Xboxlife forum

Forza Motorsport 6

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 11. sep 2015 15:33

men har svært ved at forstå hvorfor der ALTID er en computer som enter ALTID trækker fra foran.. eller som altid følger med :P


det er aldrig flere.. eller den samme. men kun 1 computer.. som åbenbart har bedre bil og kører bedre end de andre.......
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf JohnH » 11. sep 2015 15:38

Rasbred skrev:men har svært ved at forstå hvorfor der ALTID er en computer som enter ALTID trækker fra foran.. eller som altid følger med :P


det er aldrig flere.. eller den samme. men kun 1 computer.. som åbenbart har bedre bil og kører bedre end de andre.......


De snyder! ;-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 11. sep 2015 15:44

JohnH skrev:
Rasbred skrev:men har svært ved at forstå hvorfor der ALTID er en computer som enter ALTID trækker fra foran.. eller som altid følger med :P


det er aldrig flere.. eller den samme. men kun 1 computer.. som åbenbart har bedre bil og kører bedre end de andre.......


De snyder! ;-)


jeg fristes til at tro det faktisk :roll:

nu fik jeg lige prøvet igen.. på laveste setting for drivavatars.. der burde det jo være muligt at slå den ene.. men nej igen.. kommer han foran så trækker han unaturligt fra..

hvis man lader 1 drivavatar kommer foran i starten af løbet så kan man godt glemme at hente ham igen...
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf famulor » 11. sep 2015 15:52

Jeg har fint kunne hente alle modstanderne på "above average". Dog fristes jeg til at sætte den ned til "average" da jeg ikke kan finde ud af om udfordringen er lige stor nok for mig :D
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 11. sep 2015 15:53

nå kan se det ikke kun er mig..

AR12 som spiller det en del også..

han snakker om det her.. og siger der åbenbart bliver kigget på problemet..

https://youtu.be/0nvLWpPNeIs?t=157
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf BulletEyeDk » 11. sep 2015 16:01

Uden at have spillet Forza 6 lyder det for mig at se til at der er "Rubberbanding" eller "Dynamic Game Difficulty Balancing" i spillet ?

Det vil så i givet fald ikke været det første bil spil, der gør brug af det... prøv evt. og google det lidt og se om det evt. passer med jeres oplevelse i spillet...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf JohnH » 11. sep 2015 16:08

Lyder rigtigt, har også oplevet nogle rigtig gode 'hentere' på sidste runde.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 11. sep 2015 16:14

ja det er stensikkert sådan noget..

har lavet en post på Forza eget forum.. og der snakker andre om de også har oplevet det..

nå det er så mit første minus ved spillet.. det er satme træls at være hjælpeløs i et løb uden at kunne gøre noget........
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 11. sep 2015 17:52

på 2 timer på Forza's forum har 12 andre skrevet de har samme problem :P

så kan være der er noget om det...

folk skriver dog løsningen kan være at spille offline.. så drivavatars ikke bliver brugt som modstandere...
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf TeddyBamboo » 11. sep 2015 17:57

Rasbred skrev:men har svært ved at forstå hvorfor der ALTID er en computer som enter ALTID trækker fra foran.. eller som altid følger med :P


det er aldrig flere.. eller den samme. men kun 1 computer.. som åbenbart har bedre bil og kører bedre end de andre.......

Har oplevet præcis det samme. Hvis jeg ikke inden en halv omgang fanger nr1 er han bare væk og det går hurtigt.

Nogen som spiller det med rat? Hvordan virker det? Er det bare at smide det til og så funker det?
TeddyBamboo
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf JohnH » 11. sep 2015 18:28

TeddyBamboo skrev:
Rasbred skrev:men har svært ved at forstå hvorfor der ALTID er en computer som enter ALTID trækker fra foran.. eller som altid følger med :P


det er aldrig flere.. eller den samme. men kun 1 computer.. som åbenbart har bedre bil og kører bedre end de andre.......

Har oplevet præcis det samme. Hvis jeg ikke inden en halv omgang fanger nr1 er han bare væk og det går hurtigt.

Nogen som spiller det med rat? Hvordan virker det? Er det bare at smide det til og så funker det?


Jeg spiller med rat og pedaler, Thrustmaster Ferrari 458, det er uden Force feed back, men det virker rigtig godt.

Billede

Har det sat til Xboxen sammen med en controller, som er sat til med usb-ledning (for at den ikke skal slukke) , og kan så sidde med headset på sammen med rattet, virker rigtig godt.

Skifter dog snart rattet ud med den lidt større/dyrere model med Force feedback, da jeg mangler vibrationerne og tilbagemeldingen når jeg kører.

Har jo denne fine Simulator at sidde i når jeg kører :-)

Billede
Senest rettet af JohnH 12. sep 2015 11:19, rettet i alt 1 gang.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Morten Skou » 11. sep 2015 18:32

Den skal sgu da lige have en omgang matsort maling og nogle fartstriber ? :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf mortnDK » 11. sep 2015 18:38

Mht. til deling osv af achievements, optagelser, screenshot mm. så er det gemt væk indtil spillet er udgivet for alle. Står på deres forum.
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf JohnH » 11. sep 2015 18:44

Morten Skou skrev:Den skal sgu da lige have en omgang matsort maling og nogle fartstriber ? :D


Hehe bare roligt, har ikke haft tid, men det bliver forhåbentligt ordnet her i weekenden, har maling og tæppe klar 8)

mortnDK skrev:Mht. til deling osv af achievements, optagelser, screenshot mm. så er det gemt væk indtil spillet er udgivet for alle. Står på deres forum.


Tak, så lige at den ene af mine videoer ligger i min Game DVR mappe på Xbox'en, men resten må vi jo så bare vente med.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf TeddyBamboo » 11. sep 2015 20:18

Er der nogen herinde der har Thrustmaster TX 458 rattet?
Er der blæser i rattet som tænder når man bruger det? Ved T500 modellen har en meget larmende blæser og det er ikke fedt at høre på.
TeddyBamboo
Niveau 1
 
Indlæg: 81


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron