-Bear!
Kegle
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf ReVaN » 1. nov 2008 19:04

Kegle skrev:Omg det er løgn ikke?? De er i det bageste hus:S

Hehe, ja, men i afgnavet form.
Vi leder efter drengen - er selv igang med mit 2. ledested hvor jeg konstant bliver angrebet af radscorpions.
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Christian » 1. nov 2008 19:15

synes det er dumt at nuke byen. jeg savede før jeg prøvede, men efter jeg havde prøvet det gad jeg sku ikk mere den store tåge omkring megaton
Christian
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Indlægaf frostwolf » 1. nov 2008 19:27

Mr. Aggiz skrev:
BriIxX skrev:MiniSpoiler Warning:


Nogen der ved hvor den der Family er i Bloodties? Kan sgu ikke finde den har været rundt ved de tre steder, men jeg har måske ikke kigget godt nok?


Har det samme problem som dig og har kigget de tre steder igennem to gange for at være sikker, men jeg kan stadig ikke finde dem :?


mulig spoil så

I skal gå ind i metroen, der vil i finde en vej ned - bagved de ghouls der er.
frostwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1404


Indlægaf frostwolf » 1. nov 2008 19:29

Jeg har lige gennemført spillet og må sige at jeg faktis havde regnet med at main story line var lidt... bedre.
enkelte vil mene at det næste jeg siger er spoil lad være med at give mig skylden hvis du læser det på trods af denne advarsel
Tilgengæld er det utrolig fedt at efter slutningen bliver man vist en lille film som lige genfortæller det man har spillet
Spoil slut
samtidig syntes jeg faktis ikke det gør så meget at main story ikke var bedre, da der er gjort mindst lige så meget ud af alle de alternative quests man kan lave
Senest rettet af frostwolf 1. nov 2008 20:09, rettet i alt 1 gang.
frostwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1404


Indlægaf Beatwolf » 1. nov 2008 19:54

frostwolf:
du må gerne lige advare en du poster hvad der sker når man gennemfører spillet.
Og hvad sker der iøvrigt får at i gennemfører spillet, enten har i haft det i lang tid ellers også har i kun taget main quest.. Det er da for kedeligt, slet ikke sådan det skal spilles imo.

I finder family ved farragut west metro station. Gå ned i metroen snak med ham ghoulen, og inde i det bagerste rum kan i så kravle ned i tunnelerne til the family.
|PSN: Beeatwolf | Setup: PC: Gigabyte UD5H | Core i7 4770K| 8GB Team Xtreem 2400mhz |Asus GTX 780| Fractal Design XL R2| Qnix 27" 2560x1440@ 96hz | LG Sl8500 47" LCD | Onkyo TX-SR508 A/V Receiver| Magnat 5001 Interior 5.1 Højtalere| Xbox 360 Slim| PS3| PS2 Slim| Dreamcast | Sega Master System 2|
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf frostwolf » 1. nov 2008 20:05

jeg vil nu ikke mene at det er spoil, da det blot er spillet der viser en hvilke valg man har taget...
frostwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1404


Indlægaf dennisabramsen » 2. nov 2008 11:13

Jeg venter os på mit spil........øv øv øv men til alle jer der vil være med så kig lige her ind,,,,,

http://www.facebook.com/group.php?gid=37178046670
dennisabramsen
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Indlægaf Ashra Whillin » 2. nov 2008 12:50

hey er der nogen af jer, som kender til andre byer i fallout 3....ligesom 2'eren havde new reno og den der moderne by....den eneste by jeg umiddelbart kender og har hørt om her er megatron...og har købt alt deres ammo, mangler virkelig...

ville gerne høre hvis der er nogen der kender en....
mangler en ny by at udforske!!
:D
Ashra Whillin
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Indlægaf TonserPerson » 2. nov 2008 13:09

Ashra Whillin skrev:
ville gerne høre hvis der er nogen der kender en....
mangler en ny by at udforske!!


Hvis du følger main questen kommer du til nogle byer...men du skal dog igennem et par quests før du kommer til en rigtig by ligesom megaton...

forestiller mig folk snart lægger kort over spillet ud på nettet....

ville være oplagt at kigge på sådan et hvis du skal finde nogle byer :)
TonserPerson
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Indlægaf chateque » 2. nov 2008 17:20

jeg har spillet i 11 timer og er kommet i level 11. og så har jeg gennemført fallout 3. hvad sker der? hvordan kan main quest være SÅ kort, når man tænker på at oblivions main quest var VILDT lang.

SPOILER, skal kun læses af dem der har gennemført spillet

er der virkelig ikke andre slutninger end at man går ind i det rum med radioaktiviteten og tænder for project purity, og så dør man?

SPOILER slut

jeg har kun været på 1/4 del af kortet, men jeg har heller ikke lavet mange side quests, men det skuffer mig virkeligt at main quest ikke er længere
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Indlægaf spif2001 » 2. nov 2008 17:38

Så fik jeg min refund fra Gamehubs i dag.

Dejligt at det er på plads. :)

Så mangler jeg bare at få Dead Space bestilt et eller andet billigt sted. :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf chateque » 2. nov 2008 18:28

spif2001 skrev:Så mangler jeg bare at få Dead Space bestilt et eller andet billigt sted. :D


prøv gamehubs :wink:
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Indlægaf BenjaminK » 2. nov 2008 18:30

Hvis nogen lige hurtigt ved det , hvor får jeg Fallout 3 billigst , og uden 2 års leveringstid ..? :D
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster

cron