Xboxlife forum

Fable 2: The official topic

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf TagEnKiks » 17. aug 2008 21:50

KebabKo skrev:
Men tak kiks.. vil da lige prøve :P

Edit: Så fik jeg alle 5 turneringer :). Det gik sku stærkt.. Men det undre mig virkelig at jeg ikke har fået "No stone unturned".. Det sidste spil jeg spillede vandt jeg 52k for 3x6 og 8k for trips :S


Ja, det bliver lidt nemt når man kører sådan :D

No Stone Unturned - Så skal du slå 1,1,1 eller 6,6,6 i det første slag.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf KebabKo » 17. aug 2008 22:07

TagEnKiks skrev:
KebabKo skrev:
Men tak kiks.. vil da lige prøve :P

Edit: Så fik jeg alle 5 turneringer :). Det gik sku stærkt.. Men det undre mig virkelig at jeg ikke har fået "No stone unturned".. Det sidste spil jeg spillede vandt jeg 52k for 3x6 og 8k for trips :S


Ja, det bliver lidt nemt når man kører sådan :D

No Stone Unturned - Så skal du slå 1,1,1 eller 6,6,6 i det første slag.


Jesus.. hva er oddsene dog for det!? Skal man så satste på 3. eller 18. arcstone? eller bare på 3 eller 18. Hvis du forstår hva jeg mener..
Billede
KebabKo
Niveau 4
 
Indlæg: 696


Indlægaf TagEnKiks » 17. aug 2008 22:10

KebabKo skrev:Jesus.. hva er oddsene dog for det!? Skal man så satste på 3. eller 18. arcstone? eller bare på 3 eller 18. Hvis du forstår hva jeg mener..


Tror ikke du skal satse på noget specielt. Når man laver jackpot, så giver alle arcstones gevinst.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Stoffer » 17. aug 2008 23:56

er der et sted hvor man kan se de items man vinder via tournaments? Mener der er 15 af dem?
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf spif2001 » 18. aug 2008 06:21

Stoffer skrev:er der et sted hvor man kan se de items man vinder via tournaments? Mener der er 15 af dem?

Jep - i en af hovedmenuerne kan man se sit 'inventory'.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Stoffer » 18. aug 2008 06:59

Ah, men nu mente jeg se dem. Altså, har ikke spillet, så kan derfor ikke vinde dem endnu :P

Har søgt lidt, men kan ikke finde dem.
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf spif2001 » 18. aug 2008 07:14

Stoffer skrev:Ah, men nu mente jeg se dem. Altså, har ikke spillet, så kan derfor ikke vinde dem endnu :P

Har søgt lidt, men kan ikke finde dem.

Ah - det meste er småpotions, haircuts og den slags, men der er 3 magiske ting - en ring, et sværd og en pistol. Om de så er noget værd vil tiden vise. De ligger imellem 1000 og 2000 guld i værdi, men om det er håndører eller pebret i Fable 2 er jo ikke godt at vide. ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Nikir » 18. aug 2008 09:14

Der må være noget galt med min version af pubgames.. Har spillet keystone i ca 4 timer og har endnu ikke fået en triple en eneste gang :(

Nå det kommer nok..

Men har vundet alle spinner turneringerne.. Det kræver bare lidt tålmodighed..
Nikir
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Indlægaf KebabKo » 18. aug 2008 22:15

Nikir skrev:Der må være noget galt med min version af pubgames.. Har spillet keystone i ca 4 timer og har endnu ikke fået en triple en eneste gang :(

Nå det kommer nok..

Men har vundet alle spinner turneringerne.. Det kræver bare lidt tålmodighed..


Jeg fik trips i alle mine tournament spil. Tog ikk så fandens lang tid.. fat mod :P

Nu glæder jeg mig sku bare til fable II! Bah... men vi må jo nøges med fable 1 indtil da så..
Billede
KebabKo
Niveau 4
 
Indlæg: 696


Indlægaf Stoffer » 22. aug 2008 10:26

Nogen der har bestilt fra Game.co.uk, og fået koden til pub games? :)

Jeg har ikke fået min kode endnu.
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Blodbad » 22. aug 2008 11:00

Stoffer skrev:Nogen der har bestilt fra Game.co.uk, og fået koden til pub games? :)

Jeg har ikke fået min kode endnu.


Som der står:

"Your code will be emailed to you on release of Fable 2"

Edit: Det er det Game.co.uk skriver. Jeg ved godt Lionhead påstår noget andet.

Forresten: I ved godt allesammen at de der pub-games følger med "embedded" når man køber spillet, ikke?
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf Mailo » 22. aug 2008 12:18

Er verdenen i Fable 2 egentlig en fuldstændig åben verden ligesom i spil som for eksempel Oblivion?
I'm an ALIEN... From SPace!

Klan: Donkey Kongs (DK)
Mailo
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf spif2001 » 22. aug 2008 12:20

Mailo skrev:Er verdenen i Fable 2 egentlig en fuldstændig åben verden ligesom i spil som for eksempel Oblivion?

Det var den ikke i 1'eren, men i 2'eren skulle den være mere åben. om det så er helt åben som Oblivion, ved jeg ikke.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf morten p » 22. aug 2008 12:28

spif2001 skrev:
Mailo skrev:Er verdenen i Fable 2 egentlig en fuldstændig åben verden ligesom i spil som for eksempel Oblivion?

Det var den ikke i 1'eren, men i 2'eren skulle den være mere åben. om det så er helt åben som Oblivion, ved jeg ikke.

Oblivion er ikke helt åbent. Byerne, grotterne osv. er for sig selv.
morten p
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf spif2001 » 22. aug 2008 12:36

morten p skrev:
spif2001 skrev:
Mailo skrev:Er verdenen i Fable 2 egentlig en fuldstændig åben verden ligesom i spil som for eksempel Oblivion?

Det var den ikke i 1'eren, men i 2'eren skulle den være mere åben. om det så er helt åben som Oblivion, ved jeg ikke.

Oblivion er ikke helt åbent. Byerne, grotterne osv. er for sig selv.

For sig selv? Mener du at de skal loades seperat?

Imo er oblivion helt åbent, for du kan gå hvorhen du vil. At der skal loades engang imellem er jo stadig nødvendigt. Så stor et spil kan jo ikke ligge i hukommelsen.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron