Xboxlife forum

Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Spil med fart på

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 11. maj 2016 22:52

Det er lykkedes mig at køre de første 2 stages i Wales, første stage gik nogenlunde og jeg kom igennem uden straf, men stage 2 var et helt andet miserabelt løb, hvor jeg også punkterede på det ene bagdæk, hvilket ikke gjorde tingene nemmere...

Jeg må desværre sande at racenet er helt i knæ i aften... nu har jeg samlet set brugt lidt over 1 time på at køre de 2 første stages... herefter har jeg uden held forsøgt at komme igang med næste stage... desværre ser det ikke ud til at lykkedes.

Det er lidt CodeMasters i en nøddeskal det her.... få nu bare fikset jeres servere, det kan ikke være så svært, ser desværre ud til at spillets egen succes enten er kommet bagpå deres setup med serverne, eller et økonomisk aspekt, hvor man forsøger at spare sig igennem med et minimum af servere....
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BoblereN » 12. maj 2016 06:28

Ja det lykkedes mig at få gennemført de lidt over 20 minutters rally på ikke mindre end en time..
Måtte sidde og trykke "A" gentagene gange mellem hver stage fordi racenet var unavailable...
Kom kun igennem fordi jeg var for stædig til at pakke setup'et sammen uden at have gennemført
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Wizup » 12. maj 2016 14:51

Jeg har set et Tweet fra Codemasters/Dirt som siger de lavede en Back-end opdatering i går aftes. Dette skulle forbedre stabiliteten af Racenet.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ShumwayDK » 15. maj 2016 17:53

Det har bestemt overhovedet ikke hjulpet en meter.
Jeg er tæt på at slette dette spil. Har nu siddet i indtil videre 30minutter bare og trykket A for at prøve at downloade leaderboardet efter stage 2!!! :evil:
Jeg er komplet ligeglad med stillingen, da den har uploadet min tid. Jeg vil bare til næste stage.

Det er simpelthen for ringe. Ovenikøbet nu hvor jeg øjner en chance for at slået Bobleren!

Er der nogen som ved om der er et trick til at fortsætte? Kan man quit'e spillet og fortsætte senere??
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BoblereN » 15. maj 2016 18:50

Jeg har gjort det samme som dig lars.. Med lidt held efter 5-10 gange kom jeg videre..
Virkelig ringe :)
Du skulle også helst slå mig.. Fik godt nok smadret den bil voldsomt.. Og måtte køre den lange stage uden det ene baghjul
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ShumwayDK » 15. maj 2016 18:55

nå. quit'ede ud af spillet og startede det op igen.
Igen en masse problemer med at logge på racenet.

Det lykkedes langt om længe, men jeg skulle køre stage 2 igen, selvom den havde uploadet min tid i første forsøg.
I andet forsøg satte en en (synes jeg selv) kanontid. knap 14 sekunder hurtigere end første forsøg, men det var tiden den allerede havde uploadet der gjaldt.
Det er måske også fair nok over for ens konkurrenter.

Mellem stage 2-3 og 3-4 skulle jeg så "kun" bruge ca. 5 minutter per gang for at hhv uploade og downloade tider. SUK!

Ellers thumbs up til Tiger for at have sammensat nogle fede stages til Tysklands rally'et. =D> Superfede stages!
Ærgerligt at det skal ødelægges af en elendig CM infrastruktur.
Senest rettet af ShumwayDK 15. maj 2016 18:59, rettet i alt 1 gang.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ShumwayDK » 15. maj 2016 18:58

BoblereN skrev:Du skulle også helst slå mig.. Fik godt nok smadret den bil voldsomt.. Og måtte køre den lange stage uden det ene baghjul


Ahh :D Så er jeg pludselig ikke så imponeret over at slå dig med 1m25sek :lol:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 15. maj 2016 21:03

Jeg må indrømme, jeg er stået helt af mht. ligaen... når det kører så ringe som det gør, så gider jeg ikke spilde min tid på det...

Virkelig en skam, det kunne have været rigtigt godt, og en ret nem måde at dyste internt på i DiRT her på siden - det skal bare virke, når jeg sætter mig ned for at køre mine stages... og det var ikke tilfældet sidste eller forrige gang, og med det i skriver, ser problemerne ikke ud til at være løst...

Jeg holder øje med tråden og kører igen, når CM får opgraderet deres server kapacitet...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Renoldo » 15. maj 2016 22:54

Ja det er skide ærgerligt at der er problemer.

Da det tog en krig at uploade tiderne imellem hver prøve, så talte jeg sammen efter sidste prøve, der kan være smuttet et par stykker men ellers omkring 350 gange skulle jeg trykke på A for at tiden på sidste prøve gik igennem.

Røvsnaps....
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Niki Lauda DK » 16. maj 2016 12:37

Jeg kørte Lancia Stratos i første etape og grafikken gik helt agurk i interiøret. Selve Bagpladen, som urene sidder i var et ragnarok af psykedeliske farver og jeg kunne slet ikke koncentrere mig om kørslen. Og så kunne den heller ikke gemme resultatet. Jeg var fanget var nødt til at slukke spillet. Så det er indtil videre nok bare et singleplayer spil for mit vedkommende, hvilket betyder meget begrænset brug af spillet.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ShumwayDK » 16. maj 2016 17:40

De psykedeliske farver dukker også op med jævne mellemrum i singleplayer.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ShumwayDK » 25. maj 2016 22:07

Bare til behagelig info, så har Racenet opført sig eksemplarisk de sidste 2 runder.
Det er en helt anden historie med chafutten i Fiat'en :D

Så I kan bare komme igang!
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Niki Lauda DK » 20. jun 2016 22:36

Kommer der gang i vores rallyliga igen ? Jeg er nemlig helt overbevist om at jeg nu kan crashe mindre end 10 gange pr. Stage og endda give mekanikerne mulighed for at nappe en lille lur inden bilen skal køre igen efter de har pudset forruden og tjekket for stenslag fra forankørende søndagsbilister.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron