Xboxlife forum

Sacred 2 : Fallen Angel

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf spif2001 » 16. aug 2008 14:37

Jeg tror Sacred 2 stjæler med arme og ben. Det gjorde Sacred ihvertfald. Men bare historien og gameplayet holder, så er jeg sgu ligeglad. Vi mangler i den grad et spilbart hack'n'slash på boxen. Måske Too Human kan levere varen, men det er så ikke i den gode gamle medieval magic stil.

Forskellen imellem Sacred og Diablo 2 er, at Sacred ikke har random grafik. Det hele er sat ind af grafikere. Om det så er godt eller skidt, kan jo diskuteres.

Det samme er gældende for Sacred 2. Ingen random dungeons eller random area builds. Bare det ikke hakker og sprutter, så tror jeg det kan blive rigtig skægt.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Chaui » 16. aug 2008 15:00

Sacred var nemlig sjovt, selvom der var kæmpe smuttere igennem spillet :)
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Indlægaf MopStyle » 16. aug 2008 15:04

Ser bestemt også frem til Sacred 2, sammen med Too Human. Reviews siger mig ikke noget, da jeg på forhånd ved at ikke alle vil kunne lide den slags spil. Jeg ved ihvertfald jeg vil elske Sacred 2 og Too Human og vi mangler bestemt hack 'n slash RPGs til Xboxen. Two Worlds var ikke noget at råbe hurra over, på trods af at jeg rent faktisk var rimeligt grebet af det :P
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf Vinterbird » 16. aug 2008 15:47

MopStyle skrev:Ser bestemt også frem til Sacred 2, sammen med Too Human. Reviews siger mig ikke noget, da jeg på forhånd ved at ikke alle vil kunne lide den slags spil. Jeg ved ihvertfald jeg vil elske Sacred 2 og Too Human og vi mangler bestemt hack 'n slash RPGs til Xboxen. Two Worlds var ikke noget at råbe hurra over, på trods af at jeg rent faktisk var rimeligt grebet af det :P


Uanset om man elsker hack & slash eller ej, så kan et dårligt spil ikke skjules bag kærlighed til genren. Du vil jo heller ikke påstå at Dynasti Warriors (selvom det er hack & slash i sin reneste form) ligefrem er et godt spil?
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf ZtinKi » 16. aug 2008 15:57

Chaui skrev:
ZtinKi skrev:Er jeg den eneste der lagde mærke til, at det ligner World Of Warcraft, en smule? F.eks i traileren, da man ser en landsby, er der et gult '?' over hovedet på en character?


Tror nærmere det er omvendt. Sacred udkom før WOW. Sacred udkom i 2004.

Chaui skrev:2D eller ej, så ændrer det da ikke på at Sacred var før WOW med "!" og "?".

Vidste jeg ikke :) Jeg blev helt skør af den trailer! Sys hende magikeren i ørkenen ser sygt fed ud!

Dette indlæg bliver meget edit'ed. Sidder nemlig og ser den der '30 Minuten'! Det er fantastisk at være tysk :lol:.

Fuck det hele ser bare godt ud! Håber virkeligt det kan bliver som det ser ud, nu. Det minder om WoW, som jeg var helt vild med. Totalt meget tid brugt dér. Håber det bliver på samme måde :D Vand på karakteres, åh gud. Håndlavede huse og møblering. Hvis dette er sandt... OMG! Det minder så meget om WoW, at jeg skal ha' det. WORD! Kombinere spells. Man vinder ikke kun på levels, men på spells, og logiske sammensætninger. BALANCE! Håndlavede karakters. Jamen altså. Rynker, alt. Lol! Problemer med at få det udgivet i USA, haha. Forskellige heste, afhængigt af, hvor man køber dem. Epic mounts får man ved quests. Som vi har set tigeren ;) Pimp my Ride med sine mounts, lol.

Lygter der tænder automatisk. 30 jobs! Så kan man møde dem i baren, så går de i seng. Det er jo fantastisk. Nogen der ved om man kan lave guilds, ligesom i f.eks WoW? Bosserne er interaktive med omgivelserne. Hvilken nyhed 5. august var det han talte om? Dog synes jeg det er lidt irriterende, at man SÅ tydeligt kan se frameratedrops... Jeg har ikke kigget på classerne endnu. Men jeg kunne godt snuppe en Rogue, hvis det nu var :)
xboxlifes mest seriøse bruger (srs)
ZtinKi
Niveau 4
 
Indlæg: 770


Indlægaf spif2001 » 18. aug 2008 15:50

GC trailer kan hentes nu og endda i HD version. Eneste problem er, at serveren ikke er oppe lige nu. :(

http://www.sacred2.com/index.php?id=255&L=1

...men bare det at se youtube udgaven... =P~

Det ser pisse fedt ud. :D

Edit: Nå - nu gik den igang med at downloade. Spændende om den bliver ved. Det går ikke særlig stærkt ihvertfald. 150 KB/sek.

Edit Edit: Nu kun 50 KB/sek... :(
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf spif2001 » 18. aug 2008 19:45

Så fik jeg den endelig downloadet. Den blev ved med at dø, når jeg downloade den normalt, men med en downloader plugin til firefox gik det.

Nu har jeg så lige set HD traileren, og hvis det bare kommer i nærheden af noget af det, der bliver vist, så har jeg mange MANGE timer i det spil, for det ser da overfedt ud.

Glæder mig til at høre mere om det fra GC. Kommer nok en del, da det trods alt er tysk og har en kæmpe tysk fanskare.

Jeg ved snart ikke, om jeg glæder mig mest til Sacred 2 eller Fallout 3. :-k :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf MopStyle » 18. aug 2008 19:47

spif2001 skrev:Så fik jeg den endelig downloadet. Den blev ved med at dø, når jeg downloade den normalt, men med en downloader plugin til firefox gik det.

Nu har jeg så lige set HD traileren, og hvis det bare kommer i nærheden af noget af det, der bliver vist, så har jeg mange MANGE timer i det spil, for det ser da overfedt ud.

Glæder mig til at høre mere om det fra GC. Kommer nok en del, da det trods alt er tysk og har en kæmpe tysk fanskare.

Jeg ved snart ikke, om jeg glæder mig mest til Sacred 2 eller Fallout 3. :-k :D

Kunne ikke være mere enig. Synes det så lidt tamt ud i starten, men det har sku taget fart. Nu skal vi satme have nogle gode RPG spil. Oblivion og Mass Effect skal have selvskab. Ikke et nyt Two Worlds, tak :lol:
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf Chaui » 18. aug 2008 19:51

Sacred kan ik helt sammenlignes med Oblivion og Mass effect. Sacred er et Hack & Slash RPG. kan sammenlignes med Diablo.

Men det jo heller ikke nogen dårlig genre :)
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Indlægaf MopStyle » 18. aug 2008 19:54

Chaui skrev:Sacred kan ik helt sammenlignes med Oblivion og Mass effect. Sacred er et Hack & Slash RPG. kan sammenlignes med Diablo.

Men det jo heller ikke nogen dårlig genre :)

Sammenlignede nu også mest Sacred med Two Worlds, hvilket jeg ikke håber bliver en realitet (kvalitets mæssigt). De andre to eksempler var bare RPG spil som jeg rent faktisk godt kunne lide, og jeg synes vi skal have flere gode RPG spil.

Synes godt man kan sammenligne Two Worlds med Sacred. Ved ikke lige med Too Human, men det er vel også i den stil.
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf Chaui » 18. aug 2008 19:58

okay. Men er Two worlds ikke næsten en tro kopi af Oblivion ? altså et RPG med meget historie osv. Sacred 2 har nok ikke den store historie, 1'eren fejlede i hvert fald ret så kraftigt på det område.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Indlægaf MopStyle » 18. aug 2008 20:01

Chaui skrev:okay. Men er Two worlds ikke næsten en tro kopi af Oblivion ? altså et RPG med meget historie osv. Sacred 2 har nok ikke den store historie, 1'eren fejlede i hvert fald ret så kraftigt på det område.

Tjo, du har nok ret. Sacred er vel mere en dungeon crawler. Men uanset set hvad så glæder jeg mig til at se hvordan det bliver :P

Det ser jo ikke for godt ud for Too Human, så nu må Sacred 2 lige gå ind og give det lidt røvfuld.
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf spif2001 » 18. aug 2008 20:26

Jeg vil nærmest sige, at Two Worlds er en mellemting mellem Oblivion og Sacred 2. Ikke helt hack'n'slash men heller ikke helt 3D RPG.

Jeg tror desværre Too Human bliver en skuffelse, men Sacred 2 skal sgu nok levere. Eneste jeg er bange for mht Sacred 2 er framedrops og andre grafiske nedere.

Det skal blive godt og det bliver godt! :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf spif2001 » 18. aug 2008 20:35

Der er begyndt at dukke billeder op af Inquisitor( http://www.sacred2.com/index.php?id=258 ):

http://download.ascaron.com/sacred2/ima ... inqui1.jpg

http://download.ascaron.com/sacred2/ima ... inqui2.jpg

http://download.ascaron.com/sacred2/ima ... inqui3.jpg

Hvis det er hans mount han står med på billede nr 2, så skal jeg være Inquisitor. :twisted:
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf spif2001 » 19. aug 2008 16:58

Flere billeder: http://gamersyde.com/news_6961_en.html

De mounts er altså fede!
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron