Xboxlife forum

Fable 2: The official topic

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf kornrocks » 23. okt 2008 17:38

hazzwar skrev:Co-op problemerne er at kameraet er dårligt, man kan ikke tage sin egen karakter med ind i andres spil, man får nogle få at vælge i mellem (good male, neutral male, evil male og det samme for female) hvilket vil sige at det eneste personlige du tager med ind i den anden persons spil er dit experience-niveau. Som henchman kan du heller ikke få nogle items og så tage dem med tilbage til dit eget spil, hvilket jo ville være mere end oplagt.


Håber også det er noget der bliver rettet i en patch... fordi det er jo det vi alle havde håbet man kunne.

Det er jo ikke fedt at spille med i et udstillingsvindue... SE MIN VERDEN, uden egentlig at kunne gøre det store.
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 632


Indlægaf sCWasP » 23. okt 2008 17:49

Det eneste problem jeg har med fable 2's co-op er det at man som henchmen ikke kan få de ting man finder i hostens verden med tilbage til sin egen, det med at at man ikke spiller med lige netop sin egen character kunne jeg sagtens acceptere, men havde virkelig glædet mig til at spille co op med min ven, tage forskellige steder hen og finde nogle fede ting og så dele det, men det kan man jo så ikke finder jeg ud af mindre end en uge inden spillet udkommer :|

Tror stadigvæk spillet bliver rigtig godt, men co op delen har jeg mistet stort set alle mine forventninger til.
Billede
sCWasP
Niveau 4
 
Indlæg: 761


Indlægaf AS SM » 23. okt 2008 17:57

Mht til coop. Får man en ny figur hver gang at spille med eller kan får man den samme som man kan ygge på i coop verdenen?
Jeg er en bjørn med meget lille hjerne, og lange ord irriterer mig ! - Citat: Peter Plys
AS SM
Niveau 5
 
Indlæg: 806


Indlægaf Descenter 1976 » 23. okt 2008 22:03

Spørgsmål!!!

Jeg får CE versionen imorgen WUHuu....

Spørgsmålet lyder så på, kan man have flere karaktere i spillet, eller kan man kun oprette en ad gangen?

Jeg kan have min gode dage og ønske at spille en sød uskyldig dreng :)
Og så kan jeg have mine dårlige dage hvor jeg ønsker at spille en Rigtig modbydlige kvinde med hovedepine der har det røde mm.!!!

Kan jeg på denne måde have 2 eller flere karaktere, som jeg så kan skifte mellem?
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf sCWasP » 23. okt 2008 23:15

Ville være utrolig overasket hvis man ikke kan have mere end én enkelt karakter o.O
Billede
sCWasP
Niveau 4
 
Indlæg: 761


Indlægaf Carsten O » 23. okt 2008 23:36

Descenter 1976 skrev:Spørgsmål!!!

Jeg får CE versionen imorgen WUHuu....

Spørgsmålet lyder så på, kan man have flere karaktere i spillet, eller kan man kun oprette en ad gangen?

Jeg kan have min gode dage og ønske at spille en sød uskyldig dreng :)
Og så kan jeg have mine dårlige dage hvor jeg ønsker at spille en Rigtig modbydlige kvinde med hovedepine der har det røde mm.!!!

Kan jeg på denne måde have 2 eller flere karaktere, som jeg så kan skifte mellem?


Jeg synes ikke lige umiddelbart der er mulighed for flere saveslots. Men jeg kan tage fejl. Jeg har fået spillet i dag, og har spillet i ca. 3 timer.

Spillet starter lidt kluntet, og den lille træningsdel der skal introducere en til styringen osv. er ikke særlig heldig, for den får ikke for alvor sat gang i spillets historie. Det bliver dog markant bedre ret hurtigt. Og så blev jeg altså bare fanget af Fables univers.

Efter 3 timer er jeg allerede gift med et ret så grimt kvindfolk. Eneste plus er at hun har masser af penge (derfor er hun heller ikke helt tilfreds med at bo i min skurvogn).
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Indlægaf Descenter 1976 » 24. okt 2008 00:00

Haha, kanon indlæg Carsten O :)
Lad os da bare få flere af disse førstehåndsindtryk!

Ved ikke hvorfor, men uden selv at have prøvet det føles det som om det er et spil man har en karakter i, indtil man ønsker at lave en ny og starte forfra :(

Håber jeg tager fejl.
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf GarderNielsen » 24. okt 2008 00:41

SPILLET STYRER FOR HÅRDT
GarderNielsen
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf Descenter » 24. okt 2008 03:14

GarderNielsen skrev:SPILLET STYRER FOR HÅRDT


En lille smugle fint olie ned i din controler, det hjælper for mig! :)
Descenter
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Indlægaf eilsoe » 24. okt 2008 06:29

Jeg fik samlet spillet op i Fona i går eftermiddags, og kæresten derhjemme er helt solgt, jeg har ikke engang fået spillet selv endnu :-/

Eneste minus ved spillet er, at i 720p på en 32" skærm, der er underteksterne, og teksterne generelt, meeeeeeget små. Selv fra 3m afstand er vi nødt til at anstrenge os for at læse dem.
eilsoe
Niveau 2
 
Indlæg: 165


Indlægaf palnatoke » 24. okt 2008 07:18

HURRAA!!

Eftersom jeg mangler penge lige for tiden, giver min søster mig det i tidlig julegave :D
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf ting lol » 24. okt 2008 09:30

Fable FTW!!!!!:)
ting lol
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Indlægaf PhantomRay » 24. okt 2008 10:01

Har lige været nede i EB og hente min CE :D
Desværre kan jeg ikke sætte det i boxen før efter kl. 16, da jeg lige skal tilbage til gymnasiet :P
Jeg ELSKEDE 1'eren, så har høje forventninger til 2'eren :D
Men hvad jeg har læst fra reviews, så har Peter og Co. gjort det fantastisk :D
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Indlægaf migums » 24. okt 2008 11:24

Var også lige nede at hente mit forudbestilte eksemplar af Fable II hos EB Games / Gamestop i Kolding, her klokken 10 under et frikvarter :P

Nu skal klokken bare ringe 13.45, så jeg kan komme hjem og game :D! Er så psyched på dette spil :P!
Inkarneret Nintendo fan lige fra NES-tiden :D
migums
Niveau 2
 
Indlæg: 151

Brugeravatar

Indlægaf Ahmed » 24. okt 2008 11:27

BLAAAAH!!!

Jeg er i skole lige og nu om 2 timer kan jeg få fri! så skal jeg ned i BlockB og få mit Fable 2!!!! kan ikk vente!!

Stress!!!
Ahmed
Niveau 6
 
Indlæg: 1781


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 13 gæster

cron