Xboxlife forum

F1 Sæson 2017 - Barcelona - Løb 5

Spil med fart på

Re: F1 Sæson 2017 - Barcelona - Løb 5

Indlægaf dalingo » 14. maj 2017 23:19

BoblereN skrev:Håber I havde et godt ræs drenge, beklager jeg ikke fik meldt afbud - Håber ikke I sad og ventede på mig :)
Arbejdede i haven hele dagen og da jeg endelig havde været i bad og sad i sofaen med en kold pilsner havde jeg glemt alt om at der var løbsaften.


Ja det er ikke nemt at slippe det der Melodi Grand Prix........ Eller det var måske først efter et par timer at du fandt ud af det intet har med biler og væddeløb at gøre........
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Barcelona - Løb 5

Indlægaf BoblereN » 15. maj 2017 07:12

Haha :D En ting er sikkert, den stod ikke på eurovision song contest eller hva det nu hedder.
Jeg havde jo syltet lørdagens kvalifikation, så sad faktisk og så kvallen da klokken så var 21.30 gik det op for mig at I også kørte :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: F1 Sæson 2017 - Barcelona - Løb 5

Indlægaf mrnybroe » 15. maj 2017 07:17

Morten Skou skrev:Men gad vide hvad der blev af BoblereN og mrnybroe ? De plejer ikke at blive væk når de har tilmeldt sig :)

Hej - jeg fik da ellers skrevet et afbud lørdag formiddag. Men beklager hvis i ventede på mig.
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Barcelona - Løb 5

Indlægaf Morten Skou » 15. maj 2017 10:09

mrnybroe skrev:
Morten Skou skrev:Men gad vide hvad der blev af BoblereN og mrnybroe ? De plejer ikke at blive væk når de har tilmeldt sig :)

Hej - jeg fik da ellers skrevet et afbud lørdag formiddag. Men beklager hvis i ventede på mig.


Ja, det skrev BulletEye også lige... det er bare mig der ikke så det :wink: Men vi sad ikke og ventede på jer... vi var alligevel først for alvor i gang 21.20 ca. pga. omstart.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron