Xboxlife forum

Forza Horizon 4 Tråden

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 4 Tråden

Indlægaf Rasbred » 11. okt 2018 20:32

famulor skrev:Hvor meget tuner/opgraderer i jeres biler? Så den bliver indenfor samme klasse eller bare fuld hane og maxe den ud?

Jeg henter som regl bare tunes fra nogen af de populære spiller som raceboy77, Don joewon song - de plejer altid at være super gode. Og Don joewon song har lavet langt over 150+tunes. Så der er massere at tage af

Men ellers gør jeg osse tit som Niki. Fuld gas på alt også bare afsted derud af. Piller dog som regl ved gearene så der kommer lidt mere top fart og lign :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6

By: Viborg

Indlægaf mortnDK » 12. okt 2018 10:07

Jeg har ikke haft seasonal pr stunt endnu. Jeg kan ikke låse den achievement op der er knyttet til dem.. Er det en bug eller har der ikke været noget? Kan se at @Rasbred har låst den op
Billede
mortnDK
Niveau 4

By: Frederikshavn

Indlægaf Rasbred » 12. okt 2018 11:39

mortnDK skrev:Jeg har ikke haft seasonal pr stunt endnu. Jeg kan ikke låse den achievement op der er knyttet til dem.. Er det en bug eller har der ikke været noget? Kan se at @Rasbred har låst den op

du har sikkert set det i spillet.. men er du opmærksom på det kræver mere i seasonal pr stunt ? altså man skal flyve længere ??

jeg troede nemlig osse i starten det var nok bare at have 3 stjerner i dem.. men i sidste uge krævede den 40-50 meter mere end hvad 3 stjerner gav.....
Billede
Rasbred
Niveau 6

Indlægaf mortnDK » 12. okt 2018 11:48

Rasbred skrev:
mortnDK skrev:Jeg har ikke haft seasonal pr stunt endnu. Jeg kan ikke låse den achievement op der er knyttet til dem.. Er det en bug eller har der ikke været noget? Kan se at @Rasbred har låst den op

du har sikkert set det i spillet.. men er du opmærksom på det kræver mere i seasonal pr stunt ? altså man skal flyve længere ??

jeg troede nemlig osse i starten det var nok bare at have 3 stjerner i dem.. men i sidste uge krævede den 40-50 meter mere end hvad 3 stjerner gav.....

Den var der ikke i dag hvis jeg sorterede efter dem på kortet.. Genstartede spillet og så var den der. 297 meter på den irriterende bakke hvor man ryger over kanten på vej op.. I sne
Billede
mortnDK
Niveau 4

Indlægaf Rasbred » 12. okt 2018 14:20

mortnDK skrev:
Rasbred skrev:

Den var der ikke i dag hvis jeg sorterede efter dem på kortet.. Genstartede spillet og så var den der. 297 meter på den irriterende bakke hvor man ryger over kanten på vej op.. I sne

jeg er på 327 meter på den bakke :) :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6

Indlægaf mortnDK » 12. okt 2018 14:56

Jeg er på 303 i seasonal :D

Seasonal Co-op championship virker stadig ikke for mig. 3. Sæson nu hvor den ikke giver completion og wheelspin
Billede
mortnDK
Niveau 4

Indlægaf Rasbred » 14. okt 2018 14:01

8) 8)

Billede
Billede
Rasbred
Niveau 6

+1

Indlægaf Jake242 » 14. okt 2018 15:06

Er det mig eller går der længere mellem levels efter man er kommet over 200? I horizon 3 virkede det til at det der var præcis lige langt mellem levels(ihvertfald indtil 270 level eller hvad jeg nu nåede)
Billede
Jake242
Niveau 7

By: TwentyThreeHundred

Foregående

Tilbage til Racing