Xboxlife forum

F1 2016

Spil med fart på

Re: F1 2016

Indlægaf Wizup » 11. sep 2016 09:59

Jeg tog lige et klip af det. ( se endelig bort fra den dårlige kørsel, blev presset af Bottas i 3 runder og begyndte at tabe fokus)

http://xboxdvr.com/gamer/Sn0wyWolf/video/21437706

Men er det mig der er hel væk, eller kører han mig af banen?
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: F1 2016

Indlægaf Niki Lauda DK » 11. sep 2016 11:02

Han påkører dit baghjul og vipper din bil rundt helt unødigt. Så du er ikke helt væk :lol:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: F1 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 11. sep 2016 12:53

Det er i hvert fald ikke din fejl...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: F1 2016

Indlægaf ShumwayDK » 11. sep 2016 16:36

pyha. Så fik jeg kørt mit første løb på Albert Park.

Efter at have haft et par miserable trænings sessioner, startede jeg min karriere forfra. Jeg var jo ikke nået så langt. :lol:
Denne gang startede jeg karrieren på Hard i stedet for Expert, fortsat uden nogen former for assists. Jeg ved ikke om det er mig der pludseligt er blevet bedre, eller bilen er nemmere at køre på lavere sværhedsgrad.. Men ihvertfald så gik det lige pludseligt strygende.

Mine practice sessioner gik godt, og jeg fik løst alle opgaver. I kval'en endte jeg på pole. Så jeg tænker jeg måske skal justere sværheds graden op igen.
Løbet var en lidt anden sag. Det er sgu fedt at køre løb. Jeg endte som nummer 10, for det var sgu svært nok.
Jeg måtte tage et par flashbacks i brug, da jeg havde det med at køre galt, når jeg forsøgt at kommunikere med pit'en :D

Selvom jeg endte nede i rækkerne på hard, så tror jeg godt jeg kan være med på expert. Jeg skal dog have koncentrationen med mig hele løbet, for den svigtede til tider, og min lap tider var over det hele. :D

Nu prøver jeg et par løb mere på Hard og ser hvordan det spænder af.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+3

Re: F1 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 11. sep 2016 18:40

Hvor meget løbsdistance kører i, i jeres karriere ??
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: F1 2016

Indlægaf Chokofanten » 11. sep 2016 18:44

BulletEyeDk skrev:Hvor meget løbsdistance kører i, i jeres karriere ??


Alt træning og 50 % løb.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

Re: F1 2016

Indlægaf ShumwayDK » 11. sep 2016 19:01

Jeg har sat træningen til 45/45/30, fuld kval & 50% løb
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: F1 2016

Indlægaf BoblereN » 11. sep 2016 20:48

Jeg har smidt min op på fuld løbs distance inkl træninger.

@Wizup - Hehe jeg deler ikke helt samme mening som de andre... Jeg ser din episode som at du misser apex og svinget inden uheldet som giver dig en ringe udgang inkl hastighed... Bagvedkørende holder ideallinjen og når op med sin front til venstre for din bagende... Du tvinger ham så til endten at bremse eller køre af banen ved at køre ind efter ideallinjen. Jeg kan kun se du bruger pilene til at orientere dig.. Jeg bruger spejlene virkelig meget og ville i situationen ikke have forsøgt at komme ind foran ham men blot efterladt plads til ham.. Dit næste sving er et højre og du ville så have den optimale position til svinget... Jeg siger ikke at skylden er din men jeg tror godt at du kunne have undgået uheldet hvis du havde været mere opmærksom på ham.. Jeg er selv kørt galt to gange på samme måde.. Som jeg kunne have ungået og beholdt min position ved at give plads
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: F1 2016

Indlægaf Wizup » 12. sep 2016 18:10

@BoblereN - Jeg forstår skam godt dit argument, men tænker at i og med jeg ligger fuldt foran ham. Nok rammer jeg ikke apex hvilket giver langsom fart samt en virkelig dårlig udgang til det næste sving. Men jeg er trosalt en bil foran ham. Tænker den burde bremse ned for han vælger jo at kører direkte ind i mig, uden at bremse? Det er vel en direkte påkørsel?

Anyway, jeg er videre og det hjælper trodsalt ikke en .... :)
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: F1 2016

Indlægaf BoblereN » 12. sep 2016 18:33

hehe jeg kan sagtens følge dig, det eneste jeg mener er blot at man selv kan gøre meget for at undgå en sådan ulykke.

Jeg er temmelig sikker på, at du aldrig ville se en i F1 trække ind foran en der ikke er 100% bagved ham og bare "regne" med at han trækker sig... Jovist er der nogle der trækker sig fra et overhalingsforsøg henne ved nedbremsningen.. Men ikke på opløbsstrækningen hen til svinget, med mindre der er en der drejer livsfarligt ind foran dem :)
Bremser han på det tidspunkt bliver det livsfarligt for dem der kører bag ham og han kan med garanti aflevere sin placering til bagvedkørende..

Som sagt, størstedelen af mine uheld er på samme måde... I det splitsekund du skal tage beslutningen om du vil efterlade plads til en bil ved siden af dig eller mener du er 100% fri... at man så får trukket ind og bliver puffet på bagenden, så er der kun en vej... direkte ud i autoværnet :P Så jeg forsøger så vidt muligt altid at give plads hvis jeg ved der er nogen... De skal alligevel hele vejen forbi en hvis de er der, og der kan du jo bare gøre livet svært for dem.

EDIT: Hov jeg tror vi taler om to forskellige episoder.. Så klippet igen... Han rammer dig først da du kommer ind foran hans linje bagpå, hvilket ikke medfører nogen ulykke... Senere (da det først går galt), er den episode som jeg snakker om..
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: F1 2016

Indlægaf normann » 12. sep 2016 20:57

Max verstappen spa 2016 ,nico rosberg spanien 2016, Racing bull dk gt3 et eller andet løb hi hi
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: F1 2016

Indlægaf BoblereN » 13. sep 2016 11:49

Du har ret TEddy :)

Nico Rosberg på Hamilton på catalunya 2016 - Der er det jo også Rosberg der er forrest der laver fejlen i mine øjne.

Jeg går ud fra du tænker på Vestappen og Raikkonen når du siger spa 2016 og i anden drs zone efter eau rouge og her ser jeg også forreste køre vestappen der kører uforsvarligt ved at trække sig ind foran raikkonen :)
Jeg synes det er fuldstændig vanvittigt det Vestappen har gang i i F1. Han rykker sig rundt på banen og flytter sig endda i bremsezonerne... Jeg tror virkelig ikke det er gået op for den dreng at det faktisk kan koste liv med de manøvrer han forsvarer sig selv med.
Jeg håber han en dag kommer op mod en køre der ikke vil finde sig i det og trækker "Lad det briste eller bære" kortet... Jeg håber selvfølgelig ikke der er nogen der kommer til skade, men efter min mening kører han uansvarligt :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: F1 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 13. sep 2016 13:02

Har netop fået spillet ind af døren i dag... glæder mig til at se på det, formentlig allerede i aften
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: F1 2016

Indlægaf Benja190782 » 13. sep 2016 13:25

Hvad gav du for det, Bullet?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: F1 2016

Indlægaf Chokofanten » 13. sep 2016 13:26

BulletEyeDk skrev:Har netop fået spillet ind af døren i dag... glæder mig til at se på det, formentlig allerede i aften


Sådan Bullet :D
Så kunne du ikke vente længere. :)
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron