Xboxlife forum

Forza Horizon 2

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 22. nov 2014 23:09

JohnH skrev:
famulor skrev:Er jeg den eneste der er blevet gifted 3 lamborghini huracan? Jeg forstår det ik helt


Hehe, jeg har også fået 3 helt ens biler, må være en fejl i deres system, ved dog heller ikke hvorfor vi har fået den/dem.


Det viser sig så at det er 3 forskellige design der er på dem når man vælger dem, skæg måde at vise det på, bare at give os 3 dyre biler.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 17. dec 2014 19:26

Hvis i har hentet den nye dlc til FH2 , så er der en ny 'Barn Find' , en Metro 6R4 , den er lige her på den nye bane:

Lokationen er lige hvor min pil er på kortet.

Billede
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 17. dec 2014 21:16

Et crosscountryløb fra den nye udvidelse, der er nogle gode hop ind imellem :-)

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Rasbred » 4. jan 2015 21:22

Så kom jeg endelig i tier 1 i XBL klubben :-D

1.5 mill xp.

Hvornår bliver den nulstillet ??
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 6. jan 2015 00:05

Rasbred skrev:Så kom jeg endelig i tier 1 i XBL klubben :-D

1.5 mill xp.

Hvornår bliver den nulstillet ??


Tillykke, den blev nulstillet imorges, så nu må du starte forfra :wink: , ej jeg mener den bliver genstartet hver Mandag, der er ihvertfald ikke nogen i Tier 1-3 lige nu.

https://rewards.forzamotorsport.net/en- ... zaHorizon2
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Jakabov » 6. jan 2015 14:41

Dumt spørgsmål måske men fik gamet lidt FH2 i juleferien og blev ret hooked på det så so far so good. Har dog ikke så mange biler endnu og vil gerne have addet de 3 biler der følger med spillet (Day One udgave). Hvor gør jeg det? :-)
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Mike JezZ » 6. jan 2015 14:47

Fysisk eller digitalt?

Den digitale udgave har dem automatisk hvis du også har hentet DLC.

Fysisk udgave har man vel en kode man indløser? :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Jakabov » 6. jan 2015 15:15

Fysisk kopi. Det dumme spørgsmål kommer så her; redeemer man koden som normalt med Xbox Live osv eller skal det gøres inde i FH2? :-)
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Mike JezZ » 6. jan 2015 15:18

Står der da intet andet end en kode på det der følger med? Der står normalt en lille forklaring :P

Prøv og gå ind på https://account.xbox.com/en-US/PaymentA ... r=mebarnav og skriv koden.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Jakabov » 6. jan 2015 15:20

Prøver lige linket. :-) Takker.
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Mike JezZ » 6. jan 2015 15:22

Er der egentligt ikke to Season Passes til Forza Horizon 2? Et Track pass og et Car Pass? Det lyder ret dyrt :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 6. jan 2015 17:17

Mike JezZ skrev:Er der egentligt ikke to Season Passes til Forza Horizon 2? Et Track pass og et Car Pass? Det lyder ret dyrt :P


Track pass har jeg ikke set, og carpass er incl i Forza Horizon 2 Ultimate Edition

This edition includes the full version of Forza Horizon 2, the Day One Car Pack, VIP membership, and the Forza Horizon 2 Car Pass. The Day One car Pack features three cars: the 2012 Dodge Challenger R/T, 2014 Ford Fiesta ST, and the 2013 Mercedes-Benz A 45 AMG. VIP membership gets you access to exclusive benefits in Forza Horizon 2, including the five-car VIP Car pack(2012 Lamborghini Urus, 2014 Tesla Model S, 1967 Ferrari 330 P4, 1949 Mercury Coupe, and the 2013 Donkervoort D8 GTO), 2x player reward acceleration, access to exclusive multiplayer events, in-game gifts from the Forza community team, and special in-game recognition. The Forza Horizon 2 Car Pass gets you access to six monthly pack add-ons (5 cars each). Plus, Car Pass owners will receive an exclusive bonus car for free, the 2010 Noble M600. That’s 31 cars to collect, race, and customize in Forza Horizon 2!

Storm Island koster 19,99$ , så får man nyt område at køre på og seks nye biler, plus offroadudstyr til mange af de andre biler også, synes jeg ikke er dyrt.

https://store.xbox.com/en-US/Xbox-One/D ... c1765d6b76
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Rasbred » 6. jan 2015 18:26

Er man VIP koster storm Island kun 10$/75 kr

Der er også kommet nye biler Idag til folk med carpass :-D

Jeg er kommet til at købe det hele :-D carpass,VIP og storm Island :-D elsker det seriøst meget forza horizon 2!
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 6. jan 2015 21:04

Rasbred skrev:Er man VIP koster storm Island kun 10$/75 kr

Der er også kommet nye biler Idag til folk med carpass :-D

Jeg er kommet til at købe det hele :-D carpass,VIP og storm Island :-D elsker det seriøst meget forza horizon 2!


Nåh ja, glemte lige at vi VIP'er har lidt fordele :-)

Betaler helt sikkert også hvad de vil have for det, det er det mest underholdende bilspil jeg har prøvet. Forza 5 er også godt, men alt for 'stift' ....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Forza Horizon 2

Indlægaf famulor » 7. jan 2015 13:09

Det er så længe siden jeg har spillet FH2 efter jeg købte min ps4 :o ku være man snart skulle fyre op for det igen.. Det var sku sjovt
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron