Xboxlife forum

Forza Motorsport 6

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Niki Lauda DK » 9. sep 2015 20:49

Hmm, jeg er sådan lidt med FM6 at det virker lidt arkadeagtigt og flydende på en måde. Project Cars er mere vildt og levende, hvilket jeg synes gør hver eneste omgang til en ny oplevelse og at man ikke begynder at kede sig. Så jeg tror ikke at jeg skal købe Fm6. Hvad mener jer der har begge spil ?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 9. sep 2015 20:56

StreetRacer DK skrev:Hmm, jeg er sådan lidt med FM6 at det virker lidt arkadeagtigt og flydende på en måde. Project Cars er mere vildt og levende, hvilket jeg synes gør hver eneste omgang til en ny oplevelse og at man ikke begynder at kede sig. Så jeg tror ikke at jeg skal købe Fm6. Hvad mener jer der har begge spil ?


Pcars er jo Sim.. hvor FM6 er mere en blanding af Arcade og sim :)

så kan ikke helt sammelignes.. men derudover så er Pcars jo broken at i patch 3.0 er det stadig proppet med fejl og mangler..

vil du have 100 % sim så er Pcars med bugs/fejl stadig vejen at gå..

jeg glæder mig bare til et spil som VIRKER fra dag 1 af.. hvilket slet ikke har været tilfældet med Pcars desv..
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+2

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf CvKM » 9. sep 2015 20:59

Jeg spillede Pcars i en time, så gad jeg ikke det mere. :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Niki Lauda DK » 9. sep 2015 21:11

Jeg har spillet pcars nogle gange nu og det bliver bedre og bedre, selvom det er svært med controller. Forza har jeg spillet rigtig meget førhen og jeg synes demoen giver udtryk for at fysikken stadig er den samme og så vil jeg ikke smide en masse penge efter det. Men det ser sindssygt flot ud osv.

Og nå ja, så er der lyden. Der er Project Cars en klasse over. Men hvad fuck sker der lige for det meget lille udvalg af biler ?

Rasbred: Det er mere om i vil mene jeg ville fotryde at købe FM6 når nu jeg synes at Cars er noget nær fantastisk og at jeg har været i Forzaland i +1000 timer tidligere og ikke rigtigt kunne få glæde at det til sidst
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf famulor » 9. sep 2015 22:29

StreetRacer DK skrev:Jeg har spillet pcars nogle gange nu og det bliver bedre og bedre, selvom det er svært med controller. Forza har jeg spillet rigtig meget førhen og jeg synes demoen giver udtryk for at fysikken stadig er den samme og så vil jeg ikke smide en masse penge efter det. Men det ser sindssygt flot ud osv.

Og nå ja, så er der lyden. Der er Project Cars en klasse over. Men hvad fuck sker der lige for det meget lille udvalg af biler ?

Rasbred: Det er mere om i vil mene jeg ville fotryde at købe FM6 når nu jeg synes at Cars er noget nær fantastisk og at jeg har været i Forzaland i +1000 timer tidligere og ikke rigtigt kunne få glæde at det til sidst

Jeg hadede FM5 og "elskede" horizon 2 og jeg kan mærke jeg har lidt samme følelse for FM6 som jeg har for FH2. Personligt hvis jeg var dig ville jeg vente og se en masse streams på twitch :) så længe du har et bilspil du nyder går du jo ikke rigtig glip af noget.
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge

+1

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 9. sep 2015 22:31

men kan de fleste her ikke blive enige om FM5 var en sort plet i historien som bare skal glemmes :D

jeg har store forventninger til FM6.. og demoen gjorde dem ikke mindre :D :D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+2

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf TigerJax007 » 10. sep 2015 07:28

Jeg har købt den dyreste af versionerne i den tro, at jeg kunne spille spillet fra i dag. Men den bliver ved med bare at stå som forudbestilt - er der andre, der oplever det samme? Det er jeg skide træt af.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf ATOM-DK » 10. sep 2015 07:33

TigerJax007 skrev:Jeg har købt den dyreste af versionerne i den tro, at jeg kunne spille spillet fra i dag. Men den bliver ved med bare at stå som forudbestilt - er der andre, der oplever det samme? Det er jeg skide træt af.


Det bliver først tilgængeligt fra kl 15 i eftermiddag. Tålmodighed.
Det står her: 1301 UTC = 1501 i DK.
https://store.xbox.com/da-DK/Xbox-One/Bundle/Forza-Motorsport-6-Ultimate-Edition/9b0f4ea7-9a69-4599-8cf5-8c426a6c6928
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf TigerJax007 » 10. sep 2015 07:39

ATOM-DK skrev:
TigerJax007 skrev:Jeg har købt den dyreste af versionerne i den tro, at jeg kunne spille spillet fra i dag. Men den bliver ved med bare at stå som forudbestilt - er der andre, der oplever det samme? Det er jeg skide træt af.


Det bliver først tilgængeligt fra kl 15 i eftermiddag. Tålmodighed.
Det står her: 1301 UTC = 1501 i DK.
https://store.xbox.com/da-DK/Xbox-One/Bundle/Forza-Motorsport-6-Ultimate-Edition/9b0f4ea7-9a69-4599-8cf5-8c426a6c6928


Tak for det - det beroliger mig :-)

I øvrigt surt med din skæbne i går i pCARS. Kan godt forstå du ikke gider mere :?
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 10. sep 2015 07:48

6 timer og 10 min :D

jeg håber de lukker op lidt før :P
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf ATOM-DK » 10. sep 2015 08:33

TigerJax007 skrev:
ATOM-DK skrev:
TigerJax007 skrev:Jeg har købt den dyreste af versionerne i den tro, at jeg kunne spille spillet fra i dag. Men den bliver ved med bare at stå som forudbestilt - er der andre, der oplever det samme? Det er jeg skide træt af.


Det bliver først tilgængeligt fra kl 15 i eftermiddag. Tålmodighed.
Det står her: 1301 UTC = 1501 i DK.
https://store.xbox.com/da-DK/Xbox-One/Bundle/Forza-Motorsport-6-Ultimate-Edition/9b0f4ea7-9a69-4599-8cf5-8c426a6c6928


Tak for det - det beroliger mig :-)

I øvrigt surt med din skæbne i går i pCARS. Kan godt forstå du ikke gider mere :?


Tak for det. Jeg er bare så skuffet over pCars, magen til klamp skal man da lede længe efter. :D
Når/hvis de for luset problemerne ud, bliver det det bedste bilspil på konsol. Hvis vi bare kunne få dag/nat cyklus og omskifteligt vejr i FM6, [-o<
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf ATOM-DK » 10. sep 2015 13:00

2 timer igen
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 10. sep 2015 13:02

ATOM-DK skrev:2 timer igen



nej 1 time endnu :)

det er klokken 15:01 DK tid :)

har lige testet på xboxen :D virker ikke endnu
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf ATOM-DK » 10. sep 2015 13:04

Ja, ja, men jeg har først fri kl 16. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 10. sep 2015 13:05

ATOM-DK skrev:Ja, ja, men jeg har først fri kl 16. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


haha ja ok :mrgreen: :mrgreen:

jeg sidder og genstarter xboxen hvert 5 min pt :P :D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron