Xboxlife forum

Fable - hvad synes du nu?

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Hvis du har prøvet Fable, hvad er dit indtryk?

Opfylder alle mine forventninger, og er rigtig fedt
17
27%
Opfylder ikke alle mine forventninger, men er vildt fedt
26
41%
Opfylder overhovedet ikke mine forventninger, men er et okay spil
6
9%
Opfylder langt fra mine forventninger, og jeg er lidt skuffet
6
9%
BBB lovede alt for meget, og jeg synes dette spil er elendigt
2
3%
Havde ingen forventninger, men spillet er 'lidt' til 'rigtig' godt
2
3%
Havde ingen forventninger, og spillet er 'skuffende' til 'elendigt'.
5
8%
 
Afgivne stemmer : 64

Indlægaf Derecter » 11. okt 2004 20:47

Hej har lige et par spg til fable..

Hvordan tjener man nemmest penge? Og hvor?

Hvor får man flest af de der "Grønne Point" Syntes det er umuligt at få maksimum...

Og evt andre smarte finesser vis i har nogle :D
At vide noget om viden, er det største man kan opnå.
Derecter
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Indlægaf Valkyrie » 11. okt 2004 21:12

Derecter skrev:Hej har lige et par spg til fable..

Hvordan tjener man nemmest penge? Og hvor?

Hvor får man flest af de der "Grønne Point" Syntes det er umuligt at få maksimum...

Og evt andre smarte finesser vis i har nogle :D


penge skal jo findes overalt..

jeg har stadig en drøm over lave masakre i oakvale og købe alle husene også når folk flytter ind igen efter noget tid vil de jo have rent til mine huse og shops... også er det videre til bowerstone:D jeg stopper ikke før jeg ejer det hele^^


ang. grønne points taler du om experience orbs? de kommer når du dræber npcs... jo sværere du dræber jo flere og bedre er de.. du kan måske farme lidt balverines ude ved witchwood....:D
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Derecter » 11. okt 2004 21:22

Men hvordan vil du skaffe alle de penge? Det er det jeg mener..
At vide noget om viden, er det største man kan opnå.
Derecter
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Indlægaf TriXy » 11. okt 2004 21:54

Du kan jo leje dit hus ud ;)
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf Naemi » 11. okt 2004 23:15

Derecter skrev:Men hvordan vil du skaffe alle de penge? Det er det jeg mener..

Tag 'Arena' questen og tjen op til 30.000 på første forsøg. Køb derefter et hus, opgrader det 2 gange, ødelæg døren, indsæt to trofæer, sælg huset, tag trofæerne, køb huset, sæt trofæerne ind, sælg huset, stjæl trofæerne osv.
Naemi
Niveau 4
 
Indlæg: 482


Indlægaf Frodo » 12. okt 2004 09:27

Naime: Er der også "forsikrings svindel" med i FABLE :D?
Hvis XBOX er en PC, så er en PC sq da også en XBOX!
Frodo
Niveau 1
 
Indlæg: 59


Indlægaf Buktu » 12. okt 2004 13:09

Arh, det er da vidst lidt en nem måde at komme uden om det hva Naemi? :)

Og Valkyrie.. Jeg kunne sq ikke være mere enig.

*MULIGE SPOILERS*

Jeg har spillet 7 timer nu. Har lige smadret Twinblades. Han var da ikke så slem.. ;)
Jeg har købt et hus i Oakvale (Favorit by. Der er sq noget over den atmosfære :D Selvom man kan mere i Bowerstone) og et i Bowerstone. Alle pigerne falder for mig :p
Utroligt hvad man kan gøre når man er en god helt ;)

Har også givet en pige en Wedding ring. Hjertet over hende blev til guld... Men hun flyttede ikke hjem til mig? Og hvordan helvede for man hende med i seng? :D

Jeg prøvede også at leje mine huse ud.. Men der så ikke ud til at være nogen til at leje dem? :S Jeg fik i hvert fald ingen penge ud af det.

Anyways, jeg synes det her spil er meget tæt på at være genialt.. Jeg synes det er enormt sjovt at gå rundt og lave alt muligt møg i byen.. :) Og jeg har ikke engangværet ond og dræbt nogen.. :D Men skal sq lære at låse døre op.. :p Det nytter ikke rigtig noget at smadre dem, hvis man vil snige sig omkring og dræbe folk.. :D

Folk anser stadig en som god helt, hvis man dræber folk uden at det bliver opdaget, right?
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf TriXy » 12. okt 2004 13:17

Buktu skrev:
Har også givet en pige en Wedding ring. Hjertet over hende blev til guld... Men hun flyttede ikke hjem til mig? Og hvordan helvede for man hende med i seng? :D



Jeg giftede mig med en pige, købte et hus, og hun fulgte med mig hjem.. Så overflirtede jeg hende bare, og til sidst spurgte hun om vi skulle gå i seng.. simpelt..
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf Buktu » 12. okt 2004 13:33

Hmm.. Jeg har nu givet en ring til to piger, og begge gange er hjertet blevet til guld. Men stadig siger mine statistics at jeg ikke er blevet gift? Hvad skal der til?
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Zikor4 » 12. okt 2004 16:24

Jeg er overmega skuffet over det spil, syntes det er direkte klamt de har lovet så meget, og så er der kommet så lidt med, skuffende, rent ud sagt, vi kan da kun håbe at de næste spil de udgiver bla. BC bliver en del bedere end det her... L***!

Det mener jeg sku'
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Kinky » 12. okt 2004 16:29

For det første.. Jo man kan spille videre efter man har gennemført, men det er ærligt sagt røv sygt der man ik kan en skid. Bare rende rundt og smadre folk og ting.. Ikk nogen historie eller quests bagefter...
For det andet. For at blive gift ska du gi dem en "wedding Ring" så siger de at du ska have et hus hvor i kan bo sammen. Hvis du har et hus så tryk "follow" til dem og de følger dig hjem til huset og der kommer en "cutscene" hvor man bliver gift.. Simpelt. For at kneppe med dem ska du blive ved med at flirte og så spørger hun til sidst om de sku gå videre i sengen :D

Jeg sys selv spillet er meget skuffende. Min mening, meget meget skuffende.. Sys jeg kan huske de sagde man ku leve et helt liv med sin familie. Du kan gi hende gaver, flirte og kneppe. længere er den vidst ik rigtigt.. sååå
Kinky
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Indlægaf Fire-Jolle » 12. okt 2004 17:07

Hvilke ting var det egentlig de lovede som de ikke har holdt? - Udover at man ikke kan få børn, og se træerne vokse? :S
Senest rettet af Fire-Jolle 12. okt 2004 17:09, rettet i alt 1 gang.
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Frodo » 12. okt 2004 17:07

Ville nu gerne havde at man efter man havde gennemført FABLE, at man bare bagefter kunne spille vidre uden quest og sådan også prøve at blive hersker over hele Albion :D eller bare prøve at leve et liv (nej, jeg spille ikke the sims :))
Hvis XBOX er en PC, så er en PC sq da også en XBOX!
Frodo
Niveau 1
 
Indlæg: 59


Indlægaf Buktu » 12. okt 2004 17:11

Jeg er sq ikke skuffet. De de har gjort med Fable.. Jeg synes det er enormt godt, og enormt underholdende.

Og de ting de har lovet.. Der mangler dybde, sandt nok, alt det med koner, og så videre er meget overfladisk... Hvad med venner? Det skal man ikke bruge noget af?
Jeg ville virkelig ønske man kunne få børn.. Det ville alligevel tilføje et eller andet, som kunne være rigtig sjovt.. :) (Hvordan man vælger at tolke det, må man selv om).

Men jeg synes Fable er fedt. Længere er den ikke. Hvis man nu glemmer alt om hvad de har lovet.. Hvad de har sagt.. Og så sætter sig ned og spiller det. Prøv det...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Novotex » 12. okt 2004 18:11

Frodo skrev:Ville nu gerne havde at man efter man havde gennemført FABLE, at man bare bagefter kunne spille vidre uden quest og sådan også prøve at blive hersker over hele Albion :D eller bare prøve at leve et liv (nej, jeg spille ikke the sims :))

Kan du skam også, når du har gennemført spillet venter du blot de ca. 20 minutter, det tager for credits osv. at rulle over skærmen, herefter kan du forsætte og spille videre i Albion lige så længe du lyster :)
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron