Xboxlife forum

Need for Speed tråden

Spil med fart på

Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Mor7enMT » 30. okt 2015 17:32

Benja190782 skrev:Er der ikke noget med at man ikke kan opgradere sine bremser visuelt alligevel? Sådan som de ellers har vist i en trailer..


Skulle også være på vej. Virkede ikke optimalt og derfor kommer det senere
Mor7enMT
Niveau 0
 
Indlæg: 8

+1

Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Rasbred » 30. okt 2015 18:01

nu fik jeg lige gamet i 3-4 timer..

og har allerede gennemført 28%.........

det er da alligvel hurtigt man rykker igennem det spil... kan være jeg kan nå at gennemfører på de 10 timer man har fra EA acces :D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Benja190782 » 30. okt 2015 18:39

Jeg ved godt at jeg er hysterisk med motorlyden, men jeg undre mig simpelthen over, at lyden ikke ændre karakter, når man installere en "Decatted Non Resonated Exhaust" eller når man f.eks. skifter de visuelle "exhaust tips".

Ghost Games bekræftede for længe siden, at lyden ville ændre sig ved opgraderinger (ikke bare turbolyde osv.) og de har endda vist en Honda Civic i en trailer, som lyder NØJAGTIG som den Mitsubishi Lancer der var med i NFSU2.
I traileren står der oven i købet "REPRESENTATIVE OF GAME EXPERIENCE".

Nogle der kan bekræfte det her?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Rasbred » 30. okt 2015 20:47

Benja190782 skrev:Jeg ved godt at jeg er hysterisk med motorlyden, men jeg undre mig simpelthen over, at lyden ikke ændre karakter, når man installere en "Decatted Non Resonated Exhaust" eller når man f.eks. skifter de visuelle "exhaust tips".

Ghost Games bekræftede for længe siden, at lyden ville ændre sig ved opgraderinger (ikke bare turbolyde osv.) og de har endda vist en Honda Civic i en trailer, som lyder NØJAGTIG som den Mitsubishi Lancer der var med i NFSU2.
I traileren står der oven i købet "REPRESENTATIVE OF GAME EXPERIENCE".

Nogle der kan bekræfte det her?


brug da lige 30-40 kr på EA Acces i en måned også få brugt de 10 timer til at teste benja ?? :D :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Benja190782 » 30. okt 2015 20:50

Jamen hvordan fungere det der EA Access? Jeg har jo forudbestilt spillet hos Coolshop, men hvis jeg køber EA Access for at spille NFS, kan man så godt bare nøjes med at spille de 10 timer eller skal man købe spillet online bagefter også?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Rasbred » 30. okt 2015 20:53

Benja190782 skrev:Jamen hvordan fungere det der EA Access? Jeg har jo forudbestilt spillet hos Coolshop, men hvis jeg køber EA Access for at spille NFS, kan man så godt bare nøjes med at spille de 10 timer eller skal man købe spillet online bagefter også?


EA acces giver bare adgang i 10 timer.. så hvis du bruger de 10 timer så burde du kunne forsætte når din disc kommer :) ellers bare brug de 10 timer som demo også slet det bagefter :)

jeg skal selv have Need for speed på PS4.. da det lagger alt for meget på Xbox one.. og skulle eftersigne kører genialt på PS4.. så jeg bruger bare de 10 timer som demo indtil på torsdag :)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf z0ntax » 31. okt 2015 15:41

Benja190782 skrev:Jamen hvordan fungere det der EA Access? Jeg har jo forudbestilt spillet hos Coolshop, men hvis jeg køber EA Access for at spille NFS, kan man så godt bare nøjes med at spille de 10 timer eller skal man købe spillet online bagefter også?


Det giver bare 10 timers adgang hehe... Og når du så har modtaget spillet fra coolshop kan du fortsætte med at spille fra hvor du slap uden at tænke på install :wink: ... Og så er der jo osse battlefront senere på måneden som prøve :D
Billede
z0ntax
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: Varde


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf z0ntax » 31. okt 2015 15:42

Rasbred skrev:
Benja190782 skrev:Jamen hvordan fungere det der EA Access? Jeg har jo forudbestilt spillet hos Coolshop, men hvis jeg køber EA Access for at spille NFS, kan man så godt bare nøjes med at spille de 10 timer eller skal man købe spillet online bagefter også?


EA acces giver bare adgang i 10 timer.. så hvis du bruger de 10 timer så burde du kunne forsætte når din disc kommer :) ellers bare brug de 10 timer som demo også slet det bagefter :)

jeg skal selv have Need for speed på PS4.. da det lagger alt for meget på Xbox one.. og skulle eftersigne kører genialt på PS4.. så jeg bruger bare de 10 timer som demo indtil på torsdag :)


Har ikke oplevet noget som helst lag de timer jeg har spillet :shock:
Billede
z0ntax
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: Varde


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 31. okt 2015 15:59

z0ntax skrev:
Rasbred skrev:
Benja190782 skrev:Jamen hvordan fungere det der EA Access? Jeg har jo forudbestilt spillet hos Coolshop, men hvis jeg køber EA Access for at spille NFS, kan man så godt bare nøjes med at spille de 10 timer eller skal man købe spillet online bagefter også?


EA acces giver bare adgang i 10 timer.. så hvis du bruger de 10 timer så burde du kunne forsætte når din disc kommer :) ellers bare brug de 10 timer som demo også slet det bagefter :)

jeg skal selv have Need for speed på PS4.. da det lagger alt for meget på Xbox one.. og skulle eftersigne kører genialt på PS4.. så jeg bruger bare de 10 timer som demo indtil på torsdag :)


Har ikke oplevet noget som helst lag de timer jeg har spillet :shock:


Har kun lige brugt ca. 1 time i spillet, men har heller ikke set noget som helst lag
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Need for Speed tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 31. okt 2015 16:02

Benja190782 skrev:Jamen hvordan fungere det der EA Access? Jeg har jo forudbestilt spillet hos Coolshop, men hvis jeg køber EA Access for at spille NFS, kan man så godt bare nøjes med at spille de 10 timer eller skal man købe spillet online bagefter også?


Med EA access får du adgang til et spilkatalog, hvor ældre titler kan spilles så længe du har betalt for adgangen, det kan enten være pr. månedsbasis eller pr. år (kan klart anbefales pr. år) Der bliver løbende tilføjet nye spil til EA access...

En del af deres titler (Sportsspillene og bla. også Need For Speed) er tilgængelig i 10 timer (fuld spil) ca. 1 uge før release... når du køber spillet fortsætter du hvor du kom til i de 10 timer...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Benja190782 » 31. okt 2015 16:11

Så har jeg hentet det! Kæft en lyd! Jeg er i himlen! :mrgreen:

Det er drømme spillet for mig, med alle de fede ting man kan med bilerne!

Fåårk jeg kommer til at bygge biler i det her! Nøøj hvor er det godt!
Jeg oplever heller ingen lag, men jeg tror Rasbred trænger til en "hard reset" på sin XB1. Det hjælper tit på den slags.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Rasbred » 31. okt 2015 16:17

Det er komplet uspiligt her :-(

Hard reset ?? Er det bare genstart???
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf JohnH » 31. okt 2015 16:55

Rasbred skrev:Det er komplet uspiligt her :-(

Hard reset ?? Er det bare genstart???


Hold fingeren på Xbox symbolet på din Xbox konsol indtil den stopper/lukker og så starter du bare maskinen igen, det er hard reset.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Benja190782 » 31. okt 2015 17:00

Rasbred skrev:Det er komplet uspiligt her :-(

Hard reset ?? Er det bare genstart???


Hard reset er næsten, som John siger - mange glemmer bare at man skal blive ved med, at holde fingeren på Xbox knappen (på konsollen) indtil du kan hører den lille snurren af strøm også er væk - det vil sige: hold fingeren på knappen selvom lyset slukker og bliv ved i 10-15 sek.

Ellers rydder den ikke ordenligt op. Det er ret vigtigt.

Hvis ikke det tager længere tid, at starte konsollen op igen og du ikke får den sorte skærm frem med det hvide Xbox logo, så har du ikke gjort det rigtigt. :D
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Rasbred » 31. okt 2015 17:09

Jeg prøver sku lige at gøre det.

Tak for hjælpen. Så må vi se om det virker
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron