Xboxlife forum

Fallout 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

slettet

Indlægaf IceKK » 13. okt 2008 00:24

slettet
Senest rettet af IceKK 13. okt 2008 02:23, rettet i alt 1 gang.
IceKK
 


Re: dasdad

Indlægaf chateque » 13. okt 2008 00:25

IceKK skrev:
MirageDK skrev:
IceKK skrev:Nej det er ikke sådan jeg har fået det. Var jeg ikke klar over.. har desuden også haft det i 3 dage. men det ændrer ikke på noget må stadig ikke sige hvor jeg har det fra (:


Fis med dig :P


okay :?

er ligeglad med hvad du er overbevist om :D


jeg ved ikke hvordan du ellers skulle have fået fat i det? hvis du læser det link jeg lige har postet, skriver VP'en fra bethesda at alle der spiller det nu, spiller det ulovligt, da de ikke har sendt en eneste diskette ud
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


slettet

Indlægaf IceKK » 13. okt 2008 00:26

slettet
Senest rettet af IceKK 13. okt 2008 02:23, rettet i alt 1 gang.
IceKK
 


Re: dsadas

Indlægaf Kesse » 13. okt 2008 00:28

IceKK skrev:Man starter ud med at blive født i spillet... og derefter spoler den til du er 1 år gammel og selv skal tage dine første skridt... (: ... derefter til du er 10 hvor du får din Pip-boy 3000 i fødselsdagsgave, og derefter til du er 16 og skal have din G.o.a.t eksamen, og så til du er 19 år gammel og skal flygte fra Vault 101.

Mvh Søren


Er det ikke også blevet skrevet i previews?
Kesse
Niveau 3
 
Indlæg: 266


slettet

Indlægaf IceKK » 13. okt 2008 00:29

slettet
Senest rettet af IceKK 13. okt 2008 02:23, rettet i alt 1 gang.
IceKK
 


slettet

Indlægaf IceKK » 13. okt 2008 00:31

slettet
Senest rettet af IceKK 13. okt 2008 02:24, rettet i alt 1 gang.
IceKK
 


Re: dasdad

Indlægaf MirageDK » 13. okt 2008 00:31

IceKK skrev:
chateque skrev:
IceKK skrev:
MirageDK skrev:
IceKK skrev:Nej det er ikke sådan jeg har fået det. Var jeg ikke klar over.. har desuden også haft det i 3 dage. men det ændrer ikke på noget må stadig ikke sige hvor jeg har det fra (:


Fis med dig :P


okay :?

er ligeglad med hvad du er overbevist om :D


jeg ved ikke hvordan du ellers skulle have fået fat i det? hvis du læser det link jeg lige har postet, skriver VP'en fra bethesda at alle der spiller det nu, spiller det ulovligt, da de ikke har sendt en eneste diskette ud


Den nyhed er også næste 2 dage gammel. Jeg ved ærligtalt ikke hvad jeg skal sige til dig. Det må jo være løgn at de ikke har sendt en eneste disk ud.


Riight...
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


slettet

Indlægaf IceKK » 13. okt 2008 00:35

slettet
Senest rettet af IceKK 13. okt 2008 02:24, rettet i alt 1 gang.
IceKK
 


Indlægaf RazorOne DK » 13. okt 2008 00:43

Hmm... Ingen "Secret achievements" ?! :shock:
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


Re: dasdad

Indlægaf MirageDK » 13. okt 2008 00:43

IceKK skrev:
MirageDK skrev:
IceKK skrev:
chateque skrev:
IceKK skrev:
MirageDK skrev:
IceKK skrev:Nej det er ikke sådan jeg har fået det. Var jeg ikke klar over.. har desuden også haft det i 3 dage. men det ændrer ikke på noget må stadig ikke sige hvor jeg har det fra (:


Fis med dig :P


okay :?

er ligeglad med hvad du er overbevist om :D


jeg ved ikke hvordan du ellers skulle have fået fat i det? hvis du læser det link jeg lige har postet, skriver VP'en fra bethesda at alle der spiller det nu, spiller det ulovligt, da de ikke har sendt en eneste diskette ud


Den nyhed er også næste 2 dage gammel. Jeg ved ærligtalt ikke hvad jeg skal sige til dig. Det må jo være løgn at de ikke har sendt en eneste disk ud.


Riight...


Okay synes du ærlig talt ikke også selv at det der mistro er spild af tid? var bare interesseret i at dele noget information med jer men du siger at spillet er blevet leaked så kan i jo bare gøre andre steder. Godnat.

Mvh Søren


Ikke specielt, for jeg ved at jeg og mange andre venter med afsindig spænding på det spil her.

Samme dag som det bliver leaked, kommer du og siger at du har fået spillet et "hemmeligt" sted fra som åbenbart ikke må røbes. En anden ting der er sjovt, er at du nærmest har samtlige af denne måneds spil... kan næsten tænke mig frem til hvor de er "hentet" henne.

Det ødelægger sgu lidt den specielle stemning der er ved et release man har set så specielt meget frem til, og især hele opstartsfasen af spillet er ikke 100% beskrevet nogen steder endnu. At der så kommer en bumset karl-smart med en flashet xbox, og sætter sin blege bagdel op på en piedestal, for "hjælpe" folk med evt spørgsmål omkring spillet 20 dage før det kommer ud... det giver jeg ikke en skid for.
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


dsdasd

Indlægaf IceKK » 13. okt 2008 00:54

slettet
Senest rettet af IceKK 13. okt 2008 02:25, rettet i alt 2 gange.
IceKK
 


Re: dsdasd

Indlægaf MiLuA » 13. okt 2008 01:19

IceKK skrev:Nej det gør du vel ikke, og det er fordi du er en narrøv der prøver at lyde hård med din lange stereotypbeskrivelse forklarer hvordan en spil-pirat ser ud i dine øjne. Jeg er da vældig ked af at du lader det her ødelægge din din "release-spænding", men det er ikke rigtig mit problem. og jeg hæver mig også over jer andre :shock: ... du må være skør, eller bare rigtig dum. jeg har aldrig brugt ordet hjælpe :? ... jeg ved bare at jeg selv ville være interesseret i at få besvaret nogle af mine spørgsmål omkring fallout 3 og andre spil, så jeg tænkte at jeg selv burde tilbyde det.

utrolig mange anklagelser på meget kort tid. Husk lige at det er tekst beskeder her inde og at det er dig der læser dem og tolker dem. du kunne tage fejl mester med hensyn til hvordan folk mener tingene. Mage til dårlig dømmekraft skal man sku lede længe efter.


mvh Søren


Håber du bliver banned både fra xbox live og xboxlife.dk
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf RazorOne DK » 13. okt 2008 01:55

Men Hvordan er grafikken ... I de trailers jeg har set hakker det ret så meget.

Håber på at det ikke er tilfældet i org ?! :)

Og Hva med loading tider... Opstår der loads ligesom i Oblivion eller hvordan ?
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


dasd

Indlægaf IceKK » 13. okt 2008 01:57

slettet
Senest rettet af IceKK 13. okt 2008 02:25, rettet i alt 3 gange.
IceKK
 


Indlægaf IceKK » 13. okt 2008 02:01

slettet
Senest rettet af IceKK 13. okt 2008 02:25, rettet i alt 3 gange.
IceKK
 


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster