Xboxlife forum

Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Spil med fart på

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 9. apr 2016 12:08

Man kan som admin af en liga tildele penalty point, men desværre ikke tildele point, ellers havde det været løsningen
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 9. apr 2016 12:28

Hmmm, ja det er sgu da sært. Jeg kan ikke umiddelbart finde grunden til at du ikke figurerer.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 9. apr 2016 12:38

Men det er da også stukket helt af et eller andet sted.
Novotex har heller ikke fået point - men til gengæld så står han på listen som deltager 2 gange... Nu ved jeg ikke hvilken en af ham jeg skal smide ud :roll:
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ShumwayDK » 9. apr 2016 12:51

Novotex har heller ikke fået point på trods af en 4. plads
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 9. apr 2016 12:55

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Det er virkelig sært. Vi må se til næste sæson om det bliver bedre.
Imidlertid, så kører vi pointene manuelt som Bullet nævner. Den gemmer heldigvis de rigtige placeringer under selv løbsresultaterne. Det er bare i samlet stilling, at det går i skvuddermudder.

Vi bruger som den også selv forsøger de officielle pointsystemer fra WRC som følger:

1: 25 point
2: 18 point
3: 15 point
4: 12 point
5: 10 point
6: 8 point
7: 6 point
8: 4 point
9: 2 point
10: 1 point

Dog får man ingen point, hvis man ikke gennemfører løbet eller ikke kører løbet færdigt.

Derfor ser stillingen efter løb 1 ud som følger:

1 ATO DK 25
2 Renoldo 18
3 BulletEyeDK 15
4 Novotex 12
5 NikiLaudaDK 10
6 TigerJax007 8
7 ShumwayDK 6
8 RacingBullDK 0
9 skou 0
10 ZonicDK 0


@Bullet: Har vi en hurtig model fra pCARS-ligaen vi kan bruge til pointene, så det ikke ligner lort ligesom det jeg lige har lavet oven over? :-D
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 9. apr 2016 12:56

ShumwayDK skrev:Novotex har heller ikke fået point på trods af en 4. plads


Har du læst posten lige over din egen? ;-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 9. apr 2016 13:02

Men når jeg kigger på listen over medlemmer af ligaen, så står der rigtig nok 10 medlemmer.

Novotex står der 2 gange, og ATO står der ikke. Jeg tror derfor fejlen er opstået ved, at den har lavet ged i jer 2. Det er nok heller ikke tilfældigt, at det lige netop er jer 2, der er blevet snydt for point.

Skal jeg evt. prøve at fjerne jer og tilføje jer igen? Det er med fare for, at det går endnu mere galt end det allerede har gjort, og I vil helt sikkert miste de tider I har kørt i løb 1. Men hvis I siger god for det og er ligeglade med tiderne, så synes jeg vi skal forsøge det for at se om det retter sig ind. Så ved vi det om ikke andet til næste sæson.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ShumwayDK » 9. apr 2016 13:07

TigerJax007 skrev:
ShumwayDK skrev:Novotex har heller ikke fået point på trods af en 4. plads


Har du læst posten lige over din egen? ;-)


Shut up! :) Dine indlæg var der ikke da jeg begyndte at skrive min besked, og forummet kom ikke med en advarsel om at der var kommet nye indlæg imellemtiden!
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Novotex » 9. apr 2016 13:25

TigerJax007 skrev:Skal jeg evt. prøve at fjerne jer og tilføje jer igen? Det er med fare for, at det går endnu mere galt end det allerede har gjort, og I vil helt sikkert miste de tider I har kørt i løb 1. Men hvis I siger god for det og er ligeglade med tiderne, så synes jeg vi skal forsøge det for at se om det retter sig ind. Så ved vi det om ikke andet til næste sæson.

Gerne for min skyld
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 9. apr 2016 13:48

TigerJax007 skrev:Men når jeg kigger på listen over medlemmer af ligaen, så står der rigtig nok 10 medlemmer.

Novotex står der 2 gange, og ATO står der ikke. Jeg tror derfor fejlen er opstået ved, at den har lavet ged i jer 2. Det er nok heller ikke tilfældigt, at det lige netop er jer 2, der er blevet snydt for point.

Skal jeg evt. prøve at fjerne jer og tilføje jer igen? Det er med fare for, at det går endnu mere galt end det allerede har gjort, og I vil helt sikkert miste de tider I har kørt i løb 1. Men hvis I siger god for det og er ligeglade med tiderne, så synes jeg vi skal forsøge det for at se om det retter sig ind. Så ved vi det om ikke andet til næste sæson.


Tror ikke du skal begynde at fjerne folk fra ligaen når den er startet, så tror jeg først der går ged i det... nu er skaden sket med den manglende pointgivning, underligt nok... mon ikke det er en fejl CM allerede kender til og lukker dette i en patch ?

Jeg ser lige om jeg kan brygge noget nemt og hurtigt sammen så vi let selv kan styre point ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+3

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ATOM-DK » 9. apr 2016 14:20

Det er da spøjst.

Det er enten manuelle points eller ... slette ligaen og lave en ny. Så kan vi bare køre den Finske runde igen. ;)
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ShumwayDK » 9. apr 2016 14:59

ATOM-DK skrev: Så kan vi bare køre den Finske runde igen. ;)


Ingen indvendinger herfra :mrgreen:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+2

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Novotex » 9. apr 2016 16:11

Jeg vil ihvertfald gerne kickes ud, når jeg vælger league menuen prøver den med det samme at finde leaderboard og kan ikke finde noget og så looper den eller bare på den måde ind til jeg slår spillet ihjel, jeg kan ikke engang komme tilbage i menuen.....se evt. mit aktivitetsfeed der ligger video af det.
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 9. apr 2016 17:09

@ATO DK

Giver det her mening ?

After you have created the league through the website you need to start the game and go into the league section, once there choose to go online to look for leagues, then look for your own league and request to join from there and you will then be directed to accept your own request, then you should show in the points bud


Der er en tråd på det officielle CodeMasters forum hvor en bruger har samme problem som os med en kører der ikke får tildelt point, det ovenfor skulle givetvis kunne afhjælpe det ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ATOM-DK » 9. apr 2016 17:47

BulletEyeDk skrev:@ATO DK

Giver det her mening ?

After you have created the league through the website you need to start the game and go into the league section, once there choose to go online to look for leagues, then look for your own league and request to join from there and you will then be directed to accept your own request, then you should show in the points bud


Der er en tråd på det officielle CodeMasters forum hvor en bruger har samme problem som os med en kører der ikke får tildelt point, det ovenfor skulle givetvis kunne afhjælpe det ?


Er det ikke hvis du har oprettet leaguen. Den bliver vist som den skal på Boxen.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron