Xboxlife forum

Two Worlds

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Dirty Harry » 4. jul 2007 22:11

Det ved jeg ikke. Han har godt nok Gothic 3 og ja han sad fast takket være de fejl du nævner, men det vi lavede var bare at rende rundt at smadre et par ulve, blive flået i stykker af en bjørn....

Dyrelivet i spillet er noget bedre end Oblivion synes jeg. Vi løb mod Cathalon, der var dog liiiiiige det at vi løb ind i en flok Vywern. For en level 1, er der selvfølgelig mere end dødbringende.

Vywern
Billede

Også da vi var på vej mod porten til Cathalon, stødte vi fandme på en motherfucker af en edderkop.. Og netop som vi skulle til at gå forbi, lægger der sig den tætteste tåge. Selv om borgmuren var ca 30 meter væk, var det bare mørkt! :shock:
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf Mr. Aggiz » 4. jul 2007 22:16

Lyder virkelig fedt. lækkert med et RPG spil til 360, dem kommer der jo desværre ikke så mange :?
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf iBROKEN » 5. jul 2007 00:50

Coolshop siger, at spillet udkommer d. 27 Juli... Er dette sandt? :)
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


Indlægaf ReVaN » 5. jul 2007 01:53

Experienced Pro skrev:Coolshop siger, at spillet udkommer d. 27 Juli... Er dette sandt? :)


Intet er sikkert, tror selv at du skal regne med en tidlig august udgivelse
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf iBROKEN » 23. jul 2007 00:32

Spillet ser ud til, at have fået et officielt release dato, men det er ikke sikkert. Men mange online butikker har skrevet en release d. 20 august, tror jeg det var. Eller, i slutningen af august.

Jeg har dog til gengæld set to-tre reviews fra nogle små hjemmesider, og den har ikke lige fået så gode anmeldelser, som alle havde troet det ville få.

Tror ikke, at det kommer til at slå Oblivion...
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


Indlægaf skitzofraen » 25. jul 2007 11:03

spif2001 skrev:Men det ser ud til at kampsystemet, som trods alt er RPG spils rygrad, kommer til at minde mere om World of Warcraft end om Oblivion:

The combat is organized in a sequence of actions. The basic ones are launched automatically (i.e. simple slash with the sword). However, special actions, skills, or items must be activated by players.


Personligt er jeg faktisk glad for det, da det kan gøre at selve feelet af spillet ikke bliver Oblivion om igen. En omgang World of Warcraft singleplayer style - yummy \:D/


hvordan er kampsystemet i world of warcraft?? det minder forhåbenligt hverken om det i final fantasy 7, eller kotor spillene?? det lammeste kampsystem jeg nogensinde har oplevet var det fra FF7, tæt forfulgt af kampsystemet fra kotor.... Begge var okay spil, som for mig blev fuldstændigt ødelagte af deres kampsystemer.....
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf spif2001 » 25. jul 2007 11:36

I Warcraft vælger man det monster man vil angribe, og så begynder ens person automatisk at slå på monstret med ens normale angreb. Hvis man så vil lave noget fancy (spell, speciel move, drikke en potion etc. etc.), så trykker man på en hotkey eller et ikon på brugerinterfacet.

Hvad der i Two Worlds så menes med "must be activated by players" er så spørgsmålet. Men man kan vel mappe controller kanpperne til forskellige skills.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf N2R I KN1GH7 » 25. jul 2007 20:53

tror at der er mange delte meninger om dette spil, hvis man er Hardcore Oblivion Spiller er spillet nok noget for dig, men noget nyt er jo netop at man kan spille med andre, så man ikke er alene som man var i Oblivion, jeg tror personligt at dette spil vil være bedre på en del områder.
Billede
Billede
Billede
OnLy ThE StRoNgEtS WiLl SuRvIvE.......
N2R I KN1GH7
 
Indlæg: 38


Indlægaf Danny Beyer » 25. jul 2007 21:40

Jeg ser frem til det.

Nogen der ved om våbene, rustning, m.m. er statiske ligesom i oblivion? Eller er det mere som i Diablo II hvor der ALTID var noget nyt at finde. (Random treasure)
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Indlægaf bullerdaddy » 2. aug 2007 12:29

det kommer D. 10 august! :)
Billede
bullerdaddy
Niveau 4
 
Indlæg: 414


Indlægaf spif2001 » 2. aug 2007 13:22

bullerdaddy skrev:det kommer D. 10 august! :)

Kilde?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Jibla » 2. aug 2007 13:25

Microsoft har ikke været tilfredse med deres produkt indtil videre, og det er derfor det er blevet forsinket. Medmindre det allerede er kommet igennem deres quality validation, så tror jeg ikke at det udkommer den 10. august.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf tola5 » 2. aug 2007 13:27

spif2001 skrev:
bullerdaddy skrev:det kommer D. 10 august! :)

Kilde?

ved ikke hvor gode kilerne er men stå på http://www.tothegame.com og coolshop stå det også på :D håber fanme det paser
tola5
Niveau 5
 
Indlæg: 880


Indlægaf Mr. Aggiz » 2. aug 2007 15:42

Bestilte det på coolshop i dag, så nu håber jeg bare at det kommer den 10. august, som der står på siden :?
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf spif2001 » 2. aug 2007 15:51

Mr. Aggiz skrev:Bestilte det på coolshop i dag, så nu håber jeg bare at det kommer den 10. august, som der står på siden :?

Håber jeg også, men jeg tvivler.

Specielt da den officielle hjemmeside intet har skrevet endnu.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron