Xboxlife forum

Sacred 2 : Fallen Angel

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf simonp3 » 12. jul 2009 14:38

Hey jeg har brug for lidt hjælp her sagen er at i sin tid spillede jeg WoW det er jeg så stoppet med så nu er jeg begyndt at savne at spille et godt RPG hvor man bla. kan være Night Elf da det var min yndlings klasse og så tænkte jeg på om at sacred kunne være en muligvis afløser for det eller et helt andet spil jeg ikke kender til håber i kan hjælpe :D
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


Indlægaf yess » 12. jul 2009 14:48

simonp3 skrev:Hey jeg har brug for lidt hjælp her sagen er at i sin tid spillede jeg WoW det er jeg så stoppet med så nu er jeg begyndt at savne at spille et godt RPG hvor man bla. kan være Night Elf da det var min yndlings klasse og så tænkte jeg på om at sacred kunne være en muligvis afløser for det eller et helt andet spil jeg ikke kender til håber i kan hjælpe :D
Der er s 6 class i Sacred den eneste Elf er High Elf, du kan ikke sammenligne WoW og Sacred da de er 2 vidt forskellige spil, derudover kan jeg kun sige tjek tråden ud der er masser af info og screenshot/link :wink:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf simonp3 » 12. jul 2009 14:52

yess skrev:
simonp3 skrev:Hey jeg har brug for lidt hjælp her sagen er at i sin tid spillede jeg WoW det er jeg så stoppet med så nu er jeg begyndt at savne at spille et godt RPG hvor man bla. kan være Night Elf da det var min yndlings klasse og så tænkte jeg på om at sacred kunne være en muligvis afløser for det eller et helt andet spil jeg ikke kender til håber i kan hjælpe :D
Der er s 6 class i Sacred den eneste Elf er High Elf, du kan ikke sammenligne WoW og Sacred da de er 2 vidt forskellige spil, derudover kan jeg kun sige tjek tråden ud der er masser af info og screenshot/link :wink:


okey skal nok lige tjekke tråden ud :D
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


Indlægaf simonp3 » 12. jul 2009 15:15

Og er der nogle forskællige storbyer som der er i WoW

Hvad er det højeste lvl som man kan komme i?

Og kan man samle sig en hel masse spillere og tage en raid eller smadre en by?

Og til sidst hvilke klasser er der udover High elf?



:D
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


Indlægaf switch-it » 14. jul 2009 12:02

Har i gennemført Blind Gardian questen? Jeg blev totalt overrasket ved slutningen. Og NiCE våben man får :D
Billede
switch-it
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Lennard » 15. jul 2009 03:31

udover High Elfs er der Temple guardian , Inquisitor , Seraphin , Dryad , Shadow Warrior

Jeg vil nu anbefalde Inquisitor :D ! Men spillet er virkelig fedt og der er noget med 40 eller 42 byer mener jeg nok og alle er pænt store.
og højeste lvl er lvl 200 men man behøver ikk være 200 for at have det sjovt man lvl 60 ville jeg nok sige er pænt højt for det er nok til at have et fuldt set :P! Er ved at lvle min inquisitor selv til 60 for har lige købt Astute Supremacy settet til ham! :D. Anyways hvis nogen er med på at spille noget sacred 2 så er jeg frisk :D !
Lennard
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf Lennard » 15. jul 2009 03:33

Men jo sacred 2 er den perfekte afløser :D ! Og så er der over 180 timers gameplay hvis man skal klare alle questes :D! + alle de bosser man kan nakke som jeg er sikker på at der findes mange af der er over det dobbelte bosser ude i verdenen end dem man nakker i main questen 8D!.
Lennard
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf Descenter 1976 » 15. jul 2009 21:26

Nogen der ved om der er et sted på nettet hvor man evt kan se sine Sacred 2 Xbox stats eller ligende??? - Andet nyttigt Sacred 2 sites kan også have interresse.
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf Lord Khazmir » 16. jul 2009 09:51

I manualen ser det ud som om man kan blive lvl 400 - er det så med henblik på udvidelser senere hen eller hur?

Lennard skrev:udover High Elfs er der Temple guardian , Inquisitor , Seraphin , Dryad , Shadow Warrior

Jeg vil nu anbefalde Inquisitor :D ! Men spillet er virkelig fedt og der er noget med 40 eller 42 byer mener jeg nok og alle er pænt store.
og højeste lvl er lvl 200 men man behøver ikk være 200 for at have det sjovt man lvl 60 ville jeg nok sige er pænt højt for det er nok til at have et fuldt set :P! Er ved at lvle min inquisitor selv til 60 for har lige købt Astute Supremacy settet til ham! :D. Anyways hvis nogen er med på at spille noget sacred 2 så er jeg frisk :D !
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf Zerofl » 16. jul 2009 11:29

simonp3 skrev:Og er der nogle forskællige storbyer som der er i WoW

Sikkert - men jeg spiller ikke selv spillet

simonp3 skrev:Hvad er det højeste lvl som man kan komme i?

Søgte efter det - 200 (ingen garanti for at det er rigtigt)

simonp3 skrev:Og kan man samle sig en hel masse spillere og tage en raid eller smadre en by?

Det er ikke WoW - det her er et singleplayerspil med mulighed for Co-Op.

simonp3 skrev:Og til sidst hvilke klasser er der udover High elf?

http://www.sacred2.com/en/the-game/characters.html

simonp3 skrev::D

:D
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Indlægaf Descenter » 16. jul 2009 19:02

Stadig ingen stats man kan se på nettet over sin char et sted???
-Det er nok et nej så :(
Descenter
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Indlægaf Gollum » 17. jul 2009 13:38

har set en masse bílleder af Inquisitor på nettet hvor han står med to lyssværd!
er det kun nogen man kan få til pc versionen?
hvis ikke hvor får man dem og er det haftet weapons eller sword?

og en ting mere, er de runer man finder i low levels lige så gode som dem man får i højere lvls?
Gollum
Niveau 2
 
Indlæg: 123


Indlægaf yess » 17. jul 2009 13:53

Gollum skrev:har set en masse bílleder af Inquisitor på nettet hvor han står med to lyssværd!
er det kun nogen man kan få til pc versionen?
hvis ikke hvor får man dem og er det haftet weapons eller sword?

og en ting mere, er de runer man finder i low levels lige så gode som dem man får i højere lvls?
Jeg mener osse disse er i konsolversionen da de er uniq, special items, men da disse våben er class specific kan de vidst kun erhverves gennem en quest som jeg ikke kan huske hvad er.

Runer er både og, da de stiger i lv. som du stiger i lv. men usædvanligt lidt, så ikke den store mærkbare virkning, men du kan se det i din inventory hvor meget de gir,et godt råd ang. er at lave en xtra class som kun høster runer og ligger dem i hoved kisten, slet den nye class (eller forsæt, op til dig) og bytte de runer som du ikke kan bruge til din egen class, dyrt men godt
:wink:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf Descenter 1976 » 17. jul 2009 13:58

Spillede et par timer igen inat, har vel samlet spillet en 10-12 timer nu, og ved ik, er nok ca det samme i level.
Skal love for at dette spil har fået en hård medfart i deres reveiws osv, for jeg synes du burde få 89% eller sådan noget, og ikke de ca 70 det har fået mange steder. ja der er lidt bugs, men det delme ikke til at slippe igen... Glæder mig tl weekenden så jeg kan gå amok med det for alvor!
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf yess » 17. jul 2009 14:05

Descenter 1976 skrev:Spillede et par timer igen inat, har vel samlet spillet en 10-12 timer nu, og ved ik, er nok ca det samme i level.
Skal love for at dette spil har fået en hård medfart i deres reveiws osv, for jeg synes du burde få 89% eller sådan noget, og ikke de ca 70 det har fået mange steder. ja der er lidt bugs, men det delme ikke til at slippe igen... Glæder mig tl weekenden så jeg kan gå amok med det for alvor!
Jeg er osse baflet over så dårlig scores det har fået da det er sammenhængende,stort og flot og tonsvis af replay value, jeg har 5 level 100+ class til pc, og 2 level 50+ til konsol plus alle de gange jeg er begyndt forfra på grund af forkert build og er langt fra færdig med dette spil, kan sgu heller ikke slippe det
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron