Xboxlife forum

Forza Horizon 5 tråden

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 5 tråden

Indlægaf Jake242 » 7. nov 2021 11:42

Jeg har allerede sat mit op, opdateret firmware(den var opdateret til nyeste allerede) og kan konstatere at der skal gøres et eller andet for at det overhovedet kan bruges til at køre med. Force feedback er på nuværende alt for kraftigt og man kan ikke redde en bil når den først mister bagenden… som jeg kan se på nettet kan force feedback ikke ændres i starten(aner ikke hvorfor) men der skulle komme flere settings frem når man er kommet længere ind i spillet - og så kan jeg også konstatere at det er meget svært at spille mee shift-paddles da man ikke kan skifte ordentligt hvis rattet vender på hovedet(f.eks i sving) og man kan heller ikke køre med én hånd på rattet. Så der skal nok investeres i en manual skifter på et tidspunkt
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 5 tråden

Indlægaf Jake242 » 8. nov 2021 09:09

Hvis der er nogen der kunne grave nogle settings frem til et thrustmaster tx (gerne til Forza Horizon 5) så modtages de med kys-hånd :mrgreen: , jeg kan simpelthen ikke finde noget på nettet jeg kan bruge til noget.

Jeg kan kvittere med et personligt design i FH5, som tak for hjælpen :D
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 5 tråden

Indlægaf brilleabendk » 8. nov 2021 12:04

Hvonår er det man kan spille det. Godt nok er jeg pt på pc men har jo game pass og skriver det er idag.. men kan ikke loade :S
brilleabendk
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Re: Forza Horizon 5 tråden

Indlægaf Jake242 » 8. nov 2021 13:56

Det er først d.9 november medmindre man har købt premium edition addon, så i aften kl 00.00 kan du tage et smut til Mexico
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 5 tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 8. nov 2021 17:05

Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Horizon 5 tråden

Indlægaf Jake242 » 9. nov 2021 08:42

Niki Lauda DK skrev:Settings til FH4:

https://youtu.be/5n9N_oYCF7g



Takker, jeg smider dem ind når det er muligt - af en eller anden årsag så er det ikke muligt helt i starten af spillet?

Skal jeg lave et personligt design til dig?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 5 tråden

Indlægaf Niculla2 » 9. nov 2021 08:45

Det her spil er så fedt. Selv på Series S ser det voldsomt fedt ud.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 216
By: Valby

+1

Re: Forza Horizon 5 tråden

Indlægaf Badstue » 9. nov 2021 09:52

Helt enig - kanonspil og med stabil performance! Jeg har moret mig kosteligt og elsker min toptunede BMW X5 !!
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge

+1

Re: Forza Horizon 5 tråden

Indlægaf Niculla2 » 9. nov 2021 13:11

Har også lige kørt en god omgang Goliath (i øvrigt i en X5 også).

Udover god XP, er det hele turen værd pga. de virkelig smukke omgivelser hele vejen rundt.

Hvis den sans for detaljer og performance er i Xbox Studios fremover, så får vi en 360-værdig generation. =D> =D>
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 216
By: Valby


Re: Forza Horizon 5 tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 9. nov 2021 16:20

Jake242 skrev:
Niki Lauda DK skrev:Settings til FH4:

https://youtu.be/5n9N_oYCF7g



Takker, jeg smider dem ind når det er muligt - af en eller anden årsag så er det ikke muligt helt i starten af spillet?

Skal jeg lave et personligt design til dig?


Hej Jake. Håber du kan bruge det til noget. Du behøver ikke at bruge tid på at designe noget. Du kan give et like eller to på mine videoer, så er det fint :)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Horizon 5 tråden

Indlægaf Jake242 » 9. nov 2021 17:26

Niki Lauda DK skrev:
Hej Jake. Håber du kan bruge det til noget. Du behøver ikke at bruge tid på at designe noget. Du kan give et like eller to på mine videoer, så er det fint :)


Done deal
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 5 tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 10. nov 2021 21:03

Jeg har fundet en sjov lille gimmick:

Vælg settings, hud and gameplay.

Data out sættes på ON.
Data out ip adresse indtastes som: Forzamap.online
Date out ip port: 5555

Vælg save

Herefter går man på en browser på tablet, tlf eller pc og indtaster: forzamap.Online

Så ser man et kort med sig selv og andre kørere i realtid. Der er lidt lag, men det er meget sjovt alligevel.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2

Re: Forza Horizon 5 tråden

Indlægaf Jake242 » 13. nov 2021 08:47

Nå en lille update herfra - har kun fået kørt lidt(nok 2 timer i alt) og må indrømme at det er noget af en tilvænnings sag. Der er ingen chance for at jeg kan gribe en bagende med rat... nope, der skal simpelthen nogle andre sættings til. Men så længe man ikke drifter(eller generelt smækker bagenden ud) så er det til at køre med.

Jeg er på nuværende ikke hurtig, og tror aldrig jeg bliver så hurtig som på joypad - men det er tilgengæld super sjovt :D

Kørte lidt i en standard F40 Competizione, og med ABS slået til(så nok en af de eneste biler som rent faktisk ikke har ABS) så syntes jeg at jeg kan få det til at gå rimelig stærkt :D

Så længe jeg er på asfalt, så går det - men offroad(hvor der generelt er en bagende der skal gribes) det går bare ikke.

Så snart jeg får en bedre internet linie(d. 22 i denne måned) vil jeg dowloade, FH7, Project Cars, Assetto Corsa og give dem et skud. Tænker at rat mere passer til den slags spil.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 5 tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 13. nov 2021 17:27

Jeg var hurtigere med rat i fh4 end med controller. Det kræver tilvænning og noget nær perfekte indstillinger til ens præferencer.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Horizon 5 tråden

Indlægaf Skoga67 » 13. nov 2021 17:33

En lille heads up hvis folk ikke ved det.
Du får en koenigsegg jesko for at gennemføre v10 stories med 3 stjerner.
Det er ikke så svært, der er kun et kapitel som er svær.
Skoga67
Niveau 0
 
Indlæg: 6
By: Køge

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron