Xboxlife forum

F1 2016

Spil med fart på

Re: F1 2016

Indlægaf BoblereN » 31. aug 2016 07:05

Hvor handler I jeres spil henne? :)
Jeg sad og kiggede i US store men der kan jeg end ikke finde F1.. Blot af ren nysgerrighed :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: F1 2016

Indlægaf ShumwayDK » 31. aug 2016 10:17

Jeg har købt mit på den danske store til fuld pris. Det var næsten lige så billigt som at købe en fysisk kopi.

Jeg har godt set, at man kan købe det (og til tider andre spil) meget billigt i udenlandske web butikker, der sælger download koder, men jeg har ikke taget springet, da jeg ikke rigtigt har kunne vurdere om det er noget man kan stole på.


Men det kan være at Teddy kan kaste lys over det, hvis det er sådan en web butik han har handlet igennem. :)

EDIT: har set F1 2016 ned til ca. 29 EUR som download kode.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: F1 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 31. aug 2016 10:37

ShumwayDK skrev:Men vi må ikke glemme pCars! #justsaying :)


Kommer vi helt sikkert heller ikke til, det kan jeg garantere ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: F1 2016

Indlægaf normann » 31. aug 2016 10:41

Det kan jeg da prøve jeg gav 25.63 € på digital download ved cjs cd keys har købt der 3 gange og ikke oplevet problemer endnu
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: F1 2016

Indlægaf Chokofanten » 31. aug 2016 10:46

BoblereN skrev:Hvor handler I jeres spil henne? :)
Jeg sad og kiggede i US store men der kan jeg end ikke finde F1.. Blot af ren nysgerrighed :)


Jeg har det lige som shumway.
Har ikke prøvet udenlands download.
Så jeg køber også til fuld pris. Jeg køber heller ikke så mange spil.
Det gør min søn, på sin Xbox.
Så bliver de automatisk downloadet til min også.
Vi har "byttet" Xbox, så hans fysiske er min hjemme Xbox og min fysiske er hans hjemme Xbox.
Så logger vi bare på med en gæste profil på hinandens maskiner.
Det fungerer rigtigt godt.
Online fungerer også. Vi har spillet Fifa mod hinanden i hvert sit rum.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: F1 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 31. aug 2016 11:03

Kan kun finde en PC version på cdkeys... hvis du har et link til der hvor du købte det Teddy så smid det meget gerne her i tråden ;)

EDIT, fandt det.... men har lige et spørgsmål til fremgangsmåden som er nævnt i den grå boks...
Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: F1 2016

Indlægaf normann » 31. aug 2016 11:42

Man får en mail med en profil man logge ind med og så hente spillet ,bagefter sletter man profilen og kan spille det med sin egen profil ,om det er lovligt eller ej ved jeg ikke men kan også købe spil meget billigere i andre lande i eu
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: F1 2016

Indlægaf normann » 31. aug 2016 11:45

Jeg køber også mest spil på disk da jeg kun køber 2-3 spil om året
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: F1 2016

Indlægaf Grabovac88 » 31. aug 2016 17:37

Hej Daugaard, har du mulighed for at smide et link til hvor du har fundet det?
Grabovac88
Niveau 1
 
Indlæg: 88
By: Silkeborg


Re: F1 2016

Indlægaf Morten Skou » 31. aug 2016 17:48

normann skrev:Man får en mail med en profil man logge ind med og så hente spillet ,bagefter sletter man profilen og kan spille det med sin egen profil ,om det er lovligt eller ej ved jeg ikke men kan også købe spil meget billigere i andre lande i eu
Mvh Teddy


Jeg er overbevist om at det ikke er lovligt.. er der ikke folk der er blevet bannet pga. netop det? Det virker en anelse underligt, at de sælger en konto videre.

Her er lidt mere info:
https://www.reddit.com/r/PS4/comments/3 ... aystation/

"I kinda thought this was common knowledge.. If they are selling it from an account the account is most likely stolen."

Kan dog også se at der er flere der skriver at de er fint nok hos dem, jeg tvivler bare pga. fremgangsmåden.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: F1 2016

Indlægaf BoblereN » 31. aug 2016 17:52

Jeg købte det igennem den syd afrikanske store med et gift card købt på syd afrikanske rand... Det rendte i ca. 300,- kr.
Jeg ved ikke om der er noget galt i den metode...

EDIT: Førhen ville jeg helst have købt det som en disc... Men der er en lille piger der bruger xbox'en til at se disney dvd'er går det hårdt udover spil disce der sidder i den :P Så er gået over til at købe til kontoen
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: F1 2016

Indlægaf normann » 31. aug 2016 18:24

Det lyder mere som om han er træt af at spillet ikke virker mere .men som jeg kan forstå det opretter de blot en konto hvor spillet ligger på jeg kan også blot slette profilen også spille på min egen hvis. Jeg sletter spillet eller formater harddisken lægger jeg blot profilen ind og henter spillet igen
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: F1 2016

Indlægaf dalingo » 31. aug 2016 20:20

Så længe priserne er forskellige for hvert land vil denne form for "parallel import" forekomme. Jeg tror ikke det er ulovligt i retslig forstand, men måske vil Microsoft lukke hullet ved f.eks. at fjerne muligheden for at accounts fra forskellige lande kan tilføjes til samme Xbox. Gør de det er spillet mere eller mindre tab. Det er risikoen, men med spil til halv pris er fristelsen selvfølgelig stor.

Jeg køber selv de få spil jeg køber via den danske store på xbox'en og jeg er sikker på at MS griner hele vejen til banken hver gang der er en dansker der "går i fælden". Selv priserne i Elgiganten er væsentlig under store priserne. Sløjt! Købte jeg flere spil ville jeg bestemt også overveje internet tricket.

Men tilbage til F1 2016... (o:
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: F1 2016

Indlægaf DeeKay » 1. sep 2016 13:14

Faktisk var F1 2016 billigere online da jeg købte det, end både Elgiganten og Coolshop. Første gang til dato jeg har oplevet det (i sig selv absurd)
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Re: F1 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 1. sep 2016 18:17

DeeKay skrev:Faktisk var F1 2016 billigere online da jeg købte det, end både Elgiganten og Coolshop. Første gang til dato jeg har oplevet det (i sig selv absurd)


Sådan skulle man jo mene det skulle være... reelt set er der skåret nogle omkostningsled væk (emballage, fragt fra producent til lagre/butikker, disc produktionen inkl. cover + manual, avance for flere led), men om der tillægges udgifter for serverbelastning osv. for download aner jeg intet om, umiddelbart kun det eneste der kan trække den forkerte vej.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 57 gæster

cron