Xboxlife forum

Forza Motorsport 6

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf ATOM-DK » 20. aug 2015 07:43

TeddyBamboo skrev:Er det kun US der kan Pre loade nu? Jeg har købt mit på den danske store og der er ikke noget om det endnu.


Har også købt min på den Dansk Store. Der gik nogle dage før den var hentet ned. 44,6 GB :o
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf TeddyBamboo » 20. aug 2015 15:08

ATOM-DK skrev:
TeddyBamboo skrev:Er det kun US der kan Pre loade nu? Jeg har købt mit på den danske store og der er ikke noget om det endnu.


Har også købt min på den Dansk Store. Der gik nogle dage før den var hentet ned. 44,6 GB :o


Kan se min også står til 44gb nu, men det er ikke hentet. Boxen har været slukket siden i går, så tror bare det er for vi kan se hvor meget det kommer til at fylde.
TeddyBamboo
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf ATOM-DK » 20. aug 2015 17:19

TeddyBamboo skrev:
ATOM-DK skrev:
TeddyBamboo skrev:Er det kun US der kan Pre loade nu? Jeg har købt mit på den danske store og der er ikke noget om det endnu.


Har også købt min på den Dansk Store. Der gik nogle dage før den var hentet ned. 44,6 GB :o


Kan se min også står til 44gb nu, men det er ikke hentet. Boxen har været slukket siden i går, så tror bare det er for vi kan se hvor meget det kommer til at fylde.


Hvad har du stillet boxen til?
Straks tændt?
Hvis du har det, henter den opdateringer og spil når selvom den er slukket. Jeg købte den dag Forza blev offentliggjort. Den lå i mine spil, men når jeg administrerede stod den til 14mb. Først for en uge siden, tror jeg, kom den op på 44GB. Så den er hentet ned hvis det er det den viser. Det håber jeg i hvertfald.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf TeddyBamboo » 20. aug 2015 17:59

Min den slukker helt så den har ikke kunne hente noget. Tror bare de er ved at gøre klar til man kan hente det.
TeddyBamboo
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Losty » 21. aug 2015 07:41

Mærkeligt. Min står bare til 0mb. Kunne være at man skulle prøve at resette sin xbox :)
Losty
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf TeddyBamboo » 21. aug 2015 11:23

Losty skrev:Mærkeligt. Min står bare til 0mb. Kunne være at man skulle prøve at resette sin xbox :)

Tror jeg ikke er nødvendigt. Min stod også på 0mb i noget tid, og efter jeg så havde slukket og tændt den et par gange stod den så på 44gb. Så tror det kan svinge lidt.
TeddyBamboo
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Losty » 22. aug 2015 07:24

Yes, en hard reset fixede det. Så mangler man bare lige det TX thrustmaster wheel. Men 2500 er alligevel en sjat, plus at så gerne vil have de andre pedaler og gearstang :S
Losty
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Brandstrup » 26. aug 2015 17:23

Så fik jeg købt ultimate edition for 450kr :) Dejligt med en russisk store.. vodka!!njiet...
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Benja190782 » 26. aug 2015 18:58

Losty skrev:Yes, en hard reset fixede det. Så mangler man bare lige det TX thrustmaster wheel. Men 2500 er alligevel en sjat, plus at så gerne vil have de andre pedaler og gearstang :S


Du mener som jeg gjorde? :mrgreen:

Billede
Billede
Billede
Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+2

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Callista » 27. aug 2015 14:04

Fandme ellers lækkert setup Benja190782..
Det må blive når jeg engang får et gameroom..

Tror også jeg køber F6 Ultimate fra den Russiske store ;) Na Zdorovie

Men hvordan rammer i 450kr.. min siger 490kr, og så kommer der sikkert gebyr eller moms eller lignende oveni??
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 27. aug 2015 17:48

Forza 6 Demo på Tirsdag 1 september..

http://www.forzamotorsport.net/en-us/news/fm6_gone_gold

og alle som spiller demoen inden spillet udkommer får gratis den nye Ford GT i spillet når det er muligt at spille den fulde version :) enten den 10 eller når det udkommer til pøblen... :mrgreen:


Billede
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf KlumpeStumpen » 27. aug 2015 17:56

Callista skrev:Fandme ellers lækkert setup Benja190782..
Det må blive når jeg engang får et gameroom..

Tror også jeg køber F6 Ultimate fra den Russiske store ;) Na Zdorovie

Men hvordan rammer i 450kr.. min siger 490kr, og så kommer der sikkert gebyr eller moms eller lignende oveni??


hvordan køber i gennem Rusland, hjælp please :roll:
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Callista » 27. aug 2015 18:22

Med VPN og PayPal, og så bare på Xbox.com
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf KlumpeStumpen » 27. aug 2015 18:38

hvad gør i med sproget? jeg er ikke lige så stærk i russisk haha
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Callista » 27. aug 2015 19:07

Jeg kan huske hvor jeg skal trykke ;)
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron