Xboxlife forum

Two Worlds

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf ReVaN » 17. jun 2007 23:33

spif2001 skrev:August eh?

Hvad fanden skal man så spille i sommerferien? :(


Mig:

OBLIVION !!!!!!! :D

dertil, en god sjat Forza 2

og en smule San Andreas, naar genren skal skiftes
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Underdog Dude » 18. jun 2007 19:16

spif2001 skrev:August eh?

Hvad fanden skal man så spille i sommerferien? :(


Two worlds. ;)
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf spif2001 » 18. jun 2007 19:18

Underdog Dude skrev:
spif2001 skrev:August eh?

Hvad fanden skal man så spille i sommerferien? :(


Two worlds. ;)

Tegning... Jeg har jo ferie fra næste uge af. Jeg vil have 2 Worlds nununununu!!!
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Mr. Aggiz » 3. jul 2007 19:48

Er der nogen der ved om man har lavet stemmeskuespil, når man har en dialog med nogen i spillet :?:
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf jaakoberen » 4. jul 2007 18:01

tror ikke at nogle har udtalt sig om endnu, men regner da på det kraftigste med det... ellers ville ign eller gamespot helt sikkert skrevet noget om det...
There is no 'overkill.' There is only 'open fire' and 'I need to reload'

Contrary to popular belief, America is not a democracy, it is a Chucktatorship.
jaakoberen
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf Khaine775 » 4. jul 2007 18:03

Det eneste jeg har at sige til det her spil, er at hende kvindemennesket på deres hjemmeside har nogle ordentlige kasser :)
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf ReVaN » 4. jul 2007 20:00

Guild'sne i Two Worlds:

The Warrior Guild - Also known as the "Brotherhood". They're known for protecting the borders against the visitation of evil that men call the Taint. This plague has been steadily spreading throughout the world since the Great War of the Gods.


The Thieves Guild - The Giriza guild is an infamous crime organization that prefers to work in secrecy. They are the people to see if you find yourself stumped with a tricky quest or if you need a rare object.


The Merchant Guild - Started as a way for prices throughout Antaloor to be regulated, this guild has since expanded into providing bodyguards, and policing regular trade routes.


The Mages Guild - The "Congregation" devoted to all the secrets of magic, and making sure they don't fall into the wrong hands.


The Necromancers - The dark side of the "Congregation." Be advised of the risks before you get involved with these mages and their life-threatening quest.


Karga Clan - A group of distrustful barbarians that control the north. Since this guild is enemies with Skelden House, they will ask you to work against them.


Skelden House - More civilized than the Karga Clan (but not by much), they too will ask you to work against their enemies.


The Society - A very secretive group that you might not even know you're working for.
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Dirty Harry » 4. jul 2007 20:53

En af mine nære venner købte spillet fra Tyskland til pc'en...

Selv om han ikke har verdens kraftigste computer, så vandet fandme flot ud. Verden er dog ikke så stor, da man kan løbe fra den ene ende til den anden på ca 2-2,5 times tid.

Hans spil er på tysk, så vores gamle folkeskole måtte lige på prøve, men kom da igang med det.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf MiLuA » 4. jul 2007 20:55

Dirty Harry skrev:En af mine nære venner købte spillet fra Tyskland til pc'en...

Selv om han ikke har verdens kraftigste computer, så vandet fandme flot ud. Verden er dog ikke så stor, da man kan løbe fra den ene ende til den anden på ca 2-2,5 times tid.

Hans spil er på tysk, så vores gamle folkeskole måtte lige på prøve, men kom da igang med det.


Så vil jeg da også sige, at det er ret stort.. Større end Oblivion i hvert fald..

Hvordan kommer online-delen tl at fungere?
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Dirty Harry » 4. jul 2007 21:19

Ja, det er større end Oblivion, og nu ingen spoilers til alle andre der ikke har fået det hjem fra Tyskland.

Onlinedelen har vi ingen idé om at komme ind i på nuværende tidspunkt, men det finder vi nok ud af..

Det tog ca 1-1,5 time at løbe fra toppen af mappet til byen Cathalon, og det var ikke i en lige linje, da vi simpelhen ikke kunne finde rundt.

Billede

Vi havde intet overhoved at orientere os efter i starten, men kors en udsigt fra start området.. Obivilion, på det punkt, kan godt gå vej og blive i sengen.

Vi løb bare afsted, og løb mod ørken da vi havde fundet ud af hvor vi var, for at se på drager.

De var fandme store...
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf MiLuA » 4. jul 2007 21:22

Dirty Harry skrev:Ja, det er større end Oblivion, og nu ingen spoilers til alle andre der ikke har fået det hjem fra Tyskland.

Onlinedelen har vi ingen idé om at komme ind i på nuværende tidspunkt, men det finder vi nok ud af..

Det tog ca 1-1,5 time at løbe fra toppen af mappet til byen Cathalon, og det var ikke i en lige linje, da vi simpelhen ikke kunne finde rundt.

Billede

Vi havde intet overhoved at orientere os efter i starten, men kors en udsigt fra start området.. Obivilion, på det punkt, kan godt gå vej og blive i sengen.

Nice :D

Glæder mig godt nok til det spil. Tror faktisk det vil overgå Oblivion på mange måder :)

Vi løb bare afsted, og løb mod ørken da vi havde fundet ud af hvor vi var, for at se på drager.

De var fandme store...


Nice :D

Glæder mig godt nok til det spil. Tror faktisk det vil overgå Oblivion på mange måder :)
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Mr. Aggiz » 4. jul 2007 21:36

Fuck det lyder nice... Men er udgivelsen til 360 blevet officielt, eller kan man forvente at få den at vide til E3 måske?
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf MiLuA » 4. jul 2007 21:40

Det er officielt.. :)
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Dirty Harry » 4. jul 2007 21:44

Udgivelsen udenfor Tyskland af PC + alle områder af 360 udgaven skal du kigge længe efter..

Der er vist stadig bugs i det, men af det jeg så på min vens PC, taget i betrækning af at det ikke er en speciel god maskine, så ville jeg sige at det ser ud til at være til at spille.

Så er det bare om de kan finde nogen voice talenter der kan oversætte til engelsk uden en snert af tysk :?
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf Mr. Aggiz » 4. jul 2007 21:55

Dirty Harry skrev:Udgivelsen udenfor Tyskland af PC + alle områder af 360 udgaven skal du kigge længe efter..

Der er vist stadig bugs i det, men af det jeg så på min vens PC, taget i betrækning af at det ikke er en speciel god maskine, så ville jeg sige at det ser ud til at være til at spille.

Så er det bare om de kan finde nogen voice talenter der kan oversætte til engelsk uden en snert af tysk :?


Hvis man har prøvet Gothic 3, kan man ofte rende ind i problemer hvor at folk man skal snakke med for at komme videre i spillet er væk, eller alle mulige andre ting. Har din ven snakket om der også er problemer, som det eller?
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron