Xboxlife forum

Sacred 2 : Fallen Angel

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf yess » 11. jul 2009 00:25

switch-it skrev:Købte spillet i går og har spillet næsten nonstop idag.

Valgte først at spille på bronze og har nok spillet 15 timer og er alligevel kun på lvl 22?! Jeg har de sidste par timer spillet en ny character på silver og det virker som om det går meget hurtigere med at lvl'e op. Kan det passe med at får bedre loot og mere xp på svære sværhedsgrad?
det har du ret i, og holder du dig i live får du endnu mere;-)
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf Descenter 1976 » 11. jul 2009 00:52

Sacred 2 til PC = 115kr
Sacred 2 til PS3 = 382kr
Sacred 2 til Xbox 360 = 436kr

(hos Coolshop lige nu)

Vil gerne have det til Xbox så jeg kan side og fede den i sofaen,
men nægter at give 436kr for et spil når det selv samme koster 115kr til Pc, og sikkert er flottere med en power computer.

Hold kæft hvor sådan noget pisser mig af!
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf spif2001 » 11. jul 2009 06:17

Hvorfor dog også købe det i Coolshop? Det er da alt for dyrt. Hvis du havde holdt øje med tilbudstrådene herinde, havde du kunnet benytte dig af dette tilbud: http://www.game.co.uk/Xbox360/RolePlayi ... en%20Angel

Den er desværre out-of-stock lige nu, men måske de får flere?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Gollum » 11. jul 2009 10:51

nogen der ved hvilke bosser/monster der dropper hvilke items?
Gollum
Niveau 2
 
Indlæg: 123


Indlægaf expose » 11. jul 2009 11:11

Okay jeg kunne virkelig godt bruge et godt RPG til sommeren. Men syntes bare game designet ser forfærdeligt ud! Det betyder rigtigt meget for mig at det er originalt og lækkert men dette spil ser ikke for godt ud i forhold til det jeg har set indtil nu.

Hvordan er spillet ellers? Og hvis nogen kan sætte mig på plads ville dete være dejligt, for vil så gerne have det er et godt spil, men anmeldelserne har ikke ligefrem været fantastiske.
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf Descenter 1976 » 11. jul 2009 12:48

spif2001 skrev:Hvorfor dog også købe det i Coolshop? Det er da alt for dyrt. Hvis du havde holdt øje med tilbudstrådene herinde, havde du kunnet benytte dig af dette tilbud: http://www.game.co.uk/Xbox360/RolePlayi ... en%20Angel

Den er desværre out-of-stock lige nu, men måske de får flere?


Fordi det jo ikke kan gøres billigere i dk... (prisfaranti)+(point systemet)
"Man skal bare selv være vågen og finde ud af at der måske er andre i dk der er billigere!
Og så fordi jeg normalt ikke handler fra udlandet.
desuden er tilbudet jo fint, men som sagt var der jo omgående udsolgt.
(og så kan jeg vel også støtte Xboxlife lidt ved at bruge coolshops bannere)
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf yess » 11. jul 2009 14:09

Gollum skrev:nogen der ved hvilke bosser/monster der dropper hvilke items?
Prøv og gå nogen sider igennem i denne tråd der er masser af gode tips,råd og links men er den offi. sacred side + xbox 360 hvor der tonsvis af guf for Sacred fans :wink:

http://forum.sacredeng.ascaron-net.com/

Edit: alt drop er random så man kan ikke sige hvem der dropper hvad,men et godt sted og samle er ørkenen,der finder du gode våben og setitem og så er de nemme og nakke, lige bortset fra scorpions, de kan koste din charr. livet ret hurtigt :wink:

expose skrev:Okay jeg kunne virkelig godt bruge et godt RPG til sommeren. Men syntes bare game designet ser forfærdeligt ud! Det betyder rigtigt meget for mig at det er originalt og lækkert men dette spil ser ikke for godt ud i forhold til det jeg har set indtil nu.

Hvordan er spillet ellers? Og hvis nogen kan sætte mig på plads ville dete være dejligt, for vil så gerne have det er et godt spil, men anmeldelserne har ikke ligefrem været fantastiske.
Det samme til dig, gå tråden igennem,men en lille irettesætelse skal du ha:Det er ikke forfærdeligt :wink:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf switch-it » 11. jul 2009 15:31

Det er jo helt vildt så meget federe spillet bliver når man spiller på silver istedet for bronze. På bronze behøvede jeg næsten ikke at lave sidequests for at kunne komme videre.

Jeg har dog et lille problem. Jeg kan ikke slå bossen i starts-landet (den store trold) ihjel. Jeg spiller med en High Elf (eller hvad de nu hedder) og hver gang jeg kaster spells får den dens liv tilbage med det samme!? Jeg er i lvl 13.
Billede
switch-it
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf yess » 11. jul 2009 16:01

switch-it skrev:Det er jo helt vildt så meget federe spillet bliver når man spiller på silver istedet for bronze. På bronze behøvede jeg næsten ikke at lave sidequests for at kunne komme videre.

Jeg har dog et lille problem. Jeg kan ikke slå bossen i starts-landet (den store trold) ihjel. Jeg spiller med en High Elf (eller hvad de nu hedder) og hver gang jeg kaster spells får den dens liv tilbage med det samme!? Jeg er i lvl 13.
Lidt højere level, omkring 20 så e den der :wink:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf switch-it » 11. jul 2009 17:43

Ok. :)

Er det normalt det tager så langt tid at lvl'e op?
Billede
switch-it
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf yess » 11. jul 2009 19:21

switch-it skrev:Ok. :)

Er det normalt det tager så langt tid at lvl'e op?
tja det er vel som man selv gør det til, men det kan hjælre lidt og finde armor og våben som gir xtra xp og så dine xp potion og samtidigt sælge dine billige ting ude i marken istedet for at drøne til byen hver gang.
Samle en god del fjender omkring dig og tag en potion,nak hele banden så skulle det ikke tage så lang tid, men det er et stort spil som man ikke bare blæser igennem på en uge, så tålmodighed er en dyd :wink:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf Gollum » 12. jul 2009 12:29

yess skrev:
Gollum skrev:nogen der ved hvilke bosser/monster der dropper hvilke items?
Prøv og gå nogen sider igennem i denne tråd der er masser af gode tips,råd og links men er den offi. sacred side + xbox 360 hvor der tonsvis af guf for Sacred fans :wink:

http://forum.sacredeng.ascaron-net.com/

Edit: alt drop er random så man kan ikke sige hvem der dropper hvad,men et godt sted og samle er ørkenen,der finder du gode våben og setitem og så er de nemme og nakke, lige bortset fra scorpions, de kan koste din charr. livet ret hurtigt :wink:
-------------------------------------------------
okay troede ellers at det var bosserne der hovedsagligt droppede de bedste items, ville da også give bedre mening!
Gollum
Niveau 2
 
Indlæg: 123


Indlægaf yess » 12. jul 2009 12:43

Det gør de osse men det er stadig random, så svært og sige hvilke ting de dropper, det jeg mente med at høste i ørkenen er at der dropper de gode og special item's.Bosser kan godt finde på bare at smide en del potion nogle ligegyldige ting og så et enkelt eller slet ingen gode ting, men handler meget om held :wink:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf Gollum » 12. jul 2009 13:08

fair nok, men altid noget at der er grund til at nakke bosserne, der ser kampende også langt federe ud:D
Gollum
Niveau 2
 
Indlæg: 123


Indlægaf yess » 12. jul 2009 13:30

Gollum skrev:fair nok, men altid noget at der er grund til at nakke bosserne, der ser kampende også langt federe ud:D
Hørt :lol:
Jeg har osse været ude for at en boss smed 3 fuldstændig ens set items :? hvad er lige pointen i det :roll:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron