Xboxlife forum

Fable 2: The official topic

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Morten Skou » 19. okt 2008 16:23

Nu er et spil i Fable 2's genre normalt ikke rigtigt noget for mig, men der var desværre ikke noget valg hvis vi skulle nå embargoen.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf morten p » 19. okt 2008 16:52

Morten Skou skrev:Nu er et spil i Fable 2's genre normalt ikke rigtigt noget for mig, men der var desværre ikke noget valg hvis vi skulle nå embargoen.

Nu var GTA serien heller ikke noget for dig. Lige indtil IV'eren kom! :D
morten p
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Buktu » 19. okt 2008 20:08

Heh ser jeg frem til Skou!

Håber selvfølgelig på nogle rosende ord :)

Dem der har fået det før tid rundt omkring virker da i hvert fald ret positive - det har selvfølgelig sine flaws, men ikke nogen der rører mig det store :) Folk lyder til at have det super sjovt med det, og det er sådan set alt der tæller :P
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf GrillBillerDK » 19. okt 2008 22:16

skægt så "mange" der allerede spiller det:
http://www.mygamercard.net/leaderboard. ... &x=56&y=10

og derfra 6 Dansker:
http://www.mygamercard.net/leaderboard. ... &x=85&y=19

(Altså af dem som har registreret sit gamertag på den side)
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Buktu » 20. okt 2008 00:26

Der er mange der har fået det fra butikkerne fordi nogen har solgt det før tid. Der er en del der har det allerede, uden at de er pirater.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf MopStyle » 20. okt 2008 14:14

Eurogamer 10/10: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=263778

Fable II's generous and forgiving template isn't one that many games choose to follow, but it proves convincingly that if you're clever enough, you can create a consistent challenge without resorting to mindless punishment, and you can craft a sharply told story that still has room for the player to express themselves within. Inclusive and often thought-provoking, this is a daring portrait of a game-world with all the failure cut out, and it's hard not to love a game that loves you so much in return. Fable II will charm you, thrill you, and leave you very, very happy.


:shock:
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf spif2001 » 20. okt 2008 14:18

Begynder at fortryde, at jeg bestilte det via Gamehubs. Der går så lang tid inden det kommer. Vrææææl....
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Ahmed » 20. okt 2008 15:20

spif2001 skrev:Begynder at fortryde, at jeg bestilte det via Gamehubs. Der går så lang tid inden det kommer. Vrææææl....


Anuller det :o
Ahmed
Niveau 6
 
Indlæg: 1781


Indlægaf MopStyle » 20. okt 2008 15:22

Ahmed skrev:
spif2001 skrev:Begynder at fortryde, at jeg bestilte det via Gamehubs. Der går så lang tid inden det kommer. Vrææææl....


Anuller det :o

Kan man ikke på Gamehubs :P
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf morten p » 20. okt 2008 15:27

MopStyle skrev:
Ahmed skrev:
spif2001 skrev:Begynder at fortryde, at jeg bestilte det via Gamehubs. Der går så lang tid inden det kommer. Vrææææl....


Anuller det :o

Kan man ikke på Gamehubs :P

Lorte side :x
morten p
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Buktu » 20. okt 2008 15:30

Det lyder godt nok super lovende. Ser enormt meget frem til at spillet ind af døren :) Ved ikke hvor hurtige gameplay.co.uk er når man har forudbestilt.. :P

Men det her skal nok cementere Lionheads position som min favorit udvikler ;P
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf ALIE » 20. okt 2008 16:56

http://news.teamxbox.com/xbox/17897/Fab ... -Tomorrow/
Fable II Online Co-Op Patch fra i moren
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Stoffer » 20. okt 2008 17:12

game.co.uk skal bare have det i min postkasse på fredag !! SKAL!! :D
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Thomas.Madsen » 20. okt 2008 17:25

MopStyle skrev:
Ahmed skrev:
spif2001 skrev:Begynder at fortryde, at jeg bestilte det via Gamehubs. Der går så lang tid inden det kommer. Vrææææl....


Anuller det :o

Kan man ikke på Gamehubs :P


Det kan man nu ellers godt. Man skal bare skrive til dem. Jeg har ihvertfald fået annuleret ordrer.
Thomas.Madsen
Niveau 7
 
Indlæg: 2242


Indlægaf MopStyle » 20. okt 2008 17:26

Thomas.Madsen skrev:
MopStyle skrev:
Ahmed skrev:
spif2001 skrev:Begynder at fortryde, at jeg bestilte det via Gamehubs. Der går så lang tid inden det kommer. Vrææææl....


Anuller det :o

Kan man ikke på Gamehubs :P


Det kan man nu ellers godt. Man skal bare skrive til dem. Jeg har ihvertfald fået annuleret ordrer.

Det står ellers højt og tydeligt i deres FAQ at du kun kan ændre ordre, ikke afbestille.
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron