Xboxlife forum

Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Spil med fart på

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 11. apr 2016 09:07

Sådan!

Nu har jeg sparket ATO og Novotex ud.

Og lige nu har vi en liga med 9 personer, hvor alle 9 figurerer rigtigt og figurerer på overall standing. Det er første gang det er sket. Så der er ingen tvivl om, at problemet er opstået med jer 2 af en eller anden årsag.

Nu inviterer jeg jer begge igen og jeg håber, at I har tid til at godkende sådan rimelig snart. Så prøver jeg at tage ATO ind først.

EDIT: Jeg kan ikke invitere jer igen fordi vi ikke er Codemasters venner. Og jeg kan ikke lige finde ud af hvor man bliver det. Gider I selv lige ansøge om medlemsskab igen?
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Novotex » 11. apr 2016 10:22

TigerJax007 skrev:Sådan!

Nu har jeg sparket ATO og Novotex ud.

Og lige nu har vi en liga med 9 personer, hvor alle 9 figurerer rigtigt og figurerer på overall standing. Det er første gang det er sket. Så der er ingen tvivl om, at problemet er opstået med jer 2 af en eller anden årsag.

Nu inviterer jeg jer begge igen og jeg håber, at I har tid til at godkende sådan rimelig snart. Så prøver jeg at tage ATO ind først.

EDIT: Jeg kan ikke invitere jer igen fordi vi ikke er Codemasters venner. Og jeg kan ikke lige finde ud af hvor man bliver det. Gider I selv lige ansøge om medlemsskab igen?

Så har jeg sendt ansøgning
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 11. apr 2016 10:25

Novotex skrev:
TigerJax007 skrev:Sådan!

Nu har jeg sparket ATO og Novotex ud.

Og lige nu har vi en liga med 9 personer, hvor alle 9 figurerer rigtigt og figurerer på overall standing. Det er første gang det er sket. Så der er ingen tvivl om, at problemet er opstået med jer 2 af en eller anden årsag.

Nu inviterer jeg jer begge igen og jeg håber, at I har tid til at godkende sådan rimelig snart. Så prøver jeg at tage ATO ind først.

EDIT: Jeg kan ikke invitere jer igen fordi vi ikke er Codemasters venner. Og jeg kan ikke lige finde ud af hvor man bliver det. Gider I selv lige ansøge om medlemsskab igen?

Så har jeg sendt ansøgning


Fint. Jeg venter lige til ATO har sendt også.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ATOM-DK » 11. apr 2016 11:19

@Tiger

Du få melding så snart jeg har testet det når jeg kommer hjem.
Senest kl 1730 giver jeg melding.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 11. apr 2016 12:24

ATOM-DK skrev:@Tiger

Du få melding så snart jeg har testet det når jeg kommer hjem.
Senest kl 1730 giver jeg melding.


Det er fint. Lige nu er du som nævnt ikke med i ligaen.
Jeg tager på job om lidt og er først hjemme igen kl. 23. Men jeg skal nok lige se om jeg kan få tid til at logge ind og godkende. Det er aldrig helt til at sige hvor travlt der bliver på jobbet, og om jeg får tid.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+2

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 11. apr 2016 15:01

TigerJax007 skrev:
ATOM-DK skrev:@Tiger

Du få melding så snart jeg har testet det når jeg kommer hjem.
Senest kl 1730 giver jeg melding.


Det er fint. Lige nu er du som nævnt ikke med i ligaen.
Jeg tager på job om lidt og er først hjemme igen kl. 23. Men jeg skal nok lige se om jeg kan få tid til at logge ind og godkende. Det er aldrig helt til at sige hvor travlt der bliver på jobbet, og om jeg får tid.


Jeg kigger på det når jeg er hjemme fra fodboldtræning... ca. kl.1830, skal nok opdatere her hvis jeg godkender nogen 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 11. apr 2016 16:14

Det duer bare ikke.

Tidligere i dag lå anmodningen fra Novotex - og der stod Novotex.

Nu ligger der 2 anmodninger fra ATO. Jeg er sikker på, at den ene er Novotex, som har skiftet navn.

Sidst var der 2 gange Novotex - nu er det 2 gange ATO.

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige, men der er altså et eller andet med jer 2, der bare ikke fungerer.

Jeg har ikke godkendt jer. Vil gerne lige have Bullet til at se med egne øjne om det står lige sådan på hans. @Bullet, kig lige om ikke ATO står 2 gange...
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Renoldo » 11. apr 2016 17:18

Så fik jeg smidt en tid.
Ikke så godt som sidst, lavede et par dumme fejl, men klart federe prøver.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 11. apr 2016 17:25

Ja det er noget spøjst...

Jeg ser dette når jeg logger ind:
Billede

Logger jeg ligeledes ind med mit gamertag via Microsoft ser jeg dette:
Billede

Så det ser ud til at der er lidt knas med MS delen, hvor der hentes gamertags ?

NB. jeg har ikke godkendt noget...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 11. apr 2016 17:28

I øvrigt ses event2 med følgende tider:
Billede

Tæt løb sammenlignet med event1...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 11. apr 2016 18:35

Nu prøvede jeg at tilføje ATO - men du figurerede ikke i den samlede stilling.
Derfor smed jeg dig ud igen.

Prøvede herefter at tilføje Novotex for at se om jeg kunne finde frem til hvem af jer der giver problemer.
Men det var samme situation - du figurerede heller ikke i den samlede stilling.

Nu har jeg ladet Novotex stå, og så skal jeg bare lige have ATO til at anmode igen. Så godkender jeg dig, og så er vi alle 11 i ligaen igen. Vi kan ikke bruge den samlede stilling til noget som helst, og må styre det i Bullets skema. Men hvis bare alle 11 kan køre deres løb uden problemer, så må vi leve med det.

Ved virkelig ikke, hvorfor den har så svært ved at godtage jer 2. Det finder vi nok aldrig ud af...
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 11. apr 2016 18:38

BulletEyeDk skrev:Ja det er noget spøjst...

Jeg ser dette når jeg logger ind:
Billede

Logger jeg ligeledes ind med mit gamertag via Microsoft ser jeg dette:
Billede

Så det ser ud til at der er lidt knas med MS delen, hvor der hentes gamertags ?

NB. jeg har ikke godkendt noget...


Ja, og det "sjove" er jo så også, at på min der er det 2 x ATO. Så har vi set alle 3 muligheder =D> =D> =D>
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Novotex » 11. apr 2016 19:02

TigerJax007 skrev:Nu prøvede jeg at tilføje ATO - men du figurerede ikke i den samlede stilling.
Derfor smed jeg dig ud igen.

Prøvede herefter at tilføje Novotex for at se om jeg kunne finde frem til hvem af jer der giver problemer.
Men det var samme situation - du figurerede heller ikke i den samlede stilling.

Nu har jeg ladet Novotex stå, og så skal jeg bare lige have ATO til at anmode igen. Så godkender jeg dig, og så er vi alle 11 i ligaen igen. Vi kan ikke bruge den samlede stilling til noget som helst, og må styre det i Bullets skema. Men hvis bare alle 11 kan køre deres løb uden problemer, så må vi leve med det.

Ved virkelig ikke, hvorfor den har så svært ved at godtage jer 2. Det finder vi nok aldrig ud af...

Jeg er så tilbage ved intet at kunne så snart jeg vælger liga i menuen, den prøver at hente leaderboard igen og går bare i loop. Tror ikke rigtigt det her kommer til at fungere for mig og ATO før i starter en helt ny liga op, var det ikke værd lige at prøve hvis Tigerjax007 lige lave en helt ny dummy liga som ATO og jeg kunne joine og se om det stadig fuckede helt op.
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 11. apr 2016 19:13

Jeg er så tilbage ved intet at kunne så snart jeg vælger liga i menuen, den prøver at hente leaderboard igen og går bare i loop. Tror ikke rigtigt det her kommer til at fungere for mig og ATO før i starter en helt ny liga op, var det ikke værd lige at prøve hvis Tigerjax007 lige lave en helt ny dummy liga som ATO og jeg kunne joine og se om det stadig fuckede helt op.


Jeg tror desværre ikke det ændrer meget. Jeg tror det er jeres brugere der på en eller anden måde er inficerede. Det virker i hvert fald meget sært, at det netop er jer 2 og ingen andre.

Men jeg gør selvfølgelig gerne forsøget.

Hermed er der oprettet en liga: Xboxlife Test

Ligaen har åben tilmelding, hvilket vil sige, at jeg ikke behøver godkende jer. I ryger direkte ind. Ligaen vil ikke blive kørt og er udelukkende en test for at se om vores eksisterende liga er syg.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 11. apr 2016 19:28

@Novotex

Jeg er ked af at sige det, men allerede nu, hvor vi kun er dig og mig i testligaen, ligger jeg nr. 1 på en samlet stilling, hvor kun jeg figurerer. Ved ikke hvordan vi løser det her.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster

cron