Xboxlife forum

F1 2016

Spil med fart på

Re: F1 2016

Indlægaf BoblereN » 6. sep 2016 10:23

Det er vidst ikke helt korrekt, i hvert fald ikke i den single player mode jeg kører i. Måske hvis du vælger pro karriere hvor du er låst til cockpit, fulde løbs distance, alt off og sværhedsgrad på legend... Ved ikke om du her vil have samme mulighed for at udvikle bilens performance...
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: F1 2016

Indlægaf normann » 6. sep 2016 10:50

Det er nok rigtigt
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: F1 2016

Indlægaf Wizup » 7. sep 2016 08:03

@Bobleren Ja så røg TC ned på Medium og brake assist helt væk. Der røg den bil :P Det var lige sværere at styre den end jeg regnede med.....Når glad for det ikke er mig der skal dække skaderne på den.

Syntes godt nok Sochi er en ubehagelig bane, lidt alla Monaco. Ekstrem mange blinde vinkler når man kommer ud af et sving og ind i et nyt.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: F1 2016

Indlægaf Chokofanten » 7. sep 2016 08:20

Wizup skrev:@Bobleren Ja så røg TC ned på Medium og brake assist helt væk. Der røg den bil :P Det var lige sværere at styre den end jeg regnede med.....Når glad for det ikke er mig der skal dække skaderne på den.

Syntes godt nok Sochi er en ubehagelig bane, lidt alla Monaco. Ekstrem mange blinde vinkler når man kommer ud af et sving og ind i et nyt.


Fedt at du prøver.
Jeg tilføjer dig som friend, så kan vi køre sammen med alle de andre, når der bliver sat et løb op.
Ja, jeg døjer også med det.
Men det er sgu svært.

Mvh

Kim
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: F1 2016

Indlægaf BoblereN » 7. sep 2016 15:19

Sochi er den bane jeg har haft sværest ved i indeværende sæson.. Ingen bremsepunkter at forholde sig til og en vanvittig bred bane så det bliver svært at forholde sig til hvor ideallinjen går :)

Nogen der er med på lidt ræs i aften?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: F1 2016

Indlægaf Wizup » 7. sep 2016 15:25

Jeg kunne godt være frisk. Må lige se hvornår jeg kan være på.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: F1 2016

Indlægaf Chokofanten » 7. sep 2016 15:27

BoblereN skrev:Sochi er den bane jeg har haft sværest ved i indeværende sæson.. Ingen bremsepunkter at forholde sig til og en vanvittig bred bane så det bliver svært at forholde sig til hvor ideallinjen går :)

Nogen der er med på lidt ræs i aften?


Jeg kan desværre ikke i aften.
Forældremøde.
Gerne på et andet tidspunkt.
Måske også en fastlagt bane, så der er mulighed for træning.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: F1 2016

Indlægaf Wizup » 7. sep 2016 17:02

Jeg kan slet ikke styre bilen uden traction control. Efter jeg slog brake assist helt fra (dog med ABS aktivt) og traction control til medium, har jeg endnu endnu ikke "fuldendt" en session. Forstået på den måde at jeg har måtte udgå fra alle sessionerne grundet massive skader :P

Bremsningen er engenligt ikke noget problem, tværtimod tror jeg faktisk jeg kan lave bedre laps fordi den ikke bremser 200m inden jeg rammer svinget. Men traction control tror jeg simpelthen jeg bliver nød til at slå til igen for at bare komme igennem en session. Måske er jeg bare for agressiv en køre af hjerte?
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: F1 2016

Indlægaf BoblereN » 7. sep 2016 17:35

Hehe jeg er i hvert fald først 100% på gassen når bilen er under fuld kontrol ud af svinget.. Ikke på kerbs eller i ubalance.. Og oftest først i 4 gear klampen er i bund..
Men kører du med rat og pedaler elle controller? :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: F1 2016

Indlægaf Wizup » 7. sep 2016 21:34

En controller....tror bare det er tilvænning, må nok erkende at Magnussen vinder de første rival opgør.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: F1 2016

Indlægaf BoblereN » 8. sep 2016 10:48

Wizup skrev:En controller....tror bare det er tilvænning, må nok erkende at Magnussen vinder de første rival opgør.


Så forstår jeg bedre :)
Jeg tror heller ikke jeg ville være i stand til at styre bilen uden FFB rat og pedaler. Og da slet ikke kontrastyre på de overstyringer man får.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: F1 2016

Indlægaf Wizup » 8. sep 2016 16:06

Jeg tror jeg var en tand for modig...... af en uerfaren F1 kører at være.
Jeg har måtte erkende at jeg ikke har den nødvendige "skill level" efter 4 Grand Prix til bare at trække alle assist fra.

Sådan som det ser ud nu, bliver det med alt slået fra pånær ABS og Traction control. Her kan jeg på Hard kører med om de sidste 5-7 pladser alt efter layout af bane, vejr forhold (helst ikke en virkelig våd bane) og hvor mange fejl jeg begår.

Jeg prøver pt. lige at slappe lidt af med at opgradere, så kravene i løbet at sæsonen måske bedre passer til det jeg kan levere. Men jeg er faktisk overrasket over hvor meget man kan opgradere ens bil på en enkelt sæson. Havde måske håbet på at de helt dårlig biler ikke kunne komme op i top 4 på en enkelt sæson, men er det bare mig?
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: F1 2016

Indlægaf BoblereN » 8. sep 2016 16:21

Jeg er enig i din betragtning at opgraderingerne af bilen går for hurtigt. Jeg har netop stoppet udviklingen af bilen i indeværende sæson. Det giver 25% ekstra point, men opgraderingerne kan først installeres i næste sæson
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: F1 2016

Indlægaf Benja190782 » 8. sep 2016 18:00

@BoblereN: hvad er din vurdering af F1 2016 nu hvor du har haft masser af løb siden release?

Jeg overvejer stadig, selvom der sikkert ikke er noget at overveje?
Hvilket niveau ville du vurdere jeg skulle starte på, nu hvor du kender mig fra PCARS liga'en?

Jeg så lige at der var kommet en patch til PC versionen - er den også klar på konsollerne?
Hvordan kører det på Xbox'en? Stabil framerate?

Jeg synes det er svært at vurdere styring på youtube video'er, når folk kører med controller...

Ja mange spørgsmål, sorry! Haha! ;)
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: F1 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 8. sep 2016 18:11

Jeg hopper nok også snart med på F1 vognen... så vil også gerne have en "ny" vurdering ;)

EDIT: @benja190782 - patchen er landet på PS4, og skulle ifølge CodeMasters være i hænderne på MS, så vi må bare afvente...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron