Xboxlife forum

F1 Sæson 2017 - Great Britain - Løb 10

Spil med fart på

Re: F1 Sæson 2017 - Great Britain - Løb 10

Indlægaf Morten Skou » 15. jul 2017 20:39

Sidder og ser med på streamen og lige nu ligger en AI på 3. pladsen? :D

Edit: Godt kørt Bobleren :D

Var det bedre med AI på Expert?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: F1 Sæson 2017 - Great Britain - Løb 10

Indlægaf Eriksen » 15. jul 2017 21:48

Resultatet fra i aften.

Billede
Eriksen
Niveau 1
 
Indlæg: 92


Re: F1 Sæson 2017 - Great Britain - Løb 10

Indlægaf BoblereN » 15. jul 2017 22:06

Takker.

Jeg personligt kunne meget bedre lide at køre med AI's på ekspert... Jeg var ikke ude for en eneste "farlig" situation med en AI indblandet... De gav plads når det var nødvendigt og de kom hurtigt op i fart ud af sving så man ikke bragede op i dem og fik ødelagt sin vinge på den bekostning... Deres fart gjorde også at jeg skulle lave reele overhalinger på dem, altså i DRS zoner eller i direkte nedbremsningsdueller... Og det var begrænset hvad tid man tabte ved at blive bag dem indtil en fornuftig overhalingsmulighed..

Jeg vil gerne beklage til Eriksen at jeg på første omgang efter første DRS zone kom for sent på bremsen og i den forbindelse fik givet dig et skub... Min forvinge gik i stykker ved sammenstødet, min erfaring er at de er mere hårdføre bagfra, så håber ikke din racer tog skade...

Ulykken betød jeg måtte køre i pit på første omgang og kaste mig helt ned i feltet, og med den fart folk havde i kvalifikation og løb vidste jeg at der skulle en alternativ strategi til for at løbe af med sejren, og turen igennem trafikken skulle gå absolut smertefrit... Jeg besluttede mig eftersom jeg startede på mit eneste sæt soft i løbet at gå direkte over på medium, jeg ville så prøve at få det sæt til at strække sig så langt som muligt så jeg kunne køre til mål på et sæt hard... Jeg måtte ind omkring lap 10, så jeg var lidt bekymret for at skulle presse på og op igennem trafik på samme sæt dæk og holde til 16 omgange..
I et overhalingsforsøg ud af anden DRS zone på Zonic får jeg måske ikke givet ham besked om at jeg dykker indenom, det resulterer i hvert fald i at Zonic skærer helt ind til apex på kerben hvor jeg befinder mig, og jeg får en snurretur.. Der tænkte jeg sku mit spinkle håb om en sejr var forkastet, heldigvis fik jeg ingen damage og dækkene led ikke al for hård skade ved snurreturen...

Det var en fed overhaling på Eriksen i første DRS zone, hvor han klogt nok trækker ud af ideallinjen for at lokke mig på ydersiden og den lange vej rundt... Det lykkes så at komme omkring den lange vej rundt og få bremset ordentlig ind i svinget... Umiddelbart synes jeg at miste dig helt fra spejlet, så der er jeg lidt nysgerrig efter hvad der mon skete..

Desværre fik mixer ikke optaget løbet fra mit onboard, jeg synes ellers jeg fik lavet en lækker dobbeltoverhaling på rosberg og raikonnen igennem anden DRS zone... De har lagt og kæmpet et par omgange hvor jeg langsomt har halet dem ind, og jeg når lige nøjagtig ind i deres DRS zone... JEg tror det er Raikkonen der har DRS på Rosberg og jeg har DRS på Raikonnen... Ned af anden langside trækker Raikonnen højre om Rosberg, og da jeg drafter på Raikonnen og også har DRS lykkes det så at gå højre om dem begge, med en meget sen nedbremsning lykkes det også at få svinget raceren ind i svinget og fastholde den dobbelte overhaling og tage føringen i løbet... Desværre havde jeg en 3 sekunders straf hængende over hovedet, så jeg vidste jeg skulle lave hul, og det lykkes lige nøjagtigt at skabe tilstrækkelig afstand til at sikre sejren...

Fedt løb!

Men hvad synes I andre om expert AI's?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: F1 Sæson 2017 - Great Britain - Løb 10

Indlægaf Eriksen » 15. jul 2017 22:39

BoblereN skrev:Jeg vil gerne beklage til Eriksen at jeg på første omgang efter første DRS zone kom for sent på bremsen og i den forbindelse fik givet dig et skub... Min forvinge gik i stykker ved sammenstødet, min erfaring er at de er mere hårdføre bagfra, så håber ikke din racer tog skade...

Det var en fed overhaling på Eriksen i første DRS zone, hvor han klogt nok trækker ud af ideallinjen for at lokke mig på ydersiden og den lange vej rundt... Det lykkes så at komme omkring den lange vej rundt og få bremset ordentlig ind i svinget... Umiddelbart synes jeg at miste dig helt fra spejlet, så der er jeg lidt nysgerrig efter hvad der mon skete..


Der skete ikke noget med min racer på første omgang.

Ved den anden, der støder vores dæk sammen da vi er på vej rundt svinget, og det fik jeg desværre en snurretur af.

Umiddelbart syntes jeg det gik fint med Expert AI's, jeg havde dog et enkelt tilfælde med Massa, som ikke syntes jeg skulle have plads, og det kostede så en snurretur.
Eriksen
Niveau 1
 
Indlæg: 92

+2

Re: F1 Sæson 2017 - Great Britain - Løb 10

Indlægaf GTninja » 16. jul 2017 08:59

Super godt med AI.. Jeg havde INGEN pace i går og ALT for mange børn i baggrunden!

Ellers fedt race, i er sgu nogle hurtige gutter props =D>
GTninja
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: Vrinners

+2

Re: F1 Sæson 2017 - Great Britain - Løb 10

Indlægaf Morten Skou » 16. jul 2017 11:58

Fedt at det spillede med AI på Expert :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: F1 Sæson 2017 - Great Britain - Løb 10

Indlægaf Novotex » 17. jul 2017 11:31

Helt fint med Expert AI, det var meget bedre end det plejer at være.
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Great Britain - Løb 10

Indlægaf Blade Dk » 17. jul 2017 19:35

Kører i ned assists?, eller uden
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: F1 Sæson 2017 - Great Britain - Løb 10

Indlægaf BoblereN » 17. jul 2017 21:25

Det er op til den enkelte, alt er tilladt.
Personligt kører jeg uden nogen former for assists, det kræver lidt mere træning inden et løb...
Det gode ved det er, at vi kan konkurrere tæt mod hinanden hvad endten den ene kører 100% simulation og en der hygger sig med controller... Jeg har tendens til at være stille under løbene, men det har nok også noget at gøre med koncentrationen :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: F1 Sæson 2017 - Great Britain - Løb 10

Indlægaf Blade Dk » 18. jul 2017 19:21

Jeg fik købt spillet .. hvordan tilmelder man sig eller skal man vente instil sæsonen er forbi ??
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Great Britain - Løb 10

Indlægaf Morten Skou » 18. jul 2017 20:47

Fedt Blade... du tilmelder dig bare når der kommer en tråd/nyhed om tilmeldingen til næste løb :)

Næste løb er jo i øvrigt den 29. juli i Ungarn :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Great Britain - Løb 10

Indlægaf MR LAUR » 19. jul 2017 15:10

Er der nogen som har playseat? Hvis, hvor har i så købt eller kan anbefale at købe.?
MR LAUR
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Søndersø


Re: F1 Sæson 2017 - Great Britain - Løb 10

Indlægaf BoblereN » 20. jul 2017 12:06

Jeg har et playseat, denne model:
Billede

Siden er det dog blevet opgraderet med nye pedaler

Jeg fandt et brugt på en project cars facebook side.
Min storebror har et playseat revolution, hvor stammen til rattet kommer op mellem benene og ikke nede fra fødderne. Den model ville jeg i bagklogskabens lys foretrække, eftersom jeg godt kan lide at køre med manuel kobling og højrefodsbremse, det er lidt problematisk med den model jeg har... Specielt pga. mine lange ben :)

Men de kan varmt anbefales, prismæssigt mener jeg alternate.dk er ret godt med.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: F1 Sæson 2017 - Great Britain - Løb 10

Indlægaf GTninja » 21. jul 2017 09:52

Har også valgt at gå med Playseat evolution som er fint til prisen!
Vil anbefale at gå med Alcantara modellen "absorbere bedre varmen fra kroppen"

Jeg har en "wheelstand pro" til salg m stol og "Shifter add on" hvis det var noget! Tror det er den billigste måde at komme igang :D

http://wheelstandpro.com/products/wheel ... -deluxe-v2

http://www.wheelstandpro.com/products/r ... le-upgrade
GTninja
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: Vrinners


Re: F1 Sæson 2017 - Great Britain - Løb 10

Indlægaf MR LAUR » 21. jul 2017 18:35

Så er der bestilt Playseat evolution Alcantara . Ses til næste løb :D
MR LAUR
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Søndersø

+1

Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron