Xboxlife forum

Fable 2: The official topic

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Dirty Harry » 20. feb 2008 21:24

GDC Developer Walkthrough Pt. 1 HD - Peter lærer lidt om at være en kvinde.

GDC Developer Walkthrough Pt. 2 HD - Peter viser sin familie frem og får noget af en overraskelse

GDC Developer Walkthrough Pt. 3 HD - Peter snakker lidt om selve gameplay, om hvordan man tjener penge og lignede.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf KebabKo » 20. feb 2008 23:57

Oh my.. nu glæder jeg mig dobbelt så meget til Fable 2 end til gta4 :S

Fik ikk helt fat i det? Bliver det ikke muligt at spille online co-op?

Ellers en fantastisk walkthrough.. og grafikken - MUMS!
Billede
KebabKo
Niveau 4
 
Indlæg: 696


Indlægaf vat69 » 21. feb 2008 00:06

KebabKo skrev:Oh my.. nu glæder jeg mig dobbelt så meget til Fable 2 end til gta4 :S

Fik ikk helt fat i det? Bliver det ikke muligt at spille online co-op?

Ellers en fantastisk walkthrough.. og grafikken - MUMS!


da jeg havde set dem tænkte jeg bare omg hehe

er ok sikker på der er online hvordan skulle man hellers kunne spille med alle de andre i andre lvl og sådan

men shit jeg glæder mig
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf PhantomRay » 21. feb 2008 00:12

Jeg må erkende at Fable 2 har gjordt sig selv til det spil jeg allermest ser frem til i 2008.
Bare offline co-op delen lyder for godt til at være sandt og jeg synes virkelig at man kan se 1'erens motto "with every choice, a consequence" skinder igennem i 2'eren.
Jeg kunne ikke stoppe med at grine, fnise, tabe kæben, måbe, ja simpelthend blive opslugt af den kære Peter's tale og virkelige nyde hans lille præsentation af spillet og de ideer/visioner han har for spillet.

Jeg kunne virkelig godt li Fable 1 og "The Lost Chapters" og indtil videre ser det sq ikke ud til at Peter kommer til at skuffe!

Tag mig tilbage til Albion, nuuuuu!!!!
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Indlægaf spif2001 » 21. feb 2008 10:05

Det ser jo rigtig godt ud.

Er godt nok i tvivl om, om man ikke bliver træt af den hund, der hele tiden følger efter én. Det ser jo meget godt ud på videoerne, men efter at have løbet med den i 20+ timer, har man nok set alt hvad den kan 10.000 gange og ville ønske at man, som en journalist i en af videoerne spørger om, kunne skyde den.

Til gengæld grineren at en co-op invite kan resultere i, at man får sin bedre halvdel nakket :lol:
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf HunkyDory » 21. feb 2008 11:14

Nice. Har man fundet ud af hvornår det kommer?
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf spif2001 » 21. feb 2008 11:17

HunkyDory skrev:Nice. Har man fundet ud af hvornår det kommer?

Molyneaux(spelling?) siger i videoen, at det kommer i 2008 - og så noget med Holliday season. Det betyder vist til jul ikke?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf HunkyDory » 21. feb 2008 11:21

OK, jeg har ikke set alle videoerne endnu.

Og jo, det må så være ved juletid.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf morten p » 21. feb 2008 23:07

spif2001 skrev:Det ser jo rigtig godt ud.

Er godt nok i tvivl om, om man ikke bliver træt af den hund, der hele tiden følger efter én. Det ser jo meget godt ud på videoerne, men efter at have løbet med den i 20+ timer, har man nok set alt hvad den kan 10.000 gange og ville ønske at man, som en journalist i en af videoerne spørger om, kunne skyde den.

Til gengæld grineren at en co-op invite kan resultere i, at man får sin bedre halvdel nakket :lol:


den anden fyr i video'en har ikke en hund ;)
morten p
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf spif2001 » 22. feb 2008 08:45

Nej, men det er vel bare fordi at han er henchman og ikke en del af Molyneaux's verden?

Jeg mener at have læst / hørt i noget af Lionheads officielle materiale, at hunden slipper man ikke for. Ser jo så ud til, at man kan lege henchman i en anden spillers verden og på den måde slippe af med hunden for en tid, men i din egen verden, er jeg bange for, at man er tvunget til at se på den møgkøter. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf vat69 » 22. feb 2008 09:58

spif2001 skrev:Nej, men det er vel bare fordi at han er henchman og ikke en del af Molyneaux's verden?

Jeg mener at have læst / hørt i noget af Lionheads officielle materiale, at hunden slipper man ikke for. Ser jo så ud til, at man kan lege henchman i en anden spillers verden og på den måde slippe af med hunden for en tid, men i din egen verden, er jeg bange for, at man er tvunget til at se på den møgkøter. :)


it's all about love
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf palnatoke » 22. feb 2008 10:49

[homer drool]Fable 2[/homer drool]

Er du sindsyg hvor jeg dog glaeder mig helt ekstremt til det spil :O
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf Skinke » 23. feb 2008 15:41

Jeg synes bare de skulle tage at få fingeren ud, og få bekræftet den online co-op. :D

(Be' om.)
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf Koolkaw » 23. feb 2008 15:45

Ser alt for fedt ud tror selv at Coop bliver online fordi de har fokuseret så meget på frihed.
Koolkaw
Niveau 7
 
Indlæg: 2918


Indlægaf KebabKo » 1. mar 2008 22:53

vat69 skrev:
KebabKo skrev:Oh my.. nu glæder jeg mig dobbelt så meget til Fable 2 end til gta4 :S

Fik ikk helt fat i det? Bliver det ikke muligt at spille online co-op?

Ellers en fantastisk walkthrough.. og grafikken - MUMS!


da jeg havde set dem tænkte jeg bare omg hehe

er ok sikker på der er online hvordan skulle man hellers kunne spille med alle de andre i andre lvl og sådan

men shit jeg glæder mig


Peter siger, at hvis man bliver lokal co-op med en anden der også har spillet fable, så kommer hans karakter ind i din verden, som din henchman. Syntes ikke jeg fik fat i noget om online co-op, desværre, men lad os da se! :)

Syntes klart han udtrykte at hunden slipper man ikk for! Men tror sku du har ret spif, svært at flette en AI sammen der ikke kommer til at gentage sig selv bare lidt!

GTA IV vs. Fable - dont know! De gør mig begge våde i trusserne :P
Billede
KebabKo
Niveau 4
 
Indlæg: 696


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron