Xboxlife forum

Fallout 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf sCWasP » 31. okt 2008 21:09

Jeg har lige et spørgsmål, en af mine venner der har spillet siger at han er lvl 20 nu, og at man ikke kan stige i level derefter? det passer vel forhåbentlig ikke? Så er det jo fuldstænding åndsvagt at der er er så mange perks der kan tages flere gange da man jo slet ikke kommer tæt på at kunne få de fleste perks...
Billede
sCWasP
Niveau 4
 
Indlæg: 761


Indlægaf hazzwar » 31. okt 2008 21:34

Der er 20 levels - at der er så mange perks giver bare spillet mere replay værdi.
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 714


Indlægaf kornrocks » 31. okt 2008 22:06

20 lvls er jo også fint synes jeg, du skal jo ikke rende rundt og være totalt overdrevet.

så derfor er det vigtigt man vælger sine perks med omhu :)
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 632


Indlægaf sCWasP » 31. okt 2008 22:54

kornrocks skrev:20 lvls er jo også fint synes jeg, du skal jo ikke rende rundt og være totalt overdrevet.

så derfor er det vigtigt man vælger sine perks med omhu :)


du du nævner at være overdrevet, så spiller min ven på normal og render rundt og smadre alt uden nogen form for problemer, håber det bliver lidt mere interesant end godmode nu jeg spiller på hard...
Billede
sCWasP
Niveau 4
 
Indlæg: 761


Indlægaf PeLeF » 1. nov 2008 00:59

Jeg syntes det er svært nok på normal.

Har lige fået affryret mine sidste skud fra assault riflen, har kun en lorte .38 caliber pistol tilbage, som kun skader 3, og jeg står op imod et par stykker Fire (fucking) Ants..
Har også kun tre streger (50 points) i Health Points, og har én stimpack, nogen masse andre hp ganstande, men jeg kan ikke tage meget mere Radiation, også er jeg addicted på Mentats..

Jeg er et virkeligt dårligt sted, på et virkelig dårligt tidspunkt..Nogle gode råd?

Jeg burde egentlige skrive om min Fallout 3 stories i min blog?
PeLeF
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Karma status

Indlægaf Schliemann » 1. nov 2008 09:19

Er der nogen der ved hvor man kan se ens nuværende karma niveau. I gamle Fallout spil har der altid stået en værdi inde i ens Pipboy. Men synes ikke jeg kan finde det og har heller ikke fundet det i manualen.
Senest rettet af Schliemann 1. nov 2008 11:29, rettet i alt 1 gang.
Schliemann
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Re: Karma status

Indlægaf The Riddick » 1. nov 2008 10:22

Schliemann skrev:Er der nogen der ved hvor man kan se ens nuværende karma niveau. I gamle Fallout spil har der altid stået en værdi inde i ens PIBBOY. Men synes ikke jeg kan finde det og har heller ikke fundet det i manualen.


det står stadigvæk i ens pibboy, under stats. det står på en af siderne til højre
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157


Re: Karma status

Indlægaf Schliemann » 1. nov 2008 11:08

Danish Pleasure skrev:det står stadigvæk i ens pibboy, under stats. det står på en af siderne til højre


Nu har jeg fundet det. Var bare lidt forvirrende når der nu ikke stod karma, men blot ens nuværende niveau. :)
Schliemann
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Indlægaf chateque » 1. nov 2008 11:13

jeg har spillet fallout i næsten 10 timer nu og det var først i 9. time jeg fandt ud af at bottle caps var penge :D
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Indlægaf ALIE » 1. nov 2008 11:26

hej har hørt at man ikke kan fast travel som oblivion er det sant
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Schliemann » 1. nov 2008 11:27

Det er også fedt at man får 1 bottle cap når man har drukket en nuka cola :D
Schliemann
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Indlægaf Schliemann » 1. nov 2008 11:29

ALIE skrev:hej har hørt at man ikke kan fast travel som oblivion er det sant


Det kan man godt. Man skal bare ind på "World map" på ens PipBoy og så sætte en destination.
Schliemann
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Indlægaf chateque » 1. nov 2008 11:32

Schliemann skrev:Det er også fedt at man får 1 bottle cap når man har drukket en nuka cola :D


til gengæld får du radiaton(er det ikke det, det hedder?) af det. jeg holder mig mest til stimpaks og søvn. det er kun i nødstilfælde jeg drikker en nukacola eller spiser noget kød
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Indlægaf VilhelmNielsen » 1. nov 2008 11:46

chateque skrev:
Schliemann skrev:Det er også fedt at man får 1 bottle cap når man har drukket en nuka cola :D


til gengæld får du radiaton(er det ikke det, det hedder?) af det. jeg holder mig mest til stimpaks og søvn. det er kun i nødstilfælde jeg drikker en nukacola eller spiser noget kød


Bliver man stadig afhængig af Nuka Cola?
"Nutricious and Delicious!" - Arring.
VilhelmNielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 708


Indlægaf Mailo » 1. nov 2008 11:47

Kan man ikke få sin radiation lvl ned igen?
I'm an ALIEN... From SPace!

Klan: Donkey Kongs (DK)
Mailo
Niveau 4
 
Indlæg: 685


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster

cron