Xboxlife forum

Forza Motorsport 7

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rasbred » 3. nov 2017 18:01

Video på carpack

Samsung qled tv carpack :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Jake242 » 3. nov 2017 23:17

pænt kedelige øser... hvor er Mclaren 720S og Mclaren 675LT?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf CvKM » 3. nov 2017 23:40

Tjaaaa, jeg er sådan set enig, dog glæder jeg mig til at prøve den Abarth, Alfa Romeo og den Toyota. :-) Det er vel også på tide, at jeg indløser min kode til VIP og Car Pass jeg fik med i min Ultimate Edition. :lol:

Mit håb er stadig nogle Citroën biler. Hvilken som helst! Gerne biler fra deres racing division. [-o<
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rasbred » 4. nov 2017 10:05

synes alfaen er ret fed..

men synes der mangler lidt den ene "superbil" det plejer at være 6 mellem biler også en som bærer pakken :( er dog i tvivl om hvilken det er..

tror det skal forstille at være Alfaen i og med den er fra 2017.. men det er sku tyndt :(

og noget andet.. auction huset er ret nederen... man kan ikke sælge alle biler.. og man skal trykke og kigge på alle biler for at se hvilke man kan sælge........... så virker ret nyt og ikke på 100% endnu... håber på flere og bedre update til auction house.....
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Jake242 » 4. nov 2017 12:02

Rasbred skrev:synes alfaen er ret fed..

men synes der mangler lidt den ene "superbil" det plejer at være 6 mellem biler også en som bærer pakken :( er dog i tvivl om hvilken det er..

tror det skal forstille at være Alfaen i og med den er fra 2017.. men det er sku tyndt :(

og noget andet.. auction huset er ret nederen... man kan ikke sælge alle biler.. og man skal trykke og kigge på alle biler for at se hvilke man kan sælge........... så virker ret nyt og ikke på 100% endnu... håber på flere og bedre update til auction house.....


Mon ikke du kun kan sælge biler du har købt? En del biler kan heller ikke sælges hvis man har fået dem ved stigning i level(med rabat... hvis rabatten er lig eller højere end bilens værdi så har den ingen gensalgsværdi)

Det har sikkert taget al morskab ud af en normal auktion:-(
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Morten Skou » 4. nov 2017 14:00

Har lige fået mail om, at 4K patchen til Forza Motorsport 7 er ude nu, så det glæder jeg mig godt nok til at prøve om lidt :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Jake242 » 5. nov 2017 10:48

skal vi ikke have en design tråd?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf JensenS » 8. nov 2017 20:06

Hej FM7 spillere.. nu var jeg så frisk at hoppe på det gode tilbud coolshop havde for en uge siden med FM7 til 249,-.. det har jeg da ingenlunde fortrudt!
Men ville lige høre om hvad man skal slå til og fra i "ASSIST" for at komme et skridt op... har kørt de første par championships uden at ændre noget, men mangler lidt udfordring - er det assist jeg skal røre ved der eller generelt driver difficulty ? det skal ikke være meget bare gradvist til næste level hvis det giver mening :)
JensenS
Niveau 0
 
Indlæg: 43
By: Odense


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Jake242 » 9. nov 2017 11:19

JensenS skrev:Hej FM7 spillere.. nu var jeg så frisk at hoppe på det gode tilbud coolshop havde for en uge siden med FM7 til 249,-.. det har jeg da ingenlunde fortrudt!
Men ville lige høre om hvad man skal slå til og fra i "ASSIST" for at komme et skridt op... har kørt de første par championships uden at ændre noget, men mangler lidt udfordring - er det assist jeg skal røre ved der eller generelt driver difficulty ? det skal ikke være meget bare gradvist til næste level hvis det giver mening :)


Sæt drivertar difficulty en tak op hvis det bare er udfordring.

Hvis du vil blive bedre kan du tage nogle assists af... det er lidt individuelt hvad folk kører med.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf KlumpeStumpen » 14. nov 2017 09:05

Forzathon er nu kommet til FM7

For at man kan gennemføre det er der en vigtig detalje. Om det er en bug vides ikke. Men det må ihvertfald ikke være dirty laps ellers tæller det ikke.

Læs om hvordan man får gennemført de 3 tasks her https://www.reddit.com/r/forza/comments ... _boss_302/
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf CvKM » 5. dec 2017 17:49

Så er der ny bilpakke til Forza Motorsport 7. Det er, mildt sagt, groft skuffende. Kunne have sagt langt værre om pakken, men de ukvemsord skal jeg skåne jer for. Fortryder bare, at jeg gav ekstra penge for Car Pass. Øv for en omgang.

Doritos Car Pack

https://www.forzamotorsport.net/en-us/n ... er_doritos
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rune322 » 7. dec 2017 23:17

Note to self -
ikke låne min xbox til min lillebror på 12 - Jeg har nu en *flot* hvid varevogn med *Free Candy* på siden sammen med en 5 dage ban i forza.....*Suk*
Rune322
Niveau 1
 
Indlæg: 72
By: Søborg

+3

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf spif2001 » 16. jan 2018 17:39

Har fået denne kode over xbox.com. Ved ikke hvad det er, men jeg kan ikke bruge den:

Tak, fordi du er del af Halo-franchisen. Her er en tilpasset racing-dragt med Halo-tema, du kan bruge i Forza Motorsport 7. Indløs på konsollen eller på Xbox.com/redeemcode. 9YYRG-47MD4-M29YR-3M6F6-292QZ

Skriv lige hvis du har indløst koden, så andre ikke prøver forgæves...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf sc » 21. jan 2018 15:27

Koden er brugt, tak :)
sc
Niveau 4
 
Indlæg: 602


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf famulor » 21. jan 2018 20:26

Er jeg den eneste der glæder sig voldsomt til det næste horizon? Har det personligt svært ved at køre på rigtige baner i længere tid ad gangen. Bliver for ensformigt for mig desværre.
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron