Xboxlife forum

Sacred 2 : Fallen Angel

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf spif2001 » 20. jun 2009 15:00

Enkelte kan godt dø. Jeg har været ude for at skulle eskortere en NPC, og at vedkommende kradsede af og questen derfor mislykkedes.

Generelt sker der dog det når de dør, at de dukker op igen hvis man loader i spillet (ind/ud af dungeons, teleport etc.).
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf yess » 20. jun 2009 15:03

skitzofraen skrev:
yess skrev:
skitzofraen skrev:Takker Spiff, Yess og PonyArne... Især PonyArnes indlæg var guld værd (Vidste godt at de forskellige followers er der i forbindelse med en quest, men anede ikke, at man kunne se i dialogen hvilken quest de tilhørte)

Takker for svarene (nu må jeg hellere komme igang med, at få overstået de follower quests, så jeg slipper for det irritations moment)
Jeg syntes tilgengæld det er en imponerende samling af followers du har, og ydermere at du holder dem i live 8)

Edit: mit næste Sacred project, bliver sgu at samle så mange followers som muligt og gennemføre :lol:


Jeg troede egentligt ikke, at de kunne dø... ser umiddelbart ikke ud som om, at de mister energi (alle de followers, som jeg har samlet op, siden jeg startede, er stadig i live og følger mig stadig)

Men det har nok noget at gøre med, at de ikke kæmper, men mere eller mindre bare står og glor, mens jeg bliver overfaldet af en flok fjender hehe.
Når du bruger potion healer du alle i dine followers, men de kan være ret så irreterende, da nogle ynder at løbe rundt og trække alle fjender i en km afstand :evil:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf yess » 20. jun 2009 15:08

spif2001 skrev:Enkelte kan godt dø. Jeg har været ude for at skulle eskortere en NPC, og at vedkommende kradsede af og questen derfor mislykkedes.

Generelt sker der dog det når de dør, at de dukker op igen hvis man loader i spillet (ind/ud af dungeons, teleport etc.).
Men kun hoved missioner, ved sidequest får du en failed mission meddelelse, det er dem der er skrevet med rødt i din questlog.Ved godt du ved det, men for andre der skulle følge med.
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf spif2001 » 20. jun 2009 15:12

Jeg rendte på et tidspunkt rundt med 3 krigere, der skulle hjælpe i den undead quest, der foregår i den nedlagte havn syd for hovedbyen.

Når de døde, dukkede de op igen. Velsagtens fordi de ikke var mission kritiske. Followers af den art kan krepere og dukke op igen.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf bjaelkesex » 20. jun 2009 15:29

Du kan kun heale nogle npc'er. Det er lidt forskelligt efter mine erfaringer, men størstedelen kommer dog igen efter lidt tid eller healer sig selv. Dem man selv skal holde i live, kan man heldigvis også kaste diverse buffs på.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Twins x Beast x » 20. jun 2009 16:06

Den fedest hireling er helt klart den der bjørn man får med sig fra questen i sloeford. Fordi hvis man ikke aflevere questen så vokser den der bjørn sig stor og hjælpe dig OG den er Udødelig .
Det eneste minus er at du ikke får Xp fra dem den dræber.
Twins x Beast x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Indlægaf skitzofraen » 20. jun 2009 17:53

LOL Jeg opdagede lige, at jeg kan summon (eller hvad det nu hedder) 4 spøgelses agtige fyre ved, at holde rød knap inde...

Det gør godt nok, at jeg ender med en 17-19 følgere, men i det mindste hjælper de spøgelser mig modsat de 13-15 andre, som bare står og glor når jeg kommer i kamp

(og en griner detalje er, at hvis jeg trykker på rød igen efter, at have "hidkaldt" dem, så springer alle 4 spøgelser i luften, og det halve af billedet bliver en stor blødpøl...

Jeg ved ikke hvad pointen er i, at kunne springe dem i luften, men det ser sgu meget griner ud :) )
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Twins x Beast x » 20. jun 2009 17:56

skitzofraen skrev:LOL Jeg opdagede lige, at jeg kan summon (eller hvad det nu hedder) 4 spøgelses agtige fyre ved, at holde rød knap inde...

Det gør godt nok, at jeg ender med en 17-19 følgere, men i det mindste hjælper de spøgelser mig modsat de 13-15 andre, som bare står og glor når jeg kommer i kamp

(og en griner detalje er, at hvis jeg trykker på rød igen efter, at have "hidkaldt" dem, så springer alle 4 spøgelser i luften, og det halve af billedet bliver en stor blødpøl...

Jeg ved ikke hvad pointen er i, at kunne springe dem i luften, men det ser sgu meget griner ud :) )


Det er en buff kaldet Nether Allegiance som Shadow Warrior som kan summone op til 4 Skellies hvis modded rigtigt ..
Twins x Beast x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Indlægaf yess » 20. jun 2009 18:01

skitzofraen skrev:LOL Jeg opdagede lige, at jeg kan summon (eller hvad det nu hedder) 4 spøgelses agtige fyre ved, at holde rød knap inde...

Det gør godt nok, at jeg ender med en 17-19 følgere, men i det mindste hjælper de spøgelser mig modsat de 13-15 andre, som bare står og glor når jeg kommer i kamp

(og en griner detalje er, at hvis jeg trykker på rød igen efter, at have "hidkaldt" dem, så springer alle 4 spøgelser i luften, og det halve af billedet bliver en stor blødpøl...

Jeg ved ikke hvad pointen er i, at kunne springe dem i luften, men det ser sgu meget griner ud :) )
For dig er spillet xtra godt, du først nu ved at finde det gode :lol:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf skitzofraen » 20. jun 2009 18:09

yess skrev:
skitzofraen skrev:LOL Jeg opdagede lige, at jeg kan summon (eller hvad det nu hedder) 4 spøgelses agtige fyre ved, at holde rød knap inde...

Det gør godt nok, at jeg ender med en 17-19 følgere, men i det mindste hjælper de spøgelser mig modsat de 13-15 andre, som bare står og glor når jeg kommer i kamp

(og en griner detalje er, at hvis jeg trykker på rød igen efter, at have "hidkaldt" dem, så springer alle 4 spøgelser i luften, og det halve af billedet bliver en stor blødpøl...

Jeg ved ikke hvad pointen er i, at kunne springe dem i luften, men det ser sgu meget griner ud :) )
For dig er spillet xtra godt, du først nu ved at finde det gode :lol:


Ja hehe...

Det værste ved det er, at jeg har spillet 12 timer indtil videre, og først finder ud af det nu hehe, men det tyder da godt for resten af spillet :) (er kun på 19% gennemført indtil videre på en shadow warrior eller hvad de nu hedder)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Justin Anhtony » 20. jun 2009 19:28

Har ikke været død endnu med min shadow warrior som er i lvl 32, og har brugt tricket med at slukke xboxen en gang, med min temple guardian..
Og ens savegame kan ikke gå i stykker af det da at jeg slukkede før at den begyndte at gemme.. Man skal selvfølgelig ikke slukke mens at den gemmer ;)
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf Christian » 21. jun 2009 08:37

Justin Anhtony skrev:Har ikke været død endnu med min shadow warrior som er i lvl 32, og har brugt tricket med at slukke xboxen en gang, med min temple guardian..
Og ens savegame kan ikke gå i stykker af det da at jeg slukkede før at den begyndte at gemme.. Man skal selvfølgelig ikke slukke mens at den gemmer ;)


Hvorfor går du så højt op i ikke at dø?
Christian
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Indlægaf spif2001 » 21. jun 2009 08:40

Christian skrev:
Justin Anhtony skrev:Har ikke været død endnu med min shadow warrior som er i lvl 32, og har brugt tricket med at slukke xboxen en gang, med min temple guardian..
Og ens savegame kan ikke gå i stykker af det da at jeg slukkede før at den begyndte at gemme.. Man skal selvfølgelig ikke slukke mens at den gemmer ;)


Hvorfor går du så højt op i ikke at dø?

Velsagtens fordi det giver en achievement at komme igennem spillet uden at dø. Derudover har man en XP bonus, som bliver højere og højere jo længere du holder dig i live, men som bliver nulstillet når du dør.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf yess » 21. jun 2009 12:28

spif2001 skrev:
Christian skrev:
Justin Anhtony skrev:Har ikke været død endnu med min shadow warrior som er i lvl 32, og har brugt tricket med at slukke xboxen en gang, med min temple guardian..
Og ens savegame kan ikke gå i stykker af det da at jeg slukkede før at den begyndte at gemme.. Man skal selvfølgelig ikke slukke mens at den gemmer ;)


Hvorfor går du så højt op i ikke at dø?

Velsagtens fordi det giver en achievement at komme igennem spillet uden at dø. Derudover har man en XP bonus, som bliver højere og højere jo længere du holder dig i live, men som bliver nulstillet når du dør.
Det ikke kun xp det er osse højere lv. normal loot,højere lv fjender som så gir mere xp og penge.
En anden ting som mange ikke er klar over er, at jo mere map discovery desto højere magic lv loot, så det kan godt betale sig at gå ud i all kroge af Sacred verden :wink:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf Occisor25 » 26. jun 2009 02:08

Glæderm ig meget til mit saOg efter lidt gameplay vids etc så fik jeg endelig taget mig sammen til at bestille det :D
*Indsæt videnskabelige ord*
Occisor25
Niveau 2
 
Indlæg: 145


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron