Xboxlife forum

Forza Motorsport 6

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf KlumpeStumpen » 27. aug 2015 19:20

Jeg giver op, har lige prøvet med både canada og usa, med paypal og får fejl med at denne betaling kan ikke godkendes. Aner ikke hvad jeg gør forkert.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Callista » 27. aug 2015 23:01

min vil sku heller ikke købe fra den russiske nu.. siger jeg ikek har nogen betalings muligheder. .wth
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf mart1nn » 28. aug 2015 12:44

1. Hent Hola til din mobil -> Vælg Rusland og opret forbindelsen
2. Da jeg kunne ikke få den til den rigtige pris via SmartGlass appen, delt jeg min internet fra mobilen til min PC. (https://ipcim.com/en/?p=where hvis du vil være sikkert at "du er i Rusland" :D )
3. Gå til: http://store.xbox.com/Shell/ChangeLocal ... 426a6c6928
4. Informationen som jeg har brugt:
http://imgur.com/0hFnk6e
http://imgur.com/byDhvTA

Jeg har brugt mit Dankort og Ultimate edition har kostet mig 486DKK.
mart1nn
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Horsens


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Callista » 28. aug 2015 16:35

Yatzy.. Tak for hjælpen.. Det er nu købt for 486kr :)
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Morten Skou » 28. aug 2015 20:07

Seriøst... lad være med at bruge Hola, det kan man virkelig ikke advare nok imod. For et stykke tid siden kom det frem, at når man installerer Hola-klienten, så laver den samtidig ens maskine om til et VPN-endpoint som ANDRE BRUGERE KAN ANVENDE, bl.a. bliver adgang til Hola-klienterne solgt videre via andre VPN-services og at det bliver misbrugt til kriminelle botnets. Dvs. at andre kan bruge jeres internetforbindelse til f.eks. noget kriminelt og det kan så se ud som om at det er jer der har gjort det.

Her er lidt om det:
http://adios-hola.org/

Et par bullets:
- They send traffic of strangers through your internet connection
- They sell access to third parties, and don't care what it's used for
- They let anybody execute programs on your computer


Jeg er også ret overbevist om, at hvis man f.eks.indtaster login / dankortoplysninger osv. så vil personen på den computer som i går ud igennem, kunne sniffe denne trafik og dermed få fat i oplysningerne. Det kræver selvfølgelig, at han har brugt Hola med onde intentioner.

.. så fjern Hola :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Callista » 28. aug 2015 20:57

Det er fjernet :) og tak for info Skou
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens

+1

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf mart1nn » 29. aug 2015 08:53

Skou, du har ret, men du har muligheder når du installere den - gratis hvor din forbindelse bliver brugt som VPN og 5$ og du bliver ikke en af de VPN endpoints. Jeg regner med at det bliver svært for dem at gøre det samme på mobil (især iOS) så derfor har jeg installeret den der. Derfor mener jeg at Hola på iOS er ikke så farligt. Jeg bruger normalt TunnelBear, men de har ingen servere i Rusland i øjeblikket.
mart1nn
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Horsens


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf mortnDK » 29. aug 2015 09:46

Så blev der sgu preordered Ultimate Edition, men undrede mig lidt, den brugte 30 sekunder på at hente de forskellige udvidelser og selve spillet og det står til at fylde 44,6gb tror jeg det var men det tog 30 sekunder at hente :/ Og der står også på knappen at jeg først kan afspille 18/9
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Callista » 29. aug 2015 10:19

det bliver sku godt.. glæder mig til at prøve demoen på tirsdag:)
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf TeddyBamboo » 29. aug 2015 12:47

mortnDK skrev:Så blev der sgu preordered Ultimate Edition, men undrede mig lidt, den brugte 30 sekunder på at hente de forskellige udvidelser og selve spillet og det står til at fylde 44,6gb tror jeg det var men det tog 30 sekunder at hente :/ Og der står også på knappen at jeg først kan afspille 18/9

Den har ikke hentet det endnu. Tror bare den har reserveret pladsen til det. Min gik også fra 0 til 44gb efter den havde været slukket. Har også lagt mærke til den siger den 18/9 ved mig, men i beskrivelsen står der at Ultimate får early access fra den 10/9, så det regner jeg stærkt med. Spillet har jo først release den 18/9, så tror det er derfor de skriver det som deres release date.
TeddyBamboo
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf BulletEyeDk » 29. aug 2015 17:36

Fandt denne oversigt over de forskellige baners mulige opsætning i spillet, den skal i ikke snydes for ;)
EDIT: den er baseret på hvad folk ved indtil nu (ud fra video materiele/artikler osv.), den skal derfor tages med et gran salt 8)

Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf mortnDK » 29. aug 2015 18:39

BulletEyeDk skrev:Fandt denne oversigt over de forskellige baners mulige opsætning i spillet, den skal i ikke snydes for ;)
EDIT: den er baseret på hvad folk ved indtil nu (ud fra video materiele/artikler osv.), den skal derfor tages med et gran salt 8)

Billede

Hvis det holder stik er det skuffende. Regnede med at regn og nat var alle baner
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf BulletEyeDk » 29. aug 2015 18:41

Det er desværre korrekt, du er ikke den eneste der syntes det er lettere skuffende...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf JohnH » 29. aug 2015 19:37

BulletEyeDk skrev:Det er desværre korrekt, du er ikke den eneste der syntes det er lettere skuffende...


Jeg synes til gengæld bedst om at køre i dagslys og solskin, får rigeligt med regnkørsel og nattekørsel i 1:1 bilen.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf JohnH » 29. aug 2015 19:38

mortnDK skrev:Så blev der sgu preordered Ultimate Edition, men undrede mig lidt, den brugte 30 sekunder på at hente de forskellige udvidelser og selve spillet og det står til at fylde 44,6gb tror jeg det var men det tog 30 sekunder at hente :/ Og der står også på knappen at jeg først kan afspille 18/9


Den begynder først at downloade spillet i løbet af næste uge, det er jo først gået guld for et par dage siden.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron