Xboxlife forum

Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Spil med fart på

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Novotex » 11. apr 2016 20:02

TigerJax007 skrev:@Novotex

Jeg er ked af at sige det, men allerede nu, hvor vi kun er dig og mig i testligaen, ligger jeg nr. 1 på en samlet stilling, hvor kun jeg figurerer. Ved ikke hvordan vi løser det her.

Gør ikke noget, jeg har trukket mig ud af den originale liga, så sætter jeg codemasters på opgaven og vender tilbage i sæson 2 8)
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 11. apr 2016 20:47

Novotex skrev:
TigerJax007 skrev:@Novotex

Jeg er ked af at sige det, men allerede nu, hvor vi kun er dig og mig i testligaen, ligger jeg nr. 1 på en samlet stilling, hvor kun jeg figurerer. Ved ikke hvordan vi løser det her.

Gør ikke noget, jeg har trukket mig ud af den originale liga, så sætter jeg codemasters på opgaven og vender tilbage i sæson 2 8)


Du skal være hjertelig velkommen :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf mortnDK » 11. apr 2016 20:58

Man skulle tro jeg var med, det lader ikke til det virker.. Præcis som når jeg plejer at være med i pCars party og løb :P
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BoblereN » 12. apr 2016 06:38

Uden at være sikker tror jeg, at jeg har ansøgt om deltagelse i ligaen! 8)

Edit:
Og her er min rally debut - Kan kun tilslutte mig Toftes indledning til hans anmeldelse... 100% fokus og indlevelse.
Jeg synes selv det var den vildeste stage og det ikke kunne gøres bedre på nogen måde, men da jeg så replay'en kunne jeg godt se der ikke var så meget fart over feltet som jeg troede! Og plads til forbedring! Haha.

http://xboxclips.com/BoblereN/c3d1551d-2cfc-4076-9730-853c3f32f9cb

Har stadig til gode at prøve med rat og pedaler. Det ser jeg frem til
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 12. apr 2016 07:49

Aktuelt ses disse tider på event 2:
Billede

Jeg får desværre ikke selv sat en tid i denne omgang, må komme stærkt igen til event 3...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 12. apr 2016 07:49

@BoblereN - du skulle være godkendt kan jeg se - velkommen til ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 12. apr 2016 07:50

@mortn: Der ligger ikke nogen ansøgning fra dig.

@BoblereN: Du er nu godkendt og du ser i øvrigt også ud til at figurere fint i den samlede stilling. Så dig er der umiddelbart ingen problemer med :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 12. apr 2016 07:50

BulletEyeDk skrev:@BoblereN - du skulle være godkendt kan jeg se - velkommen til ;)


Haha :-) Ja, så har jeg lige godkendt ham som du checkede. Det kalder jeg timing :-D
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 12. apr 2016 08:00

ATO har ikke givet lyd fra sig siden vi talte om problemerne der fortsatte. Jeg antager, at det er fordi han har givet op, hvilket jeg udmærket godt kan forstå. Vi må se om vi kan få de tabte med i 2. sæson, hvor Codemasters forhåbentlig har fået fixet det så alle kan deltage.

Til orientering er vi nu 10 med BoblereN's seneste ankomst. Og vi ser alle 10 ud til at figurere korrekt i den samlede stilling. Det var allerede der, vi før kunne se problemer, så jeg er optimist. Vi må se når point for runde 2 fordeles, om ikke det fungerer for os 10 nu.

Jeg har tildelt de 5 af os, som fik point i runde 1 nogle strafpoint. Det er ikke fordi I har gjort jer fortjent til dem som sådan, men fordi jeg har valgt at lade pointene for runde 1 være lig med de placeringer folk rent faktisk kørte ind. Det vil sige, at selvom ATO og Novotex ikke er med alligevel, så har de stadig fjernet pointene for 1. pladsen og 4. pladsen. Således får fx. Renoldo point for den 2. plads han reelt kørte ind, Niki får for den 5. plads han reelt kørte ind og jeg får for den 6. plads jeg reelt kørte ind. Det synes jeg er mest rimeligt. Håber i er enige.

Så fra nu af burde I kunne kigge på den samlede stilling på hjemmesiden og regne med de point folk har. (7-9-13 i forhold til opdateringen efter runde 2 - holder vejret i spænding) :-)


EDIT: @BoblereN @skou @Niki - I har nu 2 timer og 57 minutter inden runde 2 lukker. Daugaard du er undskyldt med sygdom :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+3

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BoblereN » 12. apr 2016 08:49

Fedt - Jeg når så nok også først at deltage i næste event.. Jeg er vild med konceptet, fedt lavet af CM.

Jeg kom til at tænke på, når nu multiplayer event bliver arrangeret fra dirtgame.com - Mon det så er muligt at køre mod hinanden på kryds af enhederne, her tænker jeg PS4,X1 og PC?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Niki Lauda DK » 12. apr 2016 14:12

Jeg kan ikke nå alle løbene, så jeg er kun med for sjov. Det bliver primært fredage eller lørdage jeg kan gennemføre og onsdage bruges på pcars :-)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+3

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ATOM-DK » 13. apr 2016 07:19

Sorry jeg ikke lige har fået skrevet. Er blevet totalt opslugt af The Division.
Jeg venter på næste liga. Spøjst der er problemer med mig og Novotex.

Jeg prøvede denne gang at tilmelde mig fra boxen, men det kan jo være ligemeget, for den åbner en Internet Explorer.

Håber det går bedre næste gang.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+3

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 13. apr 2016 07:22

Jeg kan så til gengæld med glæde sige, at pointene for runde 2 er fuldstændig korrekt opdateret. Stillingen passer, og således har Renoldo nu lagt sig i spidsen med 30 point, skarpt forfulgt af Zonic med en flot 1. plads i sidste løb og Shumway på 3. pladsen med 24 point.

@Bullet, Jeg går ud fra, at du får trukket stillingen her ind i forummet på vanlig lækker vis? ;-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ShumwayDK » 13. apr 2016 07:40

BoblereN skrev:Jeg kom til at tænke på, når nu multiplayer event bliver arrangeret fra dirtgame.com - Mon det så er muligt at køre mod hinanden på kryds af enhederne, her tænker jeg PS4,X1 og PC?


Det skulle man mene, men jeg tror det ikke. For det er ikke de samme ligaer man kan søge frem, nå man vælger forskellige platforme. F.eks. kan jeg ikke finde vores liga, hvis platformen står til Steam (hvilket den ofte gør når jeg logger ind :) )

Med mindre det er noget der kan sættes op når liga'en startes. Det kan være Tiger kan svare på det.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 13. apr 2016 18:42

Billede

Billede

NB. jeg har stadig ATO DK i databasen, hvorfor han fremgår af stillingen...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron