Xboxlife forum

TEAM EASY OFF - DiRT RALLY

Spil med fart på

Re: TEAM EASY OFF - DIRT Rally (læs første indlæg)

Indlægaf BoblereN » 9. jan 2017 09:09

Stærk pongolle. Det er netop det der karakteriserer dirt. Det er en stejl indlæringskurve.. Og når du mestrer det, bliver det også af mindre betydning hvilken vogn du bliver kastet afsted i.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: TEAM EASY OFF - DIRT Rally (læs første indlæg)

Indlægaf pongolle » 9. jan 2017 09:12

Niki Lauda DK skrev:3 minutters forskel er ikke helt skidt hvis du lige er startet på dirt. Bare klø på og opsøg noget info om tuning og køreteknik, så kan man se små forbedringer ret hurtigt :-)


Tak..

Det var mere følelsen af, at starte fuldstændig fra Scratch, da jeg satte mig ind i den kadett, shit den er livlig i forhold til Minicooperen.

Tuning lader jeg lige Boxen bestemme, har ingen forstand på biler, overhovedet :D

Er blevet bedre til at stole blindt på Co-driveren, mangler dog stadig at forstå nogle af kommandoerne.

Overvejer lidt at sætte responstiden ned, andre der har justeret Jeres responstid?
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: TEAM EASY OFF - DIRT Rally (læs første indlæg)

Indlægaf BoblereN » 9. jan 2017 11:17

pongolle skrev:Er blevet bedre til at stole blindt på Co-driveren, mangler dog stadig at forstå nogle af kommandoerne.


Ja, det er alfa omega at forstå kommandoerne fra co-driver. Selv har jeg slået alle typer af hjælp fra på skærmen, koncentrerer mig udelukkende om at høre efter hvad han siger.

Tag et kig på denne side: http://blog.codemasters.com/dirt/04/co-driver-calls-explained/
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: TEAM EASY OFF - DIRT Rally (læs første indlæg)

Indlægaf Niki Lauda DK » 9. jan 2017 13:45

Hvis det er co-driverens timing af kommandoer, du mener med responstid, så skal der justeres ind alt efter hvor hurtig en bil man kører i. Kommandoen skal altid være sagt i så god tid, at man skal kunne nå at bremse. Men bliver det sagt for tidligt, så kan man nemt blive forvirret, eller endda glemme hvad han egentlig sagde.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: TEAM EASY OFF - DIRT Rally (læs første indlæg)

Indlægaf BoblereN » 9. jan 2017 15:23

Puha, det var svært at følge med dig i Finland Niki :)
Jeg var lidt efter dig efter første prøve, anden prøve hentede jeg lidt tid men var stadig bagud.. Så smed jeg lidt mere tid på 3 prøve, og satte alt ind på at vinde de små 20 sekunder på fjerde og sidste prøve... Det endte uheldigt i første del af prøven... Hamrede bilen med fuld skrald ind i et træ, ødelagt køler, tabt forhjul, smadret forhjul.. Så måtte trille den i mål de sidste 3/4 af prøven... Fedt event

For min skyld kunne vi eventuelt godt sætte tiden ned til at gennemføre et land og smide 2-3 lande á 4 prøver i en serie... Så man har mulighed for at hente ind i et andet land måske :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: TEAM EASY OFF - DIRT Rally (læs første indlæg)

Indlægaf Niki Lauda DK » 9. jan 2017 18:33

Det føles da rart at vinde over selveste BoblereN i et bilspil :mrgreen:
Vi kan sagtens lave en miniserie efter den her. Det kan passende være de tre lande vi endnu ikke har kørt. Har det været ok med vejr og natkørsel indtil videre ?

*EDIT
Så fik jeg også lige bikset en video sammen med tuning og de 4 kørte prøver (hvorfor kalder i dem egentlig prøver?)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: TEAM EASY OFF - DIRT Rally (læs første indlæg)

Indlægaf Nqrlund » 10. jan 2017 08:16

Jeg er klar på en mini serie, men kan godt se jeg skal øve lidt mere for at følge med :-)
Nu er det jo første gang jeg har været med, og det har været rigtig fint med lidt variation i vejr, dag/nat.

En etape kaldes for en prøve i rally, ved ikke hvorfor...
Nqrlund
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Re: TEAM EASY OFF - DIRT Rally (læs første indlæg)

Indlægaf BoblereN » 10. jan 2017 08:45

Det er meget vigtigt at bruge de rigtige termer! Også selvom man ikke ved hvad det betyder, så lyder det bare godt!
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: TEAM EASY OFF - DIRT Rally (læs første indlæg)

Indlægaf Niki Lauda DK » 10. jan 2017 11:41

Ok haha. Så må jeg også hellere lyde pro og kalde dem prøver fremover :lol:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: TEAM EASY OFF - DIRT Rally (læs første indlæg)

Indlægaf dalingo » 10. jan 2017 11:56

Spillet var stadig på bud til 200 kr. i går så jeg kom til at trykke køb. Så selv om rally aldrig har været min favorit giver jeg det lige chancen. Jeg har tilmeldt mig på dirtgame.com.

Er det rigtigt forstået at bilerne skal tilkøbes?
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: TEAM EASY OFF - DIRT Rally (læs første indlæg)

Indlægaf BulletEyeDk » 10. jan 2017 12:02

@dalingo - ja du køber bilerne for de kredit du optjener i selve spillet... bilerne koster ikke penge ud over det du allerede har givet..

God fornøjelse med spillet, det er et fedt men barsk spil.... virkelig realistisk :)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: TEAM EASY OFF - DIRT Rally (læs første indlæg)

Indlægaf dalingo » 10. jan 2017 12:09

Ok fint. Hvordan får jeg hurtigst optjent kredit nok til en af de fire 70'er biler?
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: TEAM EASY OFF - DIRT Rally (læs første indlæg)

Indlægaf BoblereN » 10. jan 2017 12:43

Hm.. Grunden til at du skal købe den til nuværende afdeling er at der er hakket af i "Owned vechicles".
Det synes jeg ikke vi skal have i multiplayer.. Nogen biler koster mange knaster :)
Men velkommen til jimmi.. Rally har heller aldrig rigtig været mig, men med et ffb rat og dirt giver det virkelig nogle fede oplevelser!!
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: TEAM EASY OFF - DIRT Rally (læs første indlæg)

Indlægaf Niki Lauda DK » 10. jan 2017 13:08

Fedt at se folk melder sig til 8)

Jeg tænker at det skal sådan her ud indtil videre i næste sæson:

3 lande med 4 sprintløb (S) i hver event (Monaco, Germany, Greece)
1 x natkørsel og 1 x nedbør i hver event (evt. kombineret hvis det er et oplagt valg)
7 dages interval imellem hver event
Owned cars - ikke tilladt - gratis bilvalg
Own crew - ikke tilladt
Service area efter 2 prøver (Reparation af bilen)
Tuning tilladt inden hver prøve

Så er spørgsmålet bare om vi skal køre i den samme bil alle mand, eller om der skal vælges en klasse ?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: TEAM EASY OFF - DIRT Rally (læs første indlæg)

Indlægaf BoblereN » 10. jan 2017 14:23

Jeg er med på at vi kører klasse. Så kan man køre i den man bedst kan lide ;)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron