Xboxlife forum

Sacred 2 : Fallen Angel

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf adionditsak » 10. jun 2009 15:34

Godt du skrev det med magierne.. jeg havde ikke engang brugt Incadescent Skin endnu.. xD Det dejligt at være noob, hele tiden overraskelser.
Billede
Billede
adionditsak
Niveau 2
 
Indlæg: 179


Indlægaf Christian » 10. jun 2009 22:05

Hej, jeg købte spillet idag, og det er indtil videre ret godt. Jeg tildfreds med spillet, det er uden tvivl pengene værd hvis man kigger på længden.

Men nu er jeg kommet til en quest der hedder "The Kobold Chieftan", og jeg kan simpelthen ikke komme videre. Bossen kan dræbe mig utroligt hurtigt. Jeg er en lvl 8 Inquisitor.

Er nogen tips eller tricks til at dræbe ham? Han har utroligt meget liv, og han regenererer sit liv hurtigere end jeg kan skade ham.

Jeg har valgt at gå op i "Astute Supremacy" spells.

Hjælp!
Christian
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Indlægaf bjaelkesex » 10. jun 2009 22:27

Poison Damage. Det dræner hans liv over tid.

Ellers gå et par levels op og så kom tilbage til ham - han forbliver nemlig samme level, som da man først mødte ham.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Ninjastyle » 11. jun 2009 10:43

Nogen der er løbet in i dette problem (bug)?
Når vi spiller local co-op, oplever vi konsekvent at den spiller der joiner ikke får nogen talk, trade eller open optioner. Problemet kan løses ved at spilleren re-joiner.

Det er et mindre irritationsmoment, men alligevel.
Ninjastyle
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Christian » 11. jun 2009 15:27

Jeg tænkte på at lave dual spec med min inquisitor, altså både Astute Supremacy og Gruesome Inquisition. Er det fint nok? Eller spilder jeg for mange af mine skills på combat så, eller?
Christian
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Indlægaf Christian » 14. jun 2009 14:24

Tak til alle herinde for at få mig til at købe spillet, trods dårlige andmeldelser. Det er et rigtigt fedt spil, med god holdbarhed. Jeg synes dog bosserne er lige en tand for svære :wink:
Christian
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Indlægaf Psymatiq » 14. jun 2009 16:24

virkelig mange bugs i det her spil men sjovt never the less. Oppe på lvl 42 med min seraphim. Kørte første playthru på bronze uden at dø = acheivments of goodness.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Gollum » 15. jun 2009 10:42

når man klare spillet første gang på bronze og er i en hvis lvl, kan man så tage den samme mand/dame og spille videre på silver i samme lvl som man sluttede bronze på?
Gollum
Niveau 2
 
Indlæg: 123


Indlægaf Twisted182 » 15. jun 2009 10:55

Nogen der ved hvonår, trading i co-op bliver fixed???
Twisted182
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Indlægaf bjaelkesex » 15. jun 2009 11:34

Gollum skrev:når man klare spillet første gang på bronze og er i en hvis lvl, kan man så tage den samme mand/dame og spille videre på silver i samme lvl som man sluttede bronze på?

Ja, det kan du godt. Du beholder også alle dine ting (inkl. heste).
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Ninjastyle » 19. jun 2009 13:14

Min stakkels Inquisitor blev lige nakket af Magma bossen i junglen, havde ham nede på under 10% da han lige pludselig bestemte sig for at one-shotte mig, sådan går det når suvival bonus kommer for højt op ;-)

I den sammenhæng tænkte jeg på, er det muligt at få "Survivalist" achivementen i en ny campaign selvom man har været død i en forgående? Antallet af deaths forsvinder aldrig.. egentlig regner jeg med at svaret er nej, og jeg er nød til at prøve igennem med en ny character hvis jeg vil have den achivement - men kan jo være man er heldig.. kan nogen afklare?
Ninjastyle
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Ninjastyle » 19. jun 2009 14:12

*hehe* Efter at have læst op på den boss på Internettet, så er det tydeligt at han bør undgås såfremt man går efter 0-deaths, nu ved jeg at jeg ikke er den eneste der har fået tæv af ham :-)

Angående achievement mangler jeg stadig svar.
Ninjastyle
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf spif2001 » 19. jun 2009 14:16

Umiddelbart ville jeg sige nej efter at have læst beskrivelsen igen:

18. Survivalist
You completed the campaign with a Hero who never died.

Der står jo ikke, at helten gerne må have kreperet i et tidligere liv. ;)

...men jeg ved det ikke.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Ninjastyle » 19. jun 2009 14:27

Jeg tilslutter mig din fortolkning, også på tide at prøve sådan en defensiv Shadow Warrior. Har hørt at de skulle være tykhudede i forhold til en Inquisitor... synes nu det gik fint indtil jeg mistede 100% liv i et slag :-)
Ninjastyle
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Twins x Beast x » 19. jun 2009 14:56

Du kunne da bare gå på Dashboard ?!

Den Char med størst chance uden at dø er helt klart Seraphim lige indtil Plat/niob
Twins x Beast x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster