Xboxlife forum

F1 Sæson 2017 - Hungary - Løb 11

Spil med fart på

Re: F1 Sæson 2017 - Hungary - Løb 11

Indlægaf Morten Skou » 29. jul 2017 21:22

Tak for endnu et sjovt løb :D Jeg hælder til at AI'erne stadig er pænt dumme på expert, håber virkelig at de har løst det i 2017 udgaven ;)

Godt kørt af EriksenDK, Bottas og Räikkönen som var de 3 der kom på podiet ;-)
Billede

Næste løb er først den 26. august, Spa i Belgien!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+3

Re: F1 Sæson 2017 - Hungary - Løb 11

Indlægaf ShumwayDK » 30. jul 2017 09:59

Det var faktisk rigtigt underholdende løb, og en fed bane, selvom den er smal. Der er ikke rigtigt tid til at kommunikerer med pit'en, da den hele tiden drejer den ene eller den anden vej :D

Jeg synes det virker ganske godt med damage på full og AI på Expert.

Det er rigtigt at AI'er stadig kan lave dumme ting, men det er langt bedre end før, da du f.eks. kan gå ind i en bremse duel, stjæle race line, og så køre dørtræk ned til næste sving. Det kunne du ikke før. Der ville AI død og pine ind på race line i svinget, selvom du var der, med afkørsel til følge.

Eneste direkte dumme ting jeg oplevede, var under kval mellem sving 3 og 4 hvor jeg kommer med fuld fart og Massa ligger overvejende til højre på banen og kører langsomt. Det er (næsten) uden for raceline, så jeg tænker jeg holder på og kører forbi. Men ligesom jeg skal til at passere, så trækker han til venstre så jeg hamrer op i ham og udgår. Tilmed får jeg en 5-plads straf for at påkøre ham, hvilket er helt tåbeligt. :)

Men de andre bataljer jeg havde, var mere af karakter af, at de nogen gange bremsede lige lidt mere rigeligt før et sving end jeg forventede. Men det skete jo også for mig med ikke-AI, ikke sandt Skou? :D
Derudover så blev jeg også påkørt et par gang for enden af start mål, hvor en AI fik kørt sig helt op i enden på mig med DRS, og da jeg så bremser, så kan de ikke nå at stoppe. Men det ville også kunne ske med ikke-AI.
Og så var der måske en enkelt eller to episoder hvor vi ligger side om side igennem et sving (som ikke ville kunne lade sig gøre før), hvor jeg måske føler at de ikke giver nok plads. Men det gik også den modsatte vej engang imellem. :D

Mht Full damage, så synes jeg det virkede fint.
Hjulene blev ikke bare revet af, og folk kunne humpe tilbage til pit'en med en smadret frontvinge. Jeg er også sikker på at det reddede mig en enkelt gang, da jeg røg af banen på vej ud af sving 12 og snittede barrieren. Selvom jeg ikke ramte hårdt, så er jeg pga. vinklen sikker på, at jeg ville have mistet venstre forhjul. Istedet var det en totalsmadret frontvinge, som jeg kunne trille tilbage i pit'en og få fikset. Og da jeg mistede 2-3 placeringer på det, så var der også en "straf" for at kvaje sig istedet for at udgå.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+2

Re: F1 Sæson 2017 - Hungary - Løb 11

Indlægaf mrnybroe » 30. jul 2017 10:15

Beklager min manglende tilstedeværelse. Fredag fik jeg en kraftig forstuvning i min højre fod, imens vi var i Grækenland. Så da vi kom hjem lørdag var jeg rimelig ramt af smerter, så gik kold i sengen og vågnede først ved midnat

Ville ellers have kørt med controller, da højre fod ikke kunne bruges til noget.
Men lyder til i havde et godt løb
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Hungary - Løb 11

Indlægaf Morten Skou » 30. jul 2017 15:06

mrnybroe skrev:Beklager min manglende tilstedeværelse. Fredag fik jeg en kraftig forstuvning i min højre fod, imens vi var i Grækenland. Så da vi kom hjem lørdag var jeg rimelig ramt af smerter, så gik kold i sengen og vågnede først ved midnat

Ville ellers have kørt med controller, da højre fod ikke kunne bruges til noget.
Men lyder til i havde et godt løb


No worries, vi ventede et par minutter og så startede vi - tænkte at du sikkert havde misset flyet eller noget :mrgreen:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: F1 Sæson 2017 - Hungary - Løb 11

Indlægaf Askinas » 31. jul 2017 11:15

Hvor mange skal have F1 2017 til Xbox One?
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: F1 Sæson 2017 - Hungary - Løb 11

Indlægaf dalingo » 31. jul 2017 11:20

Jeg hopper ikke på i første omgang. Tror jeg kommer til at bruge min køretid I Project Cars 2 (o:
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: F1 Sæson 2017 - Hungary - Løb 11

Indlægaf Askinas » 31. jul 2017 11:33

dalingo skrev:Jeg hopper ikke på i første omgang. Tror jeg kommer til at bruge min køretid I Project Cars 2 (o:


Os det jeg nok regner med fra min side os. Måske jeg hopper på når det kommer ned i pris :)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: F1 Sæson 2017 - Hungary - Løb 11

Indlægaf ShumwayDK » 31. jul 2017 16:52

Jeg regner bestemt med at springe på det. Dog nok ikke fra dag 1. Vil nok lige vente på en anmeldelse eller to :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Hungary - Løb 11

Indlægaf Askinas » 31. jul 2017 20:45

ShumwayDK skrev:Jeg regner bestemt med at springe på det. Dog nok ikke fra dag 1. Vil nok lige vente på en anmeldelse eller to :)


Ender sku nok med, at jeg tager det efter en anmeldelse eller 2 :lol:
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte

+2

Re: F1 Sæson 2017 - Hungary - Løb 11

Indlægaf ShumwayDK » 31. jul 2017 21:44

Samme her. Det bliver sikkert et dag 2 eller 3 køb :mrgreen:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Hungary - Løb 11

Indlægaf mrnybroe » 1. aug 2017 07:57

Jeg hopper på pcars2
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: F1 Sæson 2017 - Hungary - Løb 11

Indlægaf Niculla2 » 2. aug 2017 07:47

Jeg skal have 2017. Synes de har casual ræs er for Nice. Glæder mig til at være med igen.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby

+2

Re: F1 Sæson 2017 - Hungary - Løb 11

Indlægaf dalingo » 24. aug 2017 09:51

@skou er det ikke i denne weekend der køres på spa? Du plejer jo at være så punktlig med dine "indkaldelser".
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: F1 Sæson 2017 - Hungary - Løb 11

Indlægaf Morten Skou » 24. aug 2017 17:22

Fuck - jeg har set forkert... troede at det var Italien næste gang, dvs. at jeg først regnede med at køre i næste weekend :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Hungary - Løb 11

Indlægaf Morten Skou » 24. aug 2017 17:25

Så er der tilmelding oppe til weekenden - jeg tænker at vi kører dette løb i 2016 udgaven af spillet stadig :)

viewtopic.php?f=10&t=94825
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster