Xboxlife forum

Forza Motorsport 6

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 3. nov 2015 15:13

synes nu hellere ikke prisen er unfair.. 1 dollar pr bil.. det kan næsten ikke blive billigere :)

og man kan jo ikke ramme alle hver gang.. der er flere som er ovenud lykkelige for bilerene på forza forum :)

og iflg nyheden kan man købe enkelte biler fra pakken :) så kunne man jo købe 1-2 biler istedet for hele pakken.. jeg har dog car pass :) så vil nyde at skulle teste dem alle sammen i aften :D

der skulle komme en overraskelse i dag osse.. folk snakker om en bil mere som er "hemmelig" lidt endnu.. så bliver spænende at se hvad det er.. her er hvad de skriver i nyheden.

Fra nyheds artiklen står der i bunden af det hele.
http://www.forzamotorsport.net/en-us/news/rvm_11_2_15

Now I must go, but I hope to see you in tomorrow’s stream on Twitch at 1 p.m. Pacific where I will be showing off the cars of the eBay Motors Car pack. Who knows? I might even have a special treat or trick for you.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf JohnH » 3. nov 2015 15:42

Rasbred skrev:der skulle komme en overraskelse i dag osse.. folk snakker om en bil mere som er "hemmelig" lidt endnu.. så bliver spænende at se hvad det er.. her er hvad de skriver i nyheden.



Det er vel 'Halo'Audien ... eller er den kommet allerede ??

Edit: Kan se at der kommer to Ford Mustang med Halodesign ... så det er nok ikke overraskelsen.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 3. nov 2015 15:47

JohnH skrev:
Rasbred skrev:der skulle komme en overraskelse i dag osse.. folk snakker om en bil mere som er "hemmelig" lidt endnu.. så bliver spænende at se hvad det er.. her er hvad de skriver i nyheden.



Det er vel 'Halo'Audien ... eller er den kommet allerede ??

Edit: Kan se at der kommer to Ford Mustang med Halodesign ... så det er nok ikke overraskelsen.


De kom før nyheden. Det er to biler. Den ene Mustang er til alle. Hvor den ene er kun til VIP. Så det er ikke det som kunne være overraskelsen
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 3. nov 2015 17:05

så er der overraskelse :D

2015 Nissan GTR LM Nismo

Billede

fed overraskelse =D> =D>

EDIT 1715 kom der en 515 mb stor update :)

EDIT igen :D

nu kom der patch info om hvad de retter af fejl osv :)

CARS
· Fixed an issue where pop-up headlights on equipped cars would inadvertently engage automatically in Forzavista. In addition, fixed an issue where headlights pins in Forzavista would not function correctly for cars with pop-up headlights.
· Fixed an issue where electric cars did not burn battery with Fuel/Tire Wear Difficulty set to “simulation”
· Various fixes and improvements on a number of cars in the game

TRACKS
· LIME ROCK – Fixed an issue where cars entering the pits at high speeds would not have damage fixed during the pit stop
· NÜRBURGRING – Fixed an issue where cars could leave the environment after colliding with a barrier on the first turn of the Nürburgring + GP ribbon

AUDIO
· Corrected/updated engine audio on a number of cars in the game
· We’ve made some changes in the various available audio mix presets in the game. For example, the “Headphones” setting has been adjusted to make the player’s car more audible in the mix. This mix will work with all playback devices and is recommended for those who prefer to have their car audio more prevalent in the mix.

MULTIPLAYER
· Server enhancements to improve matchmaking performance. These enhancements should result in improved multiplayer connections, especially for the small population of Forza 6 players who were previously having trouble connecting to multiplayer in the game.
· We’ve made a change to address an issue where players could hold a multiplayer lobby open for an indefinite amount of time by not finishing a race. As a result of this change, players can no longer sit idle in League races and accrue points. In addition, players who are inactive for a certain period of time in a race will be removed.
· Fixed an issue where lobby hosts in an Xbox Live party would inadvertently stop waiting for players in his/her party after matching into a public lobby game, backing out, and then making a private multiplayer game
· Fixed an issue where MP lobbies with roll-off delay were preventing the rear view mirror from appearing for players

MODS
· Non-performance enhancing Mods will not set dirty lap times
· Using a Mod that forces sim damage on in a race will now result in Drivatar cars also taking sim damage
· Crew Chief Mods can no longer be sold

LIVERY/TUNING
· Fixed an issue where players could unlock and share locked liveries by altering the livery in ForzaVista and then entering the Test Drive section of the game
· Fixed an issue where tunes were inadvertently prevented from being shared due to language filter bug

MISCELLANEOUS
· Fixed an issue in replays, where telemetry for Drivatar cars was showing “stock,” even if the car was upgraded
· Fixed an issue where Drivatars would be duplicated in a multiplayer lobby
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 3. nov 2015 18:02

poster lige igen :D Nismo GTR er åbenbart ikke overraskelsen...

en bruger skriver skuffet om nismoen.
I'm never gonna get excited about anything ever again, surely this car isn't the big surprise we've all been waiting for :(


hvor til en fra Turn10 svarer
It's not, but I'd hate for people to get carried away and then ultimately get disappointed at something that's been built up through chinese whispers and hearsay. We do have something cool lined up, but no-one has come remotely near to guessing what it is yet, at least the posts I've seen anyway.

Hate to sound like I'm teasing more, but I think it's fair to set expectations!


så er spændende at se hvad de kommer med fra Turn10 :)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 4. nov 2015 16:58

så kom deres special ting :)

2 fallout biler.. hvor den ene kommer nu.. også den anden i det nye år :D sur røv når jeg køber fallout til PS4...... men mon ikke man kan låne en fallout disc.. spille i 2 min også få bilen :) :D



Billede

Billede

Billede

læs mere her

http://www.forzamotorsport.net/en-us/ne ... lout4_f100
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Anastacio » 5. nov 2015 07:30

Samles folk her ofte til noget ræs om aftenen, eller spiller I ikke med hinanden?
Jeg kunne nemlig godt lokkes til at købe Forza Motorsport 6, hvis vi brugte nogle aftener sammen.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6794


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Mike JezZ » 5. nov 2015 09:21

Jeg har tusind "venner" på min Xbox herinde fra, men spiller ironisk nok sjældent med nogle af dem :P

Jeg kunne godt lokkes til at spille lidt med nogle herinde fra, omend tiden er lidt begrænset i øjeblikket for mit vedkommende :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 5. nov 2015 20:33

Jeg er klar på noget online :-D kører det meste. Dog på et middel niveau. Er slet ikke så god som Dean mor eller de andre
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 1. dec 2015 20:21

så er der nye biler :) og en lidt rettelser i spillet :)

December update
CARS
· Various car adjustments, including improvements on cockpit camera position for a number of cars
· Fixed a bug where damage would be applied to the wrong part of the car

AUDIO
· Fixed an issue where voice chat would not work when Forza Motorsport 6 was running in snap mode

DRIVATAR
· Addressed issues that were causing Drivatar cars to dramatically pull away from the field during races
· Fixed an issue where “Drivatar Synch Percentage” was always showing as 0% on Hockenheim, Sonoma, and Monza

FREEPLAY
· Players can now choose car divisions to race against when playing in Freeplay mode

LIVERY/TUNING
· Fixed an issue where downloading a tune from a friend who has deleted that tune would cause the game to crash

MISCELLANEOUS
· Damage tab on telemetry will now show fuel level. Fuel level will be expressed as a percentage of the full tank.
· Players can now choose the language they wish would like to use in the game. In addition, we have added Hebrew and Arabic language support.


og de nye biler er

Mobil 1 car pack

The Mobil 1 Car Pack for Forza Motorsport 6 has arrived! This pack includes seven cars that offer completely different driving experiences. Whether you like to collect, paint, race, drift or just want to drool over every car’s detail in ForzaVistaTM, these cars satisfy on all fronts.

One of the most requested cars by the Forza community, the Koenigsegg One:1 offers speed and acceleration that most never knew was possible, while the 2016 Mercedes-AMG C 63 S Coupé showcases refinement and German engineering at its very best.

Indy 500 and IMSA Racing history are represented here as well in the 1990 Chevrolet #30 Douglas Shierson Racing Lola T90/00 and the 1991 Mazda #62 Mazda Motorsport RX-7, respectively. And that’s just the beginning for this jam-packed collection of cars.


Video


2015 Koenigsegg One:1
Billede

2016 Mercedes-AMG C 63 S Coupé
Billede

1990 Chevrolet #30 Douglas Shierson Racing Lola T90/00
Billede

1963 Ferrari 250LM
Billede

1988 Holden VL Commodore Group A SV
Billede

1991 Mazda #62 Mazda Motorsport RX-7
Billede

1958 Plymouth Fury
Billede

Kan slet ikke vente med at prøve One:1 :D super fed pack !!
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf CvKM » 2. dec 2015 10:30

Ja, endeligt en pakke med noget der er værd at køre i. Jeg glæder mig til at prøve den 1958 Plymouth Fury. Jeg har set "Christine" alt for mange gange til ikke at lide den bil.

Og det lyder rigtig fedt med den opdatering på drivatars - det er virkeligt sjældent at jeg kører løb i single player når jeg er online, netop fordi de trækker sådan fra, også selvom min bil er overlegen på tekniske specifikationer. Det skal prøves når jeg kommer hjem. :)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Mike JezZ » 2. dec 2015 10:49

godt med drivatar opdateringen. Nr. 2 Drivatar er altid en bane foran resten af feltet, noget der har pisset mig af længe!
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 5. jan 2016 16:41

Nu bliver det vildt !!!!!!!!!!!!

Dlc Pack som kommer idag har Lykan hypersport med i packen!!!

2016 W Motors Lykan HyperSport
Billede
2015 Nissan #1 NISMO MOTUL AUTECH GT-R
Billede
1973 Holden HQ Monaro GTS 350
Billede
1973 Nissan Skyline GT-R
Billede
2014 Toyota #8 Toyota Racing TS040 HYBRID
Billede
2015 Mazda Formula Mazda
Billede
1979 Opel Kadett C GT/E
Billede

Jeg er SÅ klar på hypersport,skyline, GTR, og kadetten =D>

Fik jeg nævnt Lykan hypersport :arrow: :mrgreen: :mrgreen: =D> =D> =D> #-o
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 5. jan 2016 17:25

Polo Red Car Pack

Forza fans looking to deepen their garage now have seven more cars to choose from. The Ralph Lauren Polo Red Car Pack for Forza Motorsport 6 presents new and vintage cars that broaden the Career experience and offer more weapons to take to battle on the track.

The W Motors Lykan HyperSport’s outrageous lines and beastly performance turned heads in movie theaters this past spring and it heads off this cadre of new vehicles to collect, customize, and race. The remaining cars of the pack come from three different racing disciplines in addition to a trio of vintage classics from three different continents.




video

Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 5. jan 2016 19:28

Så er dlc pakken oppe 30 MB.

Og updaten er osse oppe. Fylder 400 MB.

Endnu ingen nyheder omkring hvilke bugs eller fejl updaten måske retter
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron