Xboxlife forum

Sacred 2 : Fallen Angel

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf yess » 11. aug 2009 17:05

Chieftain er kun dråben i havet af hvad du møder senere.
Du skal over Lv15 ikke kun for at klare ham men osse for setitems og rare/special items får du først efter Lv15.

God jagt
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf pgrundl » 11. aug 2009 18:15

yess skrev:Chieftain er kun dråben i havet af hvad du møder senere.
Du skal over Lv15 ikke kun for at klare ham men osse for setitems og rare/special items får du først efter Lv15.

God jagt


Kommer lidt an på hvordan din karakter er bygget op. Jeg tog chieftain på level 8 (havde glemt ham og gik tilbage for at baske ham). Det var ikke noget synderligt problem. Tror jeg fik brugt 1 potion?
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf Lord Khazmir » 13. aug 2009 11:27

Jeg er i gang med den - hvor er den lang og kedsommelig :shock:

Jeg har ind til videre fundet ca. 30, så der er lang vej igen.

Det kan klart anbefales at printe kort og liste over personer fra Wolffe´s Lair - så har man styr på hvem man har haft fat i.

Det er også irriterende at man skal gå den lange vej fra Teardrop Hamlet til Headquarters - det ville være nice hvis man kunne gå via portalen i Hissil´Ta, men det tror jeg ikke er muligt.


pgrundl skrev:Havde brugt rigtigt mange timer på "Epic Office Quest" og så manglede jeg 1 medarbejder! Heldigvis fandt jeg ud af hvilken efter ca. 1,5 timers renden rundt...
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf Lord Khazmir » 13. aug 2009 11:34

Du skal tage til Orcish Byway og finde arkæologens søster - hun starter en quest du skal gennemføre.
Herefter går turen til arkæologen i Urthaks´s Moxie, som beder dig finde hans kort til Mount Island. Dette finder næsten lige uden for Urthak´s Moxie og når du returnerer kortet til arkæologen, så får mulighed for at rejse til Mount Island.
Herefter er det nemmeste at gå ned til havnen i Urthak´s Moxie og tage båden til Mount Island.
Du kan evt. teame op med en som har portalen til Mount Island.
Midt på Mount Island står din kontaktperson, som i tre omgange giver dig en delquest, hvor du skal gå til en indhegning og slå nogle monstre ihjel - de bliver naturligvis hårdere for hver quest. Til slut får du muligheden for at købe din special mount.


Zerofl skrev:Uha, så fik jeg også mine fedtede fingre i dette spil. Pt. lvl. 15 Seraphim :) Nogen der ved hvordan/hvornår man kan få/får special mount?

Descenter 1976 skrev:Havde engetlig postet dette i co-op tråden, men der er igen der svare mig, så prøver lige her:

Øhm... Måske dumt spørgsmål, men hvordan spiller man Co-op!?
Kan jo se jeg kan invite spillere ind i mit spil, fint nok! Men kan jeg ikke spille med en ven på samme consol... UDEN denne ven har et live abonoment?

Jeg synes da fint man burde kunne spille spillet sammen på samme consol, også selvom ingen er på live? men vi kunne ikke få det til at virke, ved mindre begge har gold membership???

Hvis det passer så det satme får dårligt!!!


Log først ind på en af de to du vil spille på. Tag derefter din anden controller og tryk START eller noget i den stil (en eller anden knap). Log så ind på en anden account (behøver IKKE at være live gold), og vælg en char du allerede har oprettet på den (hvis du ikke har oprettet en kan du også gøre det der).

Håber det hjalp :)
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf pgrundl » 24. aug 2009 11:30

Blev lidt overmodig på Niobe.. Blev dræbt i et hug :( 20000HP. Nogen anbefalet level, før man bevæger sig ind på Niobe? Jeg ved godt, at manualen skriver 120, meeeen... er det nu også nødvendigt?
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf yess » 28. aug 2009 15:35

Det her glæder mig rigtig meget.
Deepsilver som har overtaget Sacred IP, har meldt ud at et Sacred 3 er i deres planer.Mange af Ascarons Dev's er flyttet til Deepsilver så mon ikke det kunne blive et brag af en forsættelse.
Jeg er allerede hyped

http://www.sacred2.com/en.html
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf spif2001 » 28. aug 2009 15:50

yess skrev:Det her glæder mig rigtig meget.
Deepsilver som har overtaget Sacred IP, har meldt ud at et Sacred 3 er i deres planer.Mange af Ascarons Dev's er flyttet til Deepsilver så mon ikke det kunne blive et brag af en forsættelse.
Jeg er allerede hyped

http://www.sacred2.com/en.html

Jo-o det er skam fedt! :)

...meeen der går jo nok en ordentlig røvfuld tid inden det udkommer. ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf yess » 28. aug 2009 16:07

spif2001 skrev:
yess skrev:Det her glæder mig rigtig meget.
Deepsilver som har overtaget Sacred IP, har meldt ud at et Sacred 3 er i deres planer.Mange af Ascarons Dev's er flyttet til Deepsilver så mon ikke det kunne blive et brag af en forsættelse.
Jeg er allerede hyped

http://www.sacred2.com/en.html

Jo-o det er skam fedt! :)

...meeen der går jo nok en ordentlig røvfuld tid inden det udkommer. ;)
Så har de tid til at revudere Sacred 1 og 2, for selv om spillet er stort,flot,lækkert og godt så er der visse ting de kunne gøre meget bedre og forsat support til Sacred 2 er et must, det ser ud til at Ice and Blood osse kommer til konsollerne, hvilket er velkomment hvis det er bug frit.Imellem tiden kommer Trine, Diablo III og Two worlds osv. Så der er lidt at fylde de 3 til 4 år det kommer til at tage :wink:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf CHOK » 28. aug 2009 16:09

Hvis der er nogle som har brug for hjælp, eller vil sælge noget så join: http://www.ancaria-traders.com/
Billede
CHOK
Niveau 4
 
Indlæg: 360


Indlægaf yess » 28. aug 2009 16:46

CHOK skrev:Hvis der er nogle som har brug for hjælp, eller vil sælge noget så join: http://www.ancaria-traders.com/
Det da en lille fin side der 8)
Jeg fortrækker at finde mine ting selv, større nydelse.Men Thumps up for initiativet =D>
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf CaptainKicker » 30. aug 2009 12:34

Jeg har lige et .. mindre problem. Eller rettere sagt, noget der irritere mig.

Denne kvinde:

Billede

Billede

Hun bliver ved med at følge efter mig. Jeg går udfra at hun er fra en side-quest, men hun dukkede random op på et tidspunkt og døde, så questen failed. Eller gjorde den? Det er jeg i tvivl om.

Hun har siden, fulgt med mig overalt. Hun spawner hver gang alt hendes HP er er væk, og hun kan intet. Hun er ubrugelig. Hun skriger og løber væk når der kommer fjender, og er mildest talt ret irriterende.

Hvordan får jeg hende til at smutte? Eller kan jeg se hvad quest hun er fra?

Hvis nogen har en idé om hvad quest det er fra, så kan jeg sige at det er en af de 1-stjernede side quest, da jeg ikke engang er level 10 endnu.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf CaptainKicker » 31. aug 2009 09:51

Fandt selv ud af det. Viser sig at hun er fra en quest som hedder Oprheus. Man skulle gå ned i en hule, dræbe en masse rotter og zombier, finde hendes elsker eller hvad han var, finde og dræbe Orpheus, derefter dræbe Mary Ann (Det var rart at nakke hende!) og så endnu en boss, quest slut, og hun stopper med at følge mig.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Blodbad » 17. sep 2009 14:43

Kan man fortsætte i samme spil med den samme karakter efter man har gennemført main quest'en?

Eller skal man starte forfra på en ny sværhedsgrad. I så fald skal man da også til at afdække kortet forfra eller fortsætter man hvor man slap så man ikke starter helt forfra med diverse exploration achievements?
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf pgrundl » 17. sep 2009 16:36

Blodbad skrev:Kan man fortsætte i samme spil med den samme karakter efter man har gennemført main quest'en?

Ja, du vælger bare samme sværhedsgrad. Du kan spille den lige så mange gange du vil, selvom du har 100% i main story line.

Blodbad skrev:I så fald skal man da også til at afdække kortet forfra eller fortsætter man hvor man slap så man ikke starter helt forfra med diverse exploration achievements?


Du fortsætter hvor du slap med exploration achievements. Du har også dit unique mount med dig (hvis du har et) og alt dit udstyr og dine penge.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf Blodbad » 18. sep 2009 07:26

Mange tak
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron