Xboxlife forum

RSC2, argh jeg stinker! :)

Spil med fart på

RSC2, argh jeg stinker! :)

Indlægaf sec dk » 24. maj 2004 14:50

OK,

Jeg er måske ikke den vildeste driving fan, de eneste driving jeg har haft de seneste år er RSC1 (xbox) og Mafia (pc), så man kan vel godt kalde mig rusten.

Mit største problem er at jeg seriøst vold-stinker til RSC2 på live, tror de eneste løb jeg har vundet er hvor folk har kørt hinanden eller sig selv i smadder :D Jeg mangler hjææælp!!!

Jeg kører ikke for at slå andre så meget som jeg gør for at forbedre mine egne tider og blive en bedre kører, det er bare lidt deprimerende at se folk komme i mål 15-20 sekunder hurtigere end én selv, konstant. Især når man bliver slået fordi man selv vælter rundt på vejen (forbandede "sub 10" handling biler, hehe), eller rammer "rocks inside" i et hårnålesving :)

Så hvis nogen har nogle guldkorn til hvordan man bliver bedre til RSC2, så er jeg lutter ører. Alt lige fra hvordan i tager sving på de forskellige underlag, til hvilke biler i anbefaler en n00b.
sec dk
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Buktu » 24. maj 2004 16:46

Et råd: Øvelse (;))
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Alex DK » 24. maj 2004 17:06

Mit bedste råd til dig er at gennemføre singleplayer delen, inden du begynder at spillet online. Så lærer du menlig de forskellige bilers køreegenskaber, men samtidigt får du også unlocket de hurtigste biler i spillet.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Basse DK » 24. maj 2004 17:08

Et spørgsmål: Er bilernes måde at køre/føle på, det samme som RSC 1???


Basse DK
Basse DK
Niveau 4
 
Indlæg: 538


Indlægaf sec dk » 24. maj 2004 22:16

Paasch, har skam gennemført singleplayer, slås dog stadig med den sidste sværhedsgrad, men har alle biler og den slags.

Basse DK, personligt synes jeg de er endnu bedre lavet end i 1'eren, der er meget større forskel på bilerne, alt efter hvor tunge de er, deres optræk, vejgreb og meget mere. Selv synes jeg det er meget mere vigtigt nu, ikke at have en alt for let bil på en grusbane, men man skal også overveje om man kan styre dem med stort optræk på disse baner, for klemmer man bare speederen i bund vælter man rundt på vejen :)

Personligt kan jeg godt lide biler med god handling, selv med over 20 timer brugt på spillet har jeg stadig utrolig svært ved at håndtere de biler der har god topfart og acceleration, fordi de for det meste har meget ringe handling og for mig er svære at styre.
sec dk
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf NazQuel » 8. jun 2004 10:59

som buktu siger Øvelse og masser af det.

Umiddelbart tror jeg ikke du kender banerne for godt, så du skal have kørt banerne noget mere, så vil du hurtigt lære hvor du skal bremse så du ikke kører med 220 km/t ud over en kant....

NazQuel
Vampyrer er ren fantasi - ligesom nisser, alfer og eskimoer!!
NazQuel
Niveau 2
 
Indlæg: 125



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster