Xboxlife forum

Sacred 2 : Fallen Angel

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Descenter 1976 » 19. jul 2009 16:45

Humme 1...
Er det bedre på Xbox end på PC?
Det har jeg læst et sted, noget med langt flere brugs på pc, pluds det hvis er lidt sjovere og bedre drops på xbox? for så kan jeg bedre leve med jeg gav LANGT mere end hvad det koster til PC :)

Nogen der har prøvet at ligge det på HDD til xboxén? Tænkte på om det på denne måde kunne køre uden at skulle loade når man lige hopper ind i en stor by osv... (har aldrig langt et spil på HDD selvom jeg har ELITEN, og gør det sikkert helelr aldrig tror jeg!)

Zerofl...
Ifølge manualen er max lvl 200 ja,
Man kan spille single, co-op, og også 4 sammen ja eller mod hinanden for man kan også spille PvP.

Ifølge hvad jeg har læst på nettet er monsterne på den sværeste grad lvl 250, hvilket betyder man skal have noget super gear for at overleve her.
om det rigtig kan jeg ik sige.... endnu! :)
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf yess » 19. jul 2009 18:44

@ Descenter.
Jeg syntes det er klart bedre til pc på mange områder, grafik er vel logisk, styring er bare tilvæning, menuer er skidt på konsollerne du har ti gange mere oversigt over hvad din inventory indeholder og nemmere flyten rundt og tjekke på pc.
Gameplay osv er det samme mere eller mindre.
Ascaron har været rigtig flinke til at opdatere pc versionen så bugs er sjældne, og så elsker de højtider påske, jul lign hvor de udgiver adon, en julemission med speciale bosser og nye setitems, håber de klarer finanskrisen så vi får de samme opdates til konsol og at vi ser et Sacred 3 :D
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf Descenter 1976 » 20. jul 2009 13:14

Ok, tak for info Humme1.

Er nu stadig godt tilfreds, synes det er sjovere at side i sofaen med det, og har ingen bøvl med styringen.

Ang. nisse øen, så har jeg godt set billeder af de der orker eller hvad det var med nissehuer på, fed detalje, mon ik det kommer....?
Der er jo penge i at lave noget ekstramateriale.
(Jeg håber)

Noget jeg ik forstår er de der relics man samler op og må have 6 styk aktiveret ad gangen?!?
De er alle sådan ca +2 til et eller andet, men prisen på f.eks +2 Riding lvl 21 er 229,-
prisen på en +2 Riding lvl 22 er 8750,-
Det forstår jeg ikke noget af, ligger der noget i den lvl på en relic som gør den så meget bedre???
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf Gollum » 20. jul 2009 13:40

prøv at tjekke om den ikke giver mere armor, tror mugligvis at det kunne være forklaringen, men er ikek sikker.


Ville også lige høre folk der spiller med en Inqiusitor om hvilke build i har brugt og om det fungere godt mod bosser (synes de kan være rigtig svære at nakke som inqiusitor) og hvilket lvl i er i.

er pt igang med min 3 inqiusitor, som er melee/mage.
Gollum
Niveau 2
 
Indlæg: 123


Indlægaf Descenter 1976 » 20. jul 2009 14:55

mellem 0-1 i armor forskel, ikke noget der for mig til at sige at det er derfor der er 8000+ guld imellem dem?

Efter som jeg spiller den der Saraphinojalo dim... øh, den gode tøs der, så skal jeg spille ham den onde bagefter tror jeg!

Glæder mig dog også til at spille den natur-tøs der er, hun ser spændede ud! :)

....Der er bare ikke timer nok i døgnet til det spil! øv!
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf yess » 20. jul 2009 17:02

Descenter 1976 skrev:Ok, tak for info Humme1.

Er nu stadig godt tilfreds, synes det er sjovere at side i sofaen med det, og har ingen bøvl med styringen.

Ang. nisse øen, så har jeg godt set billeder af de der orker eller hvad det var med nissehuer på, fed detalje, mon ik det kommer....?
Der er jo penge i at lave noget ekstramateriale.
(Jeg håber)

Noget jeg ik forstår er de der relics man samler op og må have 6 styk aktiveret ad gangen?!?
De er alle sådan ca +2 til et eller andet, men prisen på f.eks +2 Riding lvl 21 er 229,-
prisen på en +2 Riding lvl 22 er 8750,-
Det forstår jeg ikke noget af, ligger der noget i den lvl på en relic som gør den så meget bedre???
Ja nisse øen var fed, julemandens sne maskine var gået i stykker og du skulle finde reservedele til den,og så har der været påskeharen du skulle finde et par eastereeg for :D

Angående Relics så er prisen baseret på om det er et special/sjælden eller normal item, armor kan være det samme men prisen forskelig så de er bare en god indkomst

:wink:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf Descenter » 20. jul 2009 22:39

ahh, okay! takker!
Er vi enige om det ikke gavner at have en relic der giver bonus til f.esk. concentration, hvis man i forvejen ikke har valgt den attrribute!?!
Descenter
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Indlægaf yess » 20. jul 2009 23:12

Descenter skrev:ahh, okay! takker!
Er vi enige om det ikke gavner at have en relic der giver bonus til f.esk. concentration, hvis man i forvejen ikke har valgt den attrribute!?!
Nu er der ikke lige en Relic til concentration :wink: Men feks. Enhanced Perception gir den bonus, som så gir xtra guld/loot.
Men hvis du går efter bonus som bliver unlocked ved lv75(alle skills) skal du Level skill til 75, bonus fra Relics(osse ringe,amuletter osv) som overstiger Lv 75 unlocker ikke.

Ang Enhanced perception og Bargain skills er de rigtig gode at have ved Lv 75 men er så osse på bekostning af mere efektive skills.
Men en som bargain gir bedre quest item, hvilket er ensbetydende med set items an mass, Enh.Perc. gir mere og bedre loot ved Fjender,kister, krukker og lign. og hvem elsker ikke lyden kisten siger når den lukker items ud Kli..Kli..Kli.Kli..Klik..Kli..Kli..Klik..Klik Kli..Klik KLIK......klik! :lol:

Edit: Og svaret til dit oprindelige spørgsmål:Hvis du ikke har den skill som Relic gir dig bonus til, er der ingen virkning :wink:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf Descenter » 21. jul 2009 00:25

Tak Humme1
Det svarede faktisk på flere af mine tanker/spørgsmål.

Har faktisk kun Riding som jeg kan give bonuser til, tror dog jeg vil gå efter Alchemy næste gang jeg kan få en ny skill :P

Min første karakter har ikke rigtig noget speciale, og er bare sådan mest middel og kan lidt af det hele, dog mest dual weilding/Armor/speed noget (fighter)

Det som om man lige skal op og være en lvl 15-20 stykker før man kan se hvordan man burde have bygget sin figur når man ik fra starten ved hvad de forskellige skills og buffs gør.

men hey, så man klogere til næste gang.

PS:
Jeg vælter i penge, har lige punget 230.000 ud på min første hest, der var ikek nogen bedre i den verden jeg har set endnu.
har stadig over 1 mill...? Hmmm
Descenter
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Indlægaf Lord Khazmir » 21. jul 2009 10:08

Hey Gollum,

Jeg så en inquisitor melee build-up med følgende:

Tactics Lore (lvl 2)
Dual Wield (lvl 3)
Bargaining (lvl 5)
Armor Lore (lvl 8)
Gruesome Inquisition Focus (lvl 12)
Nefarious Netherworld Focus (lvl 18)
Constitution (lvl 25)
Concentration (lvl 35)
Astute Supremacy Focus (lvl 50)
Valgfri (lvl 65)

Combat Arts: Callous Execution, Ruthless Mutilation, Frenetic Fervor, Purifying Chastisement (purge,eradicate,hallow) , Reverse Polarity, Dislogded Spirit, Paralyzing Dread, Soul Reaver.

Jeg er selv ved at prøve build´et, men er pt. kun lvl 4 :D.

Hvis din Inq. skal være caster, så skal build´et naturligvis være helt anderledes.

Hvorledes ser dit build ud?

Gollum skrev:prøv at tjekke om den ikke giver mere armor, tror mugligvis at det kunne være forklaringen, men er ikek sikker.


Ville også lige høre folk der spiller med en Inqiusitor om hvilke build i har brugt og om det fungere godt mod bosser (synes de kan være rigtig svære at nakke som inqiusitor) og hvilket lvl i er i.

er pt igang med min 3 inqiusitor, som er melee/mage.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf Gollum » 21. jul 2009 17:40

- tactics lore
- gruesome inquisition focus
- dual wield
- armor lore
- constitution
- sword weapons (holder den nede på 1, har taget den så mine sværd får de ekstra bonuser som nogen våben gir)
- astute supremacy lore

er ikke helt sikker på de sidste 3 men noget med consentration og combat reflexes og ved ikke helt med den sidste.

grundlæggende skal jeg bare fyre melee af og astute magier til at fjerne store horder af monster også bare melee dem resten af vejen.
synes det går meget bedre nu med bosserne efter jeg har fået doppelgangeren som permanent buff. så skifter jeg den bare ud med soul reaver, den er alligevel ikke særlig nyttig under boss kampe.

er pt lvl 30.
tror jeg fandt vejen frem mod bosserne med min doppelganger og ren melee fra min side :D
Gollum
Niveau 2
 
Indlæg: 123


Indlægaf Descenter 1976 » 24. jul 2009 11:54

Havde engetlig postet dette i co-op tråden, men der er igen der svare mig, så prøver lige her:

Øhm... Måske dumt spørgsmål, men hvordan spiller man Co-op!?
Kan jo se jeg kan invite spillere ind i mit spil, fint nok! Men kan jeg ikke spille med en ven på samme consol... UDEN denne ven har et live abonoment?

Jeg synes da fint man burde kunne spille spillet sammen på samme consol, også selvom ingen er på live? men vi kunne ikke få det til at virke, ved mindre begge har gold membership???

Hvis det passer så det satme får dårligt!!!
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf Descenter 1976 » 25. jul 2009 12:27

Bump
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf yess » 25. jul 2009 13:05

Jeg ved ikke hvor god du er til engelsk, men måske du kan hente lidt hjælp her.

http://forum.teamxbox.com/forumdisplay.php?f=152

Kan desvære ikke svare, er kun online med pc og single på ps3 :wink:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf Justin Anhtony » 25. jul 2009 14:51

Så fik jeg lige gennemført silver campaign med en High Elf i shadow campaign.. Hun blev lvl 28..

Så nu er jeg igang på gold ;)
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron