Xboxlife forum

F1 2016

Spil med fart på

Re: F1 2016

Indlægaf Chokofanten » 29. aug 2016 17:26

ShumwayDK skrev:Så faldt jeg også i, og spillet er ved at downloade. :D

Skal man bare kaste sig ud i karriere delen, eller kan det anbefales at gennemgå nogle tests/træning inden? Eller giver det helt sig selv når jeg starter spillet første gang?


Jeg har kun kørt Melbourne indtil videre.
Det er for at blive fortrolig med bilen uden Assist.
Jeg satte lige min hurtigste tid igår, så det går den rigtige vej.

Jeg håber du synes, at det er godt.
Jeg har ikke læst noget negativt om det endnu.

Kim.
PS. Vi skal ikke glemme Pcars.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: F1 2016

Indlægaf BoblereN » 29. aug 2016 17:57

Fedt der pludselig er så mange brugere efterhånden :)

Som Tofte fint skriver, er en klar pole position slet ikke lig med en sikker sejr da mange ting spiller ind...
Jeg var uheldig i Canada at føre, og der bliver sendt safetycar ud lige da jeg kører forbi pitten.. Så jeg havner direkte oppe bag ham, uden at nå pitrunden, hvor alle bagfra med det samme pitter og er på friske dæk... Jeg havde planlagt dækskifte to omgange senere... og pludselig må man finde sig langt nede i rækkerne da jeg var tvunget til at tage stoppet under safetycar.. Dækkene var brugt op :)
Men det er kun rigtig fedt... Jeg har kørt lidt på legend, mest på ekspert... Synes springet er stort, men det er også afhængig af banen... Nu vil jeg fortsætte min første sæson på ekspert og uden alle assists...
Virkelig sjovt uden assists... at få traction control slået helt fra giver virkelig en masse... Bare lidt TC slået til og du kan gå fuld på gassen ud af alle sving... uanset om det er anden eller første gear... Uden TC skal man være forsigtig indtil man er oppe i 4 gear..
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: F1 2016

Indlægaf BoblereN » 29. aug 2016 17:58

og jeg ville heller aldrig kunne have startet et f1 spil på sådan en sværhedsgrad hvis det ikke var for pcars ligaen..
Jeg har stort set altid førhen startet på easy eller medium... og så har spillene hurtigt tabt glæden...
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: F1 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 29. aug 2016 21:18

Jeg er hjemme fra ferie sent i morgen aften, og mon ikke jeg en af de nærmeste dage også falder i og får købt spillet? 8)

Med alle de spillere på xboxlife lugter det lidt af, at vi skal have gang i en F1 sæson/serie
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: F1 2016

Indlægaf ShumwayDK » 30. aug 2016 11:33

Men vi må ikke glemme pCars! #justsaying :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+3

Re: F1 2016

Indlægaf dalingo » 30. aug 2016 11:59

BulletEyeDk skrev:Jeg er hjemme fra ferie sent i morgen aften, og mon ikke jeg en af de nærmeste dage også falder i og får købt spillet? 8)

Med alle de spillere på xboxlife lugter det lidt af, at vi skal have gang i en F1 sæson/serie


Det ville være STORT med en F1 sæson. Jeg er klar!
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+2

Re: F1 2016

Indlægaf BoblereN » 30. aug 2016 12:29

Jeg er også klar på en F1 sæson :)

Og selvfølgelig uden at glemme pcars... Tænkte faktisk på at oprette et GT4 løb på siden.. Fede biler.

Men mht F1, er jeg så den eneste der godt kunne savne lidt mere feedback fra pitten mht. vejret og strategi?

Jeg har nu i to løb oplevet et vekslende vejr, senest i østrig hvor vi startede i overskyet tørvejr.. Efter to omgange begyndte det at dryppe og jeg havde planlagt stop på omgang 4 for at gå fra ultra soft > soft og så køre 25 omgange på dem.. Det bliver pludselig et meget kritisk tidspunkt... 2 omgange i meget let regn på ultrasoft kunne gå, men jeg får ingen info eller alternative strategier fra pitten... Eller om de måske gerne vil beholde mig ude et par ekstra omgange på dækkene for at se vejret an.... Jeg vælger så selv at overrule skiftet til soft med et skifte til inter, som viser sig at være det rigtige valg da andre også pitter for at få inter dæk på... Igen senere da løbet slår over i heavy rain går der meget længe inden jeg hører noget om full wets...

Mit løb i canada blev ødelagt pga det samme... begyndte på små drypperi og havde gjort det et par omgange, kaldte info på weather og får at vide vi kommer til at få light rain de næste 10-15 minutter.. Men min strategi står stadig til at jeg skal ind og skifte til et nyt sæt soft.. og det gør jeg som planlagt... hvorefter når jeg kører ud af pitten foreslår de en ny strategi hvor jeg skal ud på inter....
Det kan også ske at det bare er sådan det skal vær :) og jeg vil selvfølgelig have lært lektion til næste gang... hellere køre en ekstra omgang derude... Jeg kunne måske bare godt tænke mig en melding om at de ser på om man skal fortsætte på slicks eller de overvejer regnvejrsdæk.. :P
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: F1 2016

Indlægaf normann » 30. aug 2016 19:26

Jeg har også investeret i 2016 233 kr så jeg håber det er til noget,plejer nemlig at miste interessen rimligt hurtigt
det gjorde jeg med de forgående f1 spil
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: F1 2016

Indlægaf BoblereN » 30. aug 2016 19:27

233kr?? Hvor spørger jeg lige :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: F1 2016

Indlægaf normann » 30. aug 2016 19:48

Online
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: F1 2016

Indlægaf ShumwayDK » 30. aug 2016 21:09

Det er fedt, men hold op hvor er det svært med alle assists slået fra.
Har nu brugt ca. 3 timer på kariere, og er fortsat igang med træning til første løb.
Jeg tror ikke jeg kommer til at gennemføre ret meget uden bare lidt assist. Kan indtil videre max køre 2 måske 3 omgange inden jeg river et hjul af, og så er det oven i købet kun på target tiderne i tire management programmet.
Så der lang vej før jeg er klar til noget som helst :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+2

Re: F1 2016

Indlægaf BoblereN » 30. aug 2016 22:37

Kanon Lars :)

Tire management programmet er faktisk heller ikke bare sådan lige til.. Efter jeg slog mine assists fra har jeg svært ved at nå dem til tiden.. Men når jeg gør får jeg fuld kredit, for jeg er ikke hård nok ved dækkene.. Jeg kan simpelthen ikke få kræfterne i asfalten... Det er ren nurseri..

De første 5 minutter fra silverstone uden alle assists.. Holder godt nede i rækkerne :P har så svært ved at få den med ud af de langsomme sving...



Lykkes mig dog at lave en dobbeltoverhaling.. Nok mest fordi de andre træk sig lidt :P

BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: F1 2016

Indlægaf TigerJax007 » 31. aug 2016 01:22

normann skrev:Online
Mvh Teddy


Det var da helt vildt. Det er 5 dage siden jeg betalte 60 dollars.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: F1 2016

Indlægaf TigerJax007 » 31. aug 2016 01:26

ShumwayDK skrev:Det er fedt, men hold op hvor er det svært med alle assists slået fra.
Har nu brugt ca. 3 timer på kariere, og er fortsat igang med træning til første løb.
Jeg tror ikke jeg kommer til at gennemføre ret meget uden bare lidt assist. Kan indtil videre max køre 2 måske 3 omgange inden jeg river et hjul af, og så er det oven i købet kun på target tiderne i tire management programmet.
Så der lang vej før jeg er klar til noget som helst :D


Nej, jeg må også erkende, at for mig er det rigelig præstation i sig selv, at jeg kører på Hard, som er noget over hvad jeg normalt ville have kunnet uden al vores pCARS-erfaring. Jeg kører stadig med assists, og det har jeg i hvert fald tænkt mig at gøre hele første sæson. Om jeg så skal forsøge at udfordre skæbnen ved at fjerne assists i næste sæson, det vil tiden vise... :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: F1 2016

Indlægaf ShumwayDK » 31. aug 2016 06:36

Til gengæld så er jeg herregod til at aktivere DRS. Konsekvent 0,02 sekund. :D
Jeg er vild med den måde de har lagt opgaver ind i pratice, så du lærer banen at kende, mens du har nogle mål. Det er genialt.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron