Xboxlife forum

Forza Horizon 4 Tråden

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 29. sep 2018 12:45

Det sker også hele tiden for mig desværre :-( Mon ikke det bare er fordi, at der kommer så mange nye folk på lige nu?

Har lige opdaget, at om en halv time så runder jeg 30 timers gameplay i Forza Horizon 4 :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+3

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 29. sep 2018 16:52

Har lige kørt lidt convoy med Jake242... det er nok klart sjovere hvis man er mange :D

Så er der ikke flere der er friske kl 20 i aften?

Edit: argh, det er lige gået op for mig, at jeg har spillet 7+ timer i streg i dag - så jeg kan sgu heller ikke klokken 20 :lol: Det spil tager godt nok mere fritid end man lige regner med :shock: :shock:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 29. sep 2018 17:43

Jeg er desværre også hijacked til at se film i aften i stedet for, men vi skal nok få kørt en masse fremover :-)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 29. sep 2018 18:00

Hvordan fungerer årstider? Får man en fuld rotation i første sæson eller? Jeg er på vej i vinter.. Følger man uge rotationen derefter?
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 29. sep 2018 18:24

Ja, i starten af spillet kommer man lige igennem alle fire årstider - derefter skifter de ugentligt, hver torsdag kl. 15.30 :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf mortnDK » 29. sep 2018 18:45

Morten Skou skrev:Ja, i starten af spillet kommer man lige igennem alle fire årstider - derefter skifter de ugentligt, hver torsdag kl. 15.30 :)


Tak! Undrede mig lige :x giver god mening at få prøvet dem alle ret hurtigt
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 29. sep 2018 21:51

Jeg har lige fået den achievement med at køre rundt på alle vejene, men jeg fik den efter 529 veje - ikke 531 som den ellers selv skriver at der skulle være, det er lidt underligt :D

Billede

(Er efterfølgnede kommet op på 531 - men achievementen unlockede for tidligt 8) )
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 30. sep 2018 07:00

Måske blev achievementen oprettet på et tidligt stadie og så har de efterfølgende ændret mappet med to ekstra veje og glemt at ændre achievement'en igen ?!
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf bitfreakrus » 30. sep 2018 09:55

Hvordan joiner man Xboxlifes klub i spillet? Har forsøgt at søge på XBL, men der kommer ingen resultater?
Kunne være hyggeligt at race rundt sammen.
bitfreakrus
Niveau 4
 
Indlæg: 481


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 30. sep 2018 10:13

I Club tab’en I spillet. Lige ved siden af rivals. Også går den i Xbox menuen. Også søger du på XBL :)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+2

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 30. sep 2018 10:20

Niki Lauda DK skrev:Måske blev achievementen oprettet på et tidligt stadie og så har de efterfølgende ændret mappet med to ekstra veje og glemt at ændre achievement'en igen ?!


Ja, det kan selvfølgelig være sådan noget :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf bitfreakrus » 30. sep 2018 10:56

Rasbred skrev:I Club tab’en I spillet. Lige ved siden af rivals. Også går den i Xbox menuen. Også søger du på XBL :)

Spøjst... Min clubs-tab er ikke aktiv. Og når jeg søger fra xbox-menuen, kommer der ikke noget frem...
bitfreakrus
Niveau 4
 
Indlæg: 481


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 30. sep 2018 11:24

bitfreakrus skrev:
Rasbred skrev:I Club tab’en I spillet. Lige ved siden af rivals. Også går den i Xbox menuen. Også søger du på XBL :)

Spøjst... Min clubs-tab er ikke aktiv. Og når jeg søger fra xbox-menuen, kommer der ikke noget frem...


Så tror jeg du skal spille lidt videre i spillet før den bliver aktiv :) det er noget af det sidste man får adgang til :)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Jake242 » 30. sep 2018 12:00

Jeg kan ikke rigtigt se en Club Ladder a la den der var i Horizon 3 - kan det passe man kun kan se hvor xboxlife ligger i forhold til andre klubber og ikke hvordan man ligger individuelt i klubben?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 30. sep 2018 12:40

Rasbred skrev:
bitfreakrus skrev:
Rasbred skrev:I Club tab’en I spillet. Lige ved siden af rivals. Også går den i Xbox menuen. Også søger du på XBL :)

Spøjst... Min clubs-tab er ikke aktiv. Og når jeg søger fra xbox-menuen, kommer der ikke noget frem...


Så tror jeg du skal spille lidt videre i spillet før den bliver aktiv :) det er noget af det sidste man får adgang til :)


Det meste bliver jo først låst op , når man har fået det gule armbånd - efter måske 4-5 timer? Sikkert afhængigt af hvor meget man nyder udsigten :lol:

Jake: Ja, det undrer også mig, at der ikke er nogen intern score - men mon ikke det kommer, det giver ikke rigtigt mening uden.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster