Xboxlife forum

Wreckfest

Spil med fart på

Wreckfest

Indlægaf Niki Lauda DK » 20. jun 2018 19:19

Er der andre end mig der ser frem til det kommende Wreckfest ?

- Jeg gør ihvertfald og håber at det kan ramme den samme 'ånd' som Destruction Derby spillene gav os for efterhånden mange år siden. Om ikke andet, så ser det ihvertfald ud til, at der kan komme rigtig meget sjov ud af det - både online og offline:



Se mere på http://www.wreckfestgame.com
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2

Re: Wreckfest

Indlægaf JohnH » 20. jun 2018 22:08

Du har ret, det ser fedt ud, sidder lige og ser det på Twitch... det er sådan Flatout skulle have været. 24 biler i et ræs, store USAbiler, limoer, skolebusser m.m.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Wreckfest

Indlægaf BulletEyeDk » 21. jun 2018 05:31

Har holdt godt øje med det i ret lang tid, ser frem til det kommer - det bør blive ret sjovt
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum


Re: Wreckfest

Indlægaf JohnH » 27. aug 2019 16:34

Ja så har jeg købt det, standard udgaven... fint nok, men kan jeg spille det? Næh!
Strander på startskærmen og bliver smidt ud efter kort tid, har resettet og geninstalleret, intet virker. Har ikke sat noget til med usb, som åbenbart kan være et problem... Øv
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Wreckfest

Indlægaf Mikael Nielsen » 27. aug 2019 17:07

JohnH skrev:Ja så har jeg købt det, standard udgaven... fint nok, men kan jeg spille det? Næh!
Strander på startskærmen og bliver smidt ud efter kort tid, har resettet og geninstalleret, intet virker. Har ikke sat noget til med usb, som åbenbart kan være et problem... Øv


Det lyder da mærkelig, er der andre på nettet ude i verden der oplever samme problem
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Wreckfest

Indlægaf Mikael Nielsen » 27. aug 2019 17:11

her en link, de er vist klar over der er en problem med spillet

https://twitter.com/bugbeargames?lang=da
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Wreckfest

Indlægaf JohnH » 27. aug 2019 17:15

Mikael Nielsen skrev:her en link, de er vist klar over der er en problem med spillet

https://twitter.com/bugbeargames?lang=da


Takker, har jeg også set, men har intet koblet til min X, kun strøm og Hdmi kabel.
Prøver at installere det på min kuffert Xbox her om lidt, så må vi se :wink:

Edit:
Virker fint på min Xbox One Elite, kører faktisk rigtigt godt.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Wreckfest

Indlægaf BulletEyeDk » 27. aug 2019 21:54

Det her spil har jeg set frem til... det er ellers virkelig længe siden xboxen har været startet her for at spille, men tror sgu jeg skal have det købt en af de kommende dage
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum

+1

Re: Wreckfest

Indlægaf JohnH » 27. aug 2019 22:08

BulletEyeDk skrev:Det her spil har jeg set frem til... det er ellers virkelig længe siden xboxen har været startet her for at spille, men tror sgu jeg skal have det købt en af de kommende dage


Det kan 100% anbefales, super underholdende, god Control, fed grafik, masser af muligheder, tonsvis af baner og køretøjer.

Ps. Hvis spillet ikke vil starte, sluk headsettet, start spillet, og tænd så headsettet igen.
Selv med mit Turtle Beach Stealth 700, som bliver koblet på trådløst er det nødvendigt, men der kommer sikkert snart en patch.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Wreckfest

Indlægaf Morten Skou » 28. aug 2019 12:05

Det er sgu lidt spøjst, at et headset kan være skyld i at et spil ikke vil starte op :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Wreckfest

Indlægaf JohnH » 28. aug 2019 13:32

Morten Skou skrev:Det er sgu lidt spøjst, at et headset kan være skyld i at et spil ikke vil starte op :D


Jep, men var to igår med samme problem, mit trådløst og den anden med usb tilslutning, når vi slukkede / pillede dem fra, så startede spillet fint, og kørte også uden problemer når de blev koblet til igen.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Wreckfest

Indlægaf Morten Skou » 28. aug 2019 18:21

Ved du om det også sker, hvis man har en USB harddisk sat til, hvor spillet er installeret på?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Wreckfest

Indlægaf JohnH » 28. aug 2019 18:35

Morten Skou skrev:Ved du om det også sker, hvis man har en USB harddisk sat til, hvor spillet er installeret på?


Er ikke sikker, har læst nogen der havde det problem, men også andre hvor det virkede fint. Men de skrev så ikke noget om headset problemet, og mit er jo slet ikke via USB....


Men ellers kører spillet rigtig godt og er meget underholdende. Selv på US servere med 2-300 i ping kan man faktisk ikke mærke lag.
Det eneste lidt negative er loading tiderne og at man ikke kan joine et løb som gruppe, man kan heller ikke joine eller invitere en ven... Håber de laver noget ved det. Lige nu må man bare finde en server og så aftale at mødes på den :D
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Wreckfest

Indlægaf Snemonster » 29. aug 2019 15:22

Amen for helvede da... Spillet ser super fedt ud.

Men hvorfor fanden laver de ikke spillet så man kan spille lokal multiplayer også?
Fatter det ikke... Kan da ikke være så svært...
Grrr...
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager

+1

Re: Wreckfest

Indlægaf JohnH » 30. aug 2019 14:22

Der kom en stor opdatering igår, som har rettet en del fejl, så nu skal man ikke pille alt fra Xbox'en inden man kan starte spillet. Lyden i spillet er også blevet justeret, så nu kan man bedre høre motor, dæk og sammenstød :D
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron