Xboxlife forum

F1 2016

Spil med fart på

Re: F1 2016

Indlægaf TigerJax007 » 23. aug 2016 19:49

Så er det købt. Håber at komme i gang i morgen eftermiddag efter nattevagt :)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: F1 2016

Indlægaf Morten Skou » 23. aug 2016 20:13

Har lige gennemført 3 omgange uden nogle assists overhovedet.... og så valgte spillet selvfølgelig lige, at det skulle blive regnvejr :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: F1 2016

Indlægaf BoblereN » 23. aug 2016 20:43

Stærkt.

Efter jeg fik opdateret xbox og F1, fik jeg kørt monacos GP... 52 minutter, vandt med 2 sekunder ned til vettel..
Det er en nervepirrende bane at være så presset på... Slappede ikke af i 2 sek... frem og tilbage i fuel modes, hele tiden orientere sig i spejlene om han kommer tættere på :P

Anyway... de første 5 minutter af løbet, lidt replay camera og en omgang onboard..
En skam det var overskyet, virkelig en flot bane i solskin.

BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: F1 2016

Indlægaf Chokofanten » 23. aug 2016 21:04

TigerJax007 skrev:Så er det købt. Håber at komme i gang i morgen eftermiddag efter nattevagt :)


Fedt.
Glæd dig.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

Re: F1 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 23. aug 2016 22:20

TigerJax007 skrev:Så er det købt. Håber at komme i gang i morgen eftermiddag efter nattevagt :)


Det var hurtigt du bukkede under for presset :mrgreen:
Kan af jeres tilbagemeldinger godt se, at jeg nok også kommer til at købe denne titel før ellers beregnet
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: F1 2016

Indlægaf Askinas » 28. aug 2016 12:09

Jeg er os frisk på F1 2016 :)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: F1 2016

Indlægaf Morten Skou » 28. aug 2016 12:31

Jeg skal lige love for, at den bil er svær at styre i regnvejr :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: F1 2016

Indlægaf dalingo » 28. aug 2016 13:52

Jeg har også fået gang i F1 2016. Har kun fået trænet lidt og kørt et enkelt 50% løb. Virkeligt sjovt og svært. Man har nok at se til hele tiden. Ved ikke hvordan Bobleren får tid til at snakke med pitten og ændrer benzin blandingen under løbet. Jeg har nok at gøre med at holde bilen på banen og gør bare hvad de siger (o:

Er vi efterhånden nok til at prøve et online løb? Jeg stemmer for at vi starter med den relativt simple Monza som også er på formel 1 kalenderen næste weekend. Jeg er frisk på i løbet af ugen f.eks. kl 21:00.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: F1 2016

Indlægaf Chokofanten » 28. aug 2016 14:32

dalingo skrev:Jeg har også fået gang i F1 2016. Har kun fået trænet lidt og kørt et enkelt 50% løb. Virkeligt sjovt og svært. Man har nok at se til hele tiden. Ved ikke hvordan Bobleren får tid til at snakke med pitten og ændrer benzin blandingen under løbet. Jeg har nok at gøre med at holde bilen på banen og gør bare hvad de siger (o:

Er vi efterhånden nok til at prøve et online løb? Jeg stemmer for at vi starter med den relativt simple Monza som også er på formel 1 kalenderen næste weekend. Jeg er frisk på i løbet af ugen f.eks. kl 21:00.


Jeg vil godt vente lidt med online race.
Jeg har ikke fået kørt så meget, jeg ønskede mig.
Jeg døjer med nedbremsning fra tophastighed til et kort sving. Har nogle problemer med blokering af bremserne.
Hvorfor ved jeg ikke. Men arbejder på det.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: F1 2016

Indlægaf BoblereN » 28. aug 2016 16:25

Jeg er frisk.. Ikke for at være konkurrencedygtig. Men få prøvet onlinedelen af.. Om det kunne byde på noget :)
Er kommet til baku i carriere delen.. Spændt på at prøve den bane.. Sochi var ekstrem svær for mig.. Så tænker det bliver lidt det samme
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: F1 2016

Indlægaf dalingo » 28. aug 2016 18:13

Jeg tror ikke du kan undgå at være konkurrencedygtig....... (o:
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: F1 2016

Indlægaf TigerJax007 » 29. aug 2016 13:11

Så blev første løb i karrieren gennemført. Jeg har valgt at køre medium træning (45/45/30, fuld kval, 50% løb) hvilket da alligevel også hurtigt tager i nærheden af 3,5 timer.

Skrev under med Renault som 2. kører bag Kevin. Efter lidt tilvænning gennem træning skulle kvallen gennemføres. Her gik jeg sgu ud og tog en pole position. Synes hurtigt man vænner sig til styringen og kontrollen. Kevin røg ud i Q1, så målet om at ende over ham blev mere end indfriet :-)

Selve løbet startede lidt skævt, da jeg havde lidt svært ved startmåde med at holde min ene flap inde og træde på gassen. Der røg jeg ned på 3. pladsen, og allerede på første langside efter starten var gået på Albert Park blev jeg påkørt. 4 kørere blev diskvalificeret, inklusiv Kevin. Så var jeg da sikker på at udkonkurrere ham... :-D

Jeg lå nu nr. 6 da jeg fik bilen rettet op. Jeg havde valgt en 2-pit strategi og efter første pitstop lå jeg som pæn 8'er. Efter 2. pitstop ville mit crew pludselig have intermediate dæk på 1 omgang senere. Dette gik galt fordi jeg ikke kunne overskue at styre menuen for næste dæk samtidig med jeg kørte. Derfor endte jeg alt i alt med 4 pitstop. Nu lå jeg nr. 12 og regnen silede ned samtidig med at der i lang tid var safety car. Da der igen kom grønt flag var der 5 omgange igen. Jeg fik hentet Verstappen på 12. pladsen og kørte i mål som 11'er med hhv. 6, 7 og 9 sekunder op til nr. 10, 9 og 8.

Holdets målsætning efter min pole position var en 12. plads, så teamet var tilfredse med 11. pladsen. Men jeg kan da ikke undgå at ærgre mig lidt over det mislykkede pitstop, som formentlig kostede mig point i mit første race.

Overordnet set er jeg dog fint tilfreds med min debut. Det var rart bare at gennemføre. Jeg spiller spillet på Hard sværhedsgrad. Ved godt det ikke er Expert eller Legend som BoblereN, men for mig er det sgu lidt en bedrift at klare mig så fornuftigt med det samme på Hard. Så er der da håb for at jeg snart kan presse den til Expert.

Før i tiden ville jeg aldrig drømme om at starte et F1-spil på sådan en sværhedsgrad. Jeg er slet ikke i tvivl om, at vores mange intense timer sammen i pCARS har båret frugt i den forbindelse :-)

Nu glæder jeg mig bare til forhåbentlig at komme i pointene i Bahrain ;-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+3

Re: F1 2016

Indlægaf ShumwayDK » 29. aug 2016 16:13

Så faldt jeg også i, og spillet er ved at downloade. :D

Skal man bare kaste sig ud i karriere delen, eller kan det anbefales at gennemgå nogle tests/træning inden? Eller giver det helt sig selv når jeg starter spillet første gang?
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: F1 2016

Indlægaf Morten Skou » 29. aug 2016 16:32

TigerJax007 skrev:Selve løbet startede lidt skævt, da jeg havde lidt svært ved startmåde med at holde min ene flap inde og træde på gassen. Der røg jeg ned på 3. pladsen, og allerede på første langside efter starten var gået på Albert Park blev jeg påkørt. 4 kørere blev diskvalificeret, inklusiv Kevin. Så var jeg da sikker på at udkonkurrere ham... :-D


Jeg synes at det er helt vildt så meget man bliver påkørt, måtte starte et løb forfra 3 gange fordi de hele tiden kørte op i mig.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: F1 2016

Indlægaf ShumwayDK » 29. aug 2016 16:55

Skal du så ikke bare køre noget hurtigere, så de ikke kan fange dig?? :lol:

Har lige kørt lidt time trial på Albert Park uden assists med controller. Uhadada. Jeg blev da fuldstændig rundtosset af at lege snurretop. :D

Må hellere få fundet rattet frem og prøve igen. :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron