Xboxlife forum

Sacred 2 : Fallen Angel

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf spif2001 » 30. maj 2009 09:28

Justin Anhtony skrev:Er det bare mig eller er spillet alt for let på silver?

Med mindre du går efter exploration achievements, så skal du sørge for hele tiden at bevæge dig fremad i main story quests (de orange). Hvis du bliver for længe i et område, bliver du hurtig for god / har for højt level i forhold til områdets monstre.

Lige nu går jeg efter Dedicated achievementen med en silver shadow warrior - dvs kom igennem ved at se 20% eller mindre af kortet. Jeg stormer frem og tager kun main story quests og går den mest direkte vej jeg kan. Jeg er i nærheden af Gar'Colossus nu og monstrene er alle markeret med rødt - det giver god udfordring, når man bliver omringet. :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf yess » 30. maj 2009 10:02

Justin Anhtony skrev:Er det bare mig eller er spillet alt for let på silver?
Start dif. silver,gå efter xp+ armor og Våben,lad hovedmisioner føre dig igennem,Lv. til tilomkring 40 imens.
Gennemfør og start et nyt spil dif. guld evt ny class, alt det loot du har samlet i dif.silver følger med.Nu føles det mere balanceret og du kan begynde at udføre spillet helt, eller gøre ovenstående engang til for et nyt dif. level :wink:

Husk ikke at dø, da din survival bonus er meget vigtig(kan ses i din status overwiew.

PS:Afvigelser kan forekomme da metoden er den jeg har brugt på pc.
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf spif2001 » 30. maj 2009 10:27

yess skrev:Husk ikke at dø, da din survival bonus er meget vigtig(kan ses i din status overwiew.

Jep - min Dryad, som er level 40 og endnu ikke har været dræbt, har en XP bonus på 80+% - det kan altså mærkes. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf DkSlayer » 30. maj 2009 13:05

Justin Anhtony skrev:Er det bare mig eller er spillet alt for let på silver?


Silver = Alt for nemt

Så det gælder om at røre så lidt ved kortet som overhovedet muligt, få klaret main quest og kom i lvl 60 så du kan starte på gold. Det er synd og skam at ødelægge for meget af spillet på silver, for slet ikke at snakke om bronze.

Achievements kunne jeg ikk være mere ligeglad med. De kommer bare tilfældigt, og jeg indretter ikk på nogen måde min spille stil efter det pjat
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Indlægaf spif2001 » 30. maj 2009 16:54

DkSlayer skrev:Så det gælder om at røre så lidt ved kortet som overhovedet muligt, få klaret main quest og kom i lvl 60 så du kan starte på gold.

Jeg troede bare at man skulle fuldføre spillet på silver, for at åbne op for gold. Derefter fuldføre gold for at åbne op for Platin. Derefter fuldføre Platin for at åbne op for Niob.

Er der level krav til sværhedgraderne?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf bjaelkesex » 30. maj 2009 16:59

Ja der er level restrictions. Det forhindrer en high level i at booste nye karakterer.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf spif2001 » 30. maj 2009 17:01

bjaelkesex skrev:Ja der er level restrictions. Det forhindrer en high level i at booste nye karakterer.

Man kan jo i forvejen kun have en levelforskel på 10, når man laver mp games. Virker da fjollet at have gap på sværhedgrad også...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Justin Anhtony » 30. maj 2009 17:14

Man kan læse om level restrictions i manualen
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf spif2001 » 30. maj 2009 17:31

Justin Anhtony skrev:Man kan læse om level restrictions i manualen

Ok - den har jeg misset. Har ellers læst manualen over et par aftener, som godnat læsning. Må have halvsovet under level restrictions afsnittet. ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Justin Anhtony » 30. maj 2009 17:35

Så sidder jeg sku fast i main questen
Den hedder "among orcs" og jeg er nået til det sted hvor at man skal dræbe "Grugrag Chieftain"
Han er oppe på en bakke som jeg ikke kan komme op på, kan ihvertfald ikke finde en som fører derop.

Håber der er nogle som kan hjælpe ;)
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf spif2001 » 30. maj 2009 17:42

Justin Anhtony skrev:Så sidder jeg sku fast i main questen
Den hedder "among orcs" og jeg er nået til det sted hvor at man skal dræbe "Grugrag Chieftain"
Han er oppe på en bakke som jeg ikke kan komme op på, kan ihvertfald ikke finde en som fører derop.

Håber der er nogle som kan hjælpe ;)

Kan du ikke bare save, gå ud i hovedmenuen og loade ind igen? Så er han nok et andet sted.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf bjaelkesex » 30. maj 2009 17:55

I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Justin Anhtony » 30. maj 2009 18:42

Nej han er stadig samme sted
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf DkSlayer » 30. maj 2009 19:25

Der er en smal sti op til toppen af bjerget/bakken.. Havde også lidt problemer med at finde den i starten
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Indlægaf spif2001 » 30. maj 2009 19:40

Ah - troede orken sad fast i grafikken.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron