Xboxlife forum

Assetto Corsa

Spil med fart på

Re: Assetto Corsa

Indlægaf Benja190782 » 26. aug 2016 18:24

De var åbenbart klar over framerate problemet på Xbox One..

Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Assetto Corsa

Indlægaf Niki Lauda DK » 26. aug 2016 18:29

Jeg så et review fra john sabol og han siger at man ikke kan oprette en privat online lobby og er nødsaget til spille i åbne istedet.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Assetto Corsa

Indlægaf Benja190782 » 26. aug 2016 19:14

Ja det har jeg også lige opdaget - vi venter på svar fra Kunos ang. det problem.
Der er flere ting på PC version som ikke er med på konsol versionerne. Blandt andet private lobbys, seat adjustment osv.

Dog mener jeg stadig de har haft en bedre launch end SMS havde med PCARS.
Der skal nok komme forbedringer..
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: Assetto Corsa

Indlægaf Niki Lauda DK » 27. aug 2016 01:39

Ja når pengene begynder at rulle ind fra konsolspillerne, så skal de nok få gang i forbedringerne. Jeg har hentet det, men røg i en omgang gta5 med kammierne istedet for. Så det må vente til i morgen :)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Assetto Corsa

Indlægaf Benja190782 » 27. aug 2016 09:12

Jeg har min FFB setting nede på 22 i AC med mit TX rat.
100 er umuligt at dreje med - du må lige skrive hvad du synes føles bedst.. Bare det at kunne føle asfalten så detaljeret på lige vej er en fryd! Virkelig fed fornemmelse. :D
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: Assetto Corsa

Indlægaf Niki Lauda DK » 27. aug 2016 09:24

Jeg kørte drift i M3'eren meget kort her til morgen og ja, 100% er alt for voldsomt. Jeg satte den på 35 og den skal endnu længere ned.

Selve styringen føles meget naturlig og pedaler + gearskifter virker også godt.

Jeg blev skuffet over den tamme lineære arkade-motorlyd. Det må de meget gerne gøre noget ved i nærmeste fremtid.

Men jeg glæder mig til at få en god lang session hvor man kan få prøvet spillet ordentlig af.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Assetto Corsa

Indlægaf Benja190782 » 28. aug 2016 10:56

En af de virkelig fede ting ved Assetto Corsa er, at man kan navigere rundt i menu'en med Xbox controlleren, samtidigt med rattet virker.

Det betyder at jeg nu kan kører med et rigtigt rat i AC! ;)

Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: Assetto Corsa

Indlægaf Blade Dk » 28. aug 2016 14:52

Hvordan er karriere delen
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Assetto Corsa

Indlægaf Niki Lauda DK » 28. aug 2016 18:00

^ Det hele er lidt tamt og bærer præg af det meget lille team der står bag. Men når du kører på asfalten og bilerne opfører sig som biler burde, så går det op for en, at det er det, det hele spillet handler om. Det er nærmest en direkte modsætning til Forza, hvor fysikken på ingen måde kan leve op til resten af spillet. Et godt eksempel i AC er den gamle RUF Yellowbird. Det er bare skide sjovt at presse den til grænsen og forsøge at redde den når den begynder at krænge. Men grafikken er lidt kornet hist og pist og lyden er fesen. Man skal ihvertfald ikke forvente at man får et helstøbt goty bilspil.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Assetto Corsa

Indlægaf Blade Dk » 28. aug 2016 18:42

Ok så bliver det et NO GO herfra
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472

+2

Re: Assetto Corsa

Indlægaf Benja190782 » 28. nov 2016 20:34

Til dem med Assetto Corsa på konsollerne, så kommer den længe ventede "Porsche Pack 1" sammen med 1.9 updateringen imorgen!

Version 1.9 har forbedret lyd og en masse andre lækre detaljer med sig. Privat lobbies kommer med "Porsche Pack 2" i December.

Her er lidt af hvad vi kan glæde os til imorgen:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: Assetto Corsa

Indlægaf BulletEyeDk » 28. nov 2016 21:32

Hvor er det her spil henne multiplayer mæssigt ? løbs opsætning, kval. og race muligheder ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Assetto Corsa

Indlægaf Benja190782 » 28. nov 2016 21:55

På konsol bliver det først muligt, at oprette private lobbies efter næste updatering i December - så må vi se hvor mange muligheder der er.

Jeg kan tilføje at Assetto Corsa giver mig LANGT mere køreglæde bag rattet end Project CARS. Efter de seneste opdateringer er AC blevet væsentlig bedre på konsol. Fysikken er på et helt andet niveau og meget mere sjovt at kører efter min mening. Lyden har dog været noget bag efter - hvilket de får rettet op på imorgen.

Private lobbies kommer til at ændre alt for AC på konsollen. Uden tvivl..
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: Assetto Corsa

Indlægaf BoblereN » 29. nov 2016 06:50

Bliver spændende at høre hvad de sidste patches kommer til at gøre for spillet :)
Jeg overvejede at kaste lidt penge efter det, her ved black friday... Men jeg droppede det igen, da jeg kom i tanke om, at min bror nævnte for mig på PC bliver der lavet rigtig meget "aftermarket" sager af brugerne, biler, baner osv. som faktisk var den gode del af spillet. Den kan jeg desværre ikke se komme til konsol... Men lad os se om der ikke dukker en gold udgave op på et tidspunkt med alle DLC pakker når spillet er i mål :) Så tror jeg at jeg overvejer det igen
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Assetto Corsa

Indlægaf Niki Lauda DK » 29. nov 2016 12:21

Hvis Assetto's fysik og bilpark blev direkte overført til Project Cars, så ville vi have det absolut bedste og mest tilfredsstillende bilspil nogensinde. Ihvertfald når vi taler om banekørsel og multiplayer. Men fedt at høre der sker noget Benja !

Jeg er klar på en hyggeaften i en private lobby :mrgreen:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster