Xboxlife forum

Forza Motorsport 6

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Mike JezZ » 9. sep 2015 14:11

famulor skrev:Jeg fik det da købt spillet i rusland via giftcards. Mine kort fra hhv Danske bank og nordea blev blank afvist så ved sku ik lige hvad den gyldne formel er


Kan du hjælpe mig gennem på Rusland? :D Hvor køber du russiske gift cards, og hvordan pokker kan du læse hvad der står på den russiske?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf famulor » 9. sep 2015 14:30

Mike JezZ skrev:
famulor skrev:Jeg fik det da købt spillet i rusland via giftcards. Mine kort fra hhv Danske bank og nordea blev blank afvist så ved sku ik lige hvad den gyldne formel er


Kan du hjælpe mig gennem på Rusland? :D Hvor køber du russiske gift cards, og hvordan pokker kan du læse hvad der står på den russiske?

Jeg brugte faktisk z0ntax's link

Husk at copy/paste linket til den russiske microsoft store :P du behøver ikke vpn for at få det til at virke. Du må endelig skrive hvis der er nogle problemer :)

https://translate.google.com/translate?depth=1&hl=fr&nv=1&rurl=translate.google.fr&sl=fr&tl=en&u=http://www.geekmpt.com/2015/01/astuce-payer-ses-jeux-et-dlc-moins-cher.html%3Fm%3D1
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf z0ntax » 9. sep 2015 14:41

famulor skrev:
Mike JezZ skrev:
famulor skrev:Jeg fik det da købt spillet i rusland via giftcards. Mine kort fra hhv Danske bank og nordea blev blank afvist så ved sku ik lige hvad den gyldne formel er


Kan du hjælpe mig gennem på Rusland? :D Hvor køber du russiske gift cards, og hvordan pokker kan du læse hvad der står på den russiske?

Jeg brugte faktisk z0ntax's link

Husk at copy/paste linket til den russiske microsoft store :P du behøver ikke vpn for at få det til at virke. Du må endelig skrive hvis der er nogle problemer :)

https://translate.google.com/translate?depth=1&hl=fr&nv=1&rurl=translate.google.fr&sl=fr&tl=en&u=http://www.geekmpt.com/2015/01/astuce-payer-ses-jeux-et-dlc-moins-cher.html%3Fm%3D1


Lige præcis hehe... Rent og skær nysgerrighed hvad gør i når i vil prøve at købe et spil og den afviser?? Jeg bruger personligt store.xbox.com fra iphone/iPad... Husk at aktivere vpn inden i åbner browseren
Billede
z0ntax
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: Varde


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Mike JezZ » 9. sep 2015 14:45

famulor skrev:
Mike JezZ skrev:
famulor skrev:Jeg fik det da købt spillet i rusland via giftcards. Mine kort fra hhv Danske bank og nordea blev blank afvist så ved sku ik lige hvad den gyldne formel er


Kan du hjælpe mig gennem på Rusland? :D Hvor køber du russiske gift cards, og hvordan pokker kan du læse hvad der står på den russiske?

Jeg brugte faktisk z0ntax's link

Husk at copy/paste linket til den russiske microsoft store :P du behøver ikke vpn for at få det til at virke. Du må endelig skrive hvis der er nogle problemer :)

https://translate.google.com/translate?depth=1&hl=fr&nv=1&rurl=translate.google.fr&sl=fr&tl=en&u=http://www.geekmpt.com/2015/01/astuce-payer-ses-jeux-et-dlc-moins-cher.html%3Fm%3D1


Det jo ikke fordi det bliver super meget billigere end den amerikanske i sidste ende...

Spillet koster lige under 5000 i deres valuta.

Du skal købe 2 x 2000 af 32 euro. Og 1 x 1000 af 16 euro. Totalt : 80 euro som er 596 kr . På den amerikanske koster det 667 kr. :| Der står på DigitalGamePrices at spillet koster 489 kr. i Rusland. Det er da lige en hund oven i, og så vil jeg egentligt hellere bare købe fra den amerikanske :P 67 kr er ikke meget at spare.

EDIT: På den oversatte side står der at 2000 Rupies er 32 euro, men på valutakurser er det kun 26 :-k
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf famulor » 9. sep 2015 15:03

Mike JezZ skrev:
Det jo ikke fordi det bliver super meget billigere end den amerikanske i sidste ende...

Spillet koster lige under 5000 i deres valuta.

Du skal købe 2 x 2000 af 32 euro. Og 1 x 1000 af 16 euro. Totalt : 80 euro som er 596 kr . På den amerikanske koster det 667 kr. :| Der står på DigitalGamePrices at spillet koster 489 kr. i Rusland. Det er da lige en hund oven i, og så vil jeg egentligt hellere bare købe fra den amerikanske :P 67 kr er ikke meget at spare.

EDIT: På den oversatte side står der at 2000 Rupies er 32 euro, men på valutakurser er det kun 26 :-k


Den oversatte side er hamper i prisen ja :) 5000 rubel giver 492 kr
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Atomichippo » 9. sep 2015 15:20

Jeg fik lige købe det på den Russiske store ved hjælp af mit normale visa og hola+ smartglas...havde lidt bøvl med at oprette min russiske adresse, men det lykkes til sidst :)
Kan se jeg bliver trukket 4279 rupler for deluxe versionen og det skulle gerne svare til 465 kr når jeg bruger en valuta omregner :)
Atomichippo
Niveau 2
 
Indlæg: 189
By: Køge


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Mike JezZ » 9. sep 2015 16:28

Atomichippo skrev:Jeg fik lige købe det på den Russiske store ved hjælp af mit normale visa og hola+ smartglas...havde lidt bøvl med at oprette min russiske adresse, men det lykkes til sidst :)
Kan se jeg bliver trukket 4279 rupler for deluxe versionen og det skulle gerne svare til 465 kr når jeg bruger en valuta omregner :)


Blot med kort eller gift cards?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Atomichippo » 9. sep 2015 16:57

Mike JezZ skrev:
Atomichippo skrev:Jeg fik lige købe det på den Russiske store ved hjælp af mit normale visa og hola+ smartglas...havde lidt bøvl med at oprette min russiske adresse, men det lykkes til sidst :)
Kan se jeg bliver trukket 4279 rupler for deluxe versionen og det skulle gerne svare til 465 kr når jeg bruger en valuta omregner :)


Blot med kort eller gift cards?


Kun med visakort
Atomichippo
Niveau 2
 
Indlæg: 189
By: Køge


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Zeanix » 9. sep 2015 17:55

Atomichippo skrev:Jeg fik lige købe det på den Russiske store ved hjælp af mit normale visa og hola+ smartglas...havde lidt bøvl med at oprette min russiske adresse, men det lykkes til sidst :)
Kan se jeg bliver trukket 4279 rupler for deluxe versionen og det skulle gerne svare til 465 kr når jeg bruger en valuta omregner :)


Står der det på din netbank!?
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Zeanix » 9. sep 2015 19:32

Er der nogle der gider give en update imorgen om det virker? og om det er på engelsk?
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Atomichippo » 9. sep 2015 20:20

Zeanix skrev:
Atomichippo skrev:Jeg fik lige købe det på den Russiske store ved hjælp af mit normale visa og hola+ smartglas...havde lidt bøvl med at oprette min russiske adresse, men det lykkes til sidst :)
Kan se jeg bliver trukket 4279 rupler for deluxe versionen og det skulle gerne svare til 465 kr når jeg bruger en valuta omregner :)


Står der det på din netbank!?


Det er ikke på min netbank endnu, da jeg lige har købt det, men den kvittering jeg fik på mail sagde 4279,-
Kan jo først teste om det er på engelsk når spillet bliver frigivet...men det håber jeg da godt nok :D
Atomichippo
Niveau 2
 
Indlæg: 189
By: Køge


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Zeanix » 9. sep 2015 20:27

Er bare lidt nervøs ved at købe på den russiske store :)

Venter lige lidt til nogle af jer kan bekræfte at det virker som det skal :P
Zeanix
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf mart1nn » 9. sep 2015 20:39

Får I en fejl når i bruger jeres Dankort eller hvad? Første gang jeg købt fra Canada fik jeg en opkald fra Nordea og blev jeg spurgt om jeg vil bekræfte købet. Har ikke hørt fra dem den anden gang hvor jeg købt fra Rusland.
mart1nn
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Horsens


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Jake242 » 9. sep 2015 20:42

Kan det være rigtigt at man skal købe forza 5 vip medlemskab hvis man skal køre Ferrari LaFerrari i forza 6?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 9. sep 2015 20:46

Jake242 skrev:Kan det være rigtigt at man skal købe forza 5 vip medlemskab hvis man skal køre Ferrari LaFerrari i forza 6?


nej.. VIP i fm5 giver dig den gratis :) men du kan stadig købe den hvis du ikke har VIP i FM5...

læs meget mere her
http://www.forzamotorsport.net/en-us/ne ... ty_rewards


VIP REWARD CARS
In addition, you’ll receive a free car in Forza Motorsport 6 for VIP membership in Forza Motorsport 5 or Forza Horizon 2. A VIP in both games will receive both cars.
Forza Motorsport 5 VIP: 2013 Ferrari LaFerrari
Forza Horizon 2 VIP: 2011 Koenigsegg Agera
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron