Xboxlife forum

Forza Horizon 4 Tråden

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 4. okt 2018 15:30

Så blev det efterår :)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 4. okt 2018 18:33

Nice, jeg skal klart ud på vejene igen i weekenden :D

Hvor høj level er du nået til Rasbred?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 4. okt 2018 19:08

Jeg er ved at få grå hår over LaRacer historien :D Shit hvor jeg døjer med at komme under 2.10 i den Lancia rally bil :D
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Smolle » 4. okt 2018 19:12

Mine problemer, som jeg beskrev i går, blev tilsyneladende løst ved, at gå i Solo mode, hvor der ikke er konstant kontant med serveren. Så hvis andre har samme problem, så skift til Solo mode :)
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 4. okt 2018 19:45

mortnDK skrev:Jeg er ved at få grå hår over LaRacer historien :D Shit hvor jeg døjer med at komme under 2.10 i den Lancia rally bil :D


husk at man kan godt skærer genveje igennem TN :) det er 10 sek man har til at komme tilbage på grus vej :) der er mange smutveje at tage og skærer tid af :)


Morten Skou skrev:Nice, jeg skal klart ud på vejene igen i weekenden :D

Hvor høj level er du nået til Rasbred?


jeg er nået til rank 1 level 55 :) omregnet level 255 :)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Jake242 » 5. okt 2018 15:55

Kan man få et tip til “world fastest - zonda missionen” - jeg ligger en 12-15 sekunder bag samtlige fra xboxlife klubben(mener rasbred har en 1.17 tid... jeg kan ikke kommer under 1.30) der er 2 steder hvor mine sving ikke har været optimale pga en lastbil og en personbil har spærret ideal linen... men det taber man sgu ikke 13 sekunder på. Jeg har godt nok kun sat 2 tider i den... men 13 sekunder bag klubmedlemmer - something is not right:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 5. okt 2018 19:50

Jake242 skrev:Kan man få et tip til “world fastest - zonda missionen” - jeg ligger en 12-15 sekunder bag samtlige fra xboxlife klubben(mener rasbred har en 1.17 tid... jeg kan ikke kommer under 1.30) der er 2 steder hvor mine sving ikke har været optimale pga en lastbil og en personbil har spærret ideal linen... men det taber man sgu ikke 13 sekunder på. Jeg har godt nok kun sat 2 tider i den... men 13 sekunder bag klubmedlemmer - something is not right:-)


Husk det er et horizon spil :) så ikke at bruge vejen er tit hurtigere end at tage vejen :mrgreen: der er flere steder hvor man kan skærer genveje “offroad” :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 6. okt 2018 21:24

så unlocked jeg Goliath løbet i FH4.. og hold nu op det er forbedret markant :)

ingen træls flyhop eller sektioner i strand med klipper osv... bare REN OG LÆKKER ASFALT HELE VEJEN !! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

så fedt :) nu må næste stop være 50 omgange i en kører :mrgreen: tager omkring 9:30-09:45 pr omgang i en Zonda med influence boost :D så burde tage lige godt 8 timer [-o< [-o<
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 6. okt 2018 21:31

Rasbred skrev:så unlocked jeg Goliath løbet i FH4.. og hold nu op det er forbedret markant :)

ingen træls flyhop eller sektioner i strand med klipper osv... bare REN OG LÆKKER ASFALT HELE VEJEN !! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

så fedt :) nu må næste stop være 50 omgange i en kører :mrgreen: tager omkring 9:30-09:45 pr omgang i en Zonda med influence boost :D så burde tage lige godt 8 timer [-o< [-o<


Hvordan låses den op?
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 6. okt 2018 21:32

mortnDK skrev:
Rasbred skrev:så unlocked jeg Goliath løbet i FH4.. og hold nu op det er forbedret markant :)

ingen træls flyhop eller sektioner i strand med klipper osv... bare REN OG LÆKKER ASFALT HELE VEJEN !! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

så fedt :) nu må næste stop være 50 omgange i en kører :mrgreen: tager omkring 9:30-09:45 pr omgang i en Zonda med influence boost :D så burde tage lige godt 8 timer [-o< [-o<


Hvordan låses den op?


Ved at nå level 20 i Road Racing :)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Jake242 » 7. okt 2018 09:03

@Rasbred, giver den ligeså godt som i FH3?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 7. okt 2018 09:19

Jake242 skrev:@Rasbred, giver den ligeså godt som i FH3?


Jeps :mrgreen: :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 7. okt 2018 13:58

50 runder på goliath :shock:

gav næsten 6 millioner

og knap 1.5 mill influence

Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 7. okt 2018 14:02

Det er lidt irriterende at seasonal Co-op championship ikke fungerer. Har lige kørt holyrood park trail og vi vandt 3-2 men den trigger ikke at den er completed og har ej heller får super wheelspin..
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 7. okt 2018 14:26

Noget helt andet er at du kan faktisk køre Goliath uden at have låst den op.. Hvis man vælger et blueprint med den så får man lov at køre den :)
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron