Xboxlife forum

Forza Horizon 4 Tråden

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf famulor » 7. okt 2018 18:41

Er der info om hvorvidt de løb som folk selv kan skabe kommer til at give xp og credits? (når det bliver released senere på måneden). Jeg har på fornemmelsen der kommer nogle rigtig fede goliath lign løb
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Jake242 » 7. okt 2018 20:03

famulor skrev:Er der info om hvorvidt de løb som folk selv kan skabe kommer til at give xp og credits? (når det bliver released senere på måneden). Jeg har på fornemmelsen der kommer nogle rigtig fede goliath lign løb


Det bliver vel på samme måde som de eksisterende løb. Tror du får credits/influence i en simpelt "carclass gange miles" måde på nuværende... kan ikke se hvorfor det skulle være anderledes hvis man selv laver løbet.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Jake242 » 7. okt 2018 20:04

mortnDK skrev:Noget helt andet er at du kan faktisk køre Goliath uden at have låst den op.. Hvis man vælger et blueprint med den så får man lov at køre den :)


Hvordan vælger man blueprints for noget man ikke har kørt eller kan køre?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 7. okt 2018 20:45

Jake242 skrev:
mortnDK skrev:Noget helt andet er at du kan faktisk køre Goliath uden at have låst den op.. Hvis man vælger et blueprint med den så får man lov at køre den :)


Hvordan vælger man blueprints for noget man ikke har kørt eller kan køre?


Under Creative Hub, der finder du en masse blueprints fra alle mulige forskellige events
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+2

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 8. okt 2018 21:04

så mangler jeg kun 2 achievements for at nå 1000/1000 :mrgreen:

har brugt lige omkring 80 timer..

jeg mangler at det bliver vinter og spring for at få de sidste 2 barn finds.. også mangler jeg noget ordentlig internet for at kunne få den med ranked play.. sidder på en noget skod dele internet og orker ikke at blive banned hver gang jeg bliver smidt af :P

det er et af de hurtigst Forza spil jeg nogensinde har fået 1000/1000 i :P

nå tilbage til Goliath =D> =D>
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 8. okt 2018 21:06

Rasbred skrev:så mangler jeg kun 2 achievements for at nå 1000/1000 :mrgreen:

har brugt lige omkring 80 timer..

jeg mangler at det bliver vinter og spring for at få de sidste 2 barn finds.. også mangler jeg noget ordentlig internet for at kunne få den med ranked play.. sidder på en noget skod dele internet og orker ikke at blive banned hver gang jeg bliver smidt af :P

det er et af de hurtigst Forza spil jeg nogensinde har fået 1000/1000 i :P

nå tilbage til Goliath =D> =D>


Jeg er overrasket over hvor hurtigt man kan komme igennem det.. Et par timer på en aften så kan komme igennem en de forskellige klasser
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 8. okt 2018 21:13

mortnDK skrev:
Rasbred skrev:så mangler jeg kun 2 achievements for at nå 1000/1000 :mrgreen:

har brugt lige omkring 80 timer..

jeg mangler at det bliver vinter og spring for at få de sidste 2 barn finds.. også mangler jeg noget ordentlig internet for at kunne få den med ranked play.. sidder på en noget skod dele internet og orker ikke at blive banned hver gang jeg bliver smidt af :P

det er et af de hurtigst Forza spil jeg nogensinde har fået 1000/1000 i :P

nå tilbage til Goliath =D> =D>


Jeg er overrasket over hvor hurtigt man kan komme igennem det.. Et par timer på en aften så kan komme igennem en de forskellige klasser


samme her :( der er alt for lidt løb.. der behøves måske ikke være ligeså mange som i FH2.. men det her er sku for lidt.. i FH2 var der 672 løb som skulle gennemføres aka 168 mesterskaber med 4 løb i hver..

jeg har kørt 183 løb i FH4. incl lidt online og coop grind for levels med min bror.. og jeg har gennemført alle løb i hver klasse (Road, Street, dirt, cross country) :roll:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 8. okt 2018 21:28

Rasbred skrev:
mortnDK skrev:
Rasbred skrev:så mangler jeg kun 2 achievements for at nå 1000/1000 :mrgreen:

har brugt lige omkring 80 timer..

jeg mangler at det bliver vinter og spring for at få de sidste 2 barn finds.. også mangler jeg noget ordentlig internet for at kunne få den med ranked play.. sidder på en noget skod dele internet og orker ikke at blive banned hver gang jeg bliver smidt af :P

det er et af de hurtigst Forza spil jeg nogensinde har fået 1000/1000 i :P

nå tilbage til Goliath =D> =D>


Jeg er overrasket over hvor hurtigt man kan komme igennem det.. Et par timer på en aften så kan komme igennem en de forskellige klasser


samme her :( der er alt for lidt løb.. der behøves måske ikke være ligeså mange som i FH2.. men det her er sku for lidt.. i FH2 var der 672 løb som skulle gennemføres aka 168 mesterskaber med 4 løb i hver..

jeg har kørt 183 løb i FH4. incl lidt online og coop grind for levels med min bror.. og jeg har gennemført alle løb i hver klasse (Road, Street, dirt, cross country) :roll:


Ja jeg er også færdig med alle sammen.. Mangler kun Goliath, har kørt den men ikke låst den op :D
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 10. okt 2018 23:00



Det er eddermame en seriøs bug..
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 11. okt 2018 06:01

mortnDK skrev:

Det er eddermame en seriøs bug..


men kan kun advarer :) folk på reddit og forza forums fortæller om Turn10 er begyndt at banne folk :^o

det har de ikke gjort i tidligere spil hvor der er bugs og glitches som er blevet misbrugt..

så jeg har personligt selv valgt at springe bugs over i FH4
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 11. okt 2018 10:53

Rasbred skrev:
mortnDK skrev:

Det er eddermame en seriøs bug..


men kan kun advarer :) folk på reddit og forza forums fortæller om Turn10 er begyndt at banne folk :^o

det har de ikke gjort i tidligere spil hvor der er bugs og glitches som er blevet misbrugt..

så jeg har personligt selv valgt at springe bugs over i FH4


Ja jeg læste også reddit bagefter jeg postede den der..
Jeg skal ikke nyde noget som helst.. Penge er altså heller ikke svære at komme til i FH4..

Dog mangler jeg lige 25 mill til 2 slotte :D Jeg ville ønske at man kunne sælge sine ejendomme igen :D Har virkelig intet at bruge dem til :D
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Jake242 » 11. okt 2018 14:52

jeg skulle mene at man kan gøre dette en eller to gange uden at blive bannet... da man kan komme til at gøre det ved en fejltagelse. De banner kun folk som udnytter det
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 11. okt 2018 15:08

Jake242 skrev:jeg skulle mene at man kan gøre dette en eller to gange uden at blive bannet... da man kan komme til at gøre det ved en fejltagelse. De banner kun folk som udnytter det


helt enig :P men personligt synes jeg ikke der nogen grund til at lege med ilden :mrgreen: :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf famulor » 11. okt 2018 15:41

Hvor meget tuner/opgraderer i jeres biler? Så den bliver indenfor samme klasse eller bare fuld hane og maxe den ud?
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 11. okt 2018 15:49

Jeg tuner nogle efter hvad behovet er og hvilket potentiale de har. Andre får hele lortet smækket på, bare for at have det sjovt :mrgreen:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron